طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

ملاک اندازه گیری استاندارد برای یک میز اتاق عمل چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

از آنجا که مدل های مختلفی از تخت اتاق عمل وجود دارد ، در اندازه گیری های اساسی تغییرات وجود دارد. با این حال ، به طور کلی ، بسیاری از اندازه گیری های مختلف تخت اتاق عمل بین 20 تا 24 اینچ عرض و تا 83 اینچ طول دارند. چندین ویژگی مختلف که در یک میز عامل خاص وجود دارد ممکن است باعث شود طول کلی تفاوت قابل توجهی داشته باشد اما برخی از تخت فقط طول 49 اینچ دارند اما 20 اینچ اضافی که می توانند به عنوان یک تبلت کمکی یا سطح اضافی با افزودنی به آن اضافه شوند.

یک میز عمل با اندازه کوچکتر چندین مزیت دارد . آنها می توانند به راحتی در اتاق عمل یا معالجه بیمار قرار گیرندفضای کمتری را در فضای اتاق بدست آورید و موقعیت مکانی بیشتری را برای اتاق فراهم می کنید. با استفاده از گزینه حذف قسمت کمکی یا سطح تبلت ، فقط در صورت لزوم باید از آن استفاده کرد و امکان حرکت آسان و دسترسی به همه طرف میز اتاق عمل را فراهم می آورد. آیا یک میز اتاق عمل فقط به طور خاص در سالن های عمل و برای جراحی استفاده می شود؟

با وجود چندین سبک و مدل جدید ، تخت اتاق عمل معمولی موجود است یا از تخت جراحی در واقع می توان برای طیف گسترده ای از مراحل استفاده کرد. پایداری و همچنین گزینه های افزایش یافته از قبیل کمرهایی که می توانند تا 45 درجه تنظیم شوند ، به پزشک اجازه می دهد تا بیمار را در محل صحیح برای چندین استفاده مختلف از صندلی قرار دهد. غالباً از این نوع میز اتاق عمل در بخشهای OBGY و زایمان و اتاقهای مراقبت از بیمار نیز استفاده می شود. طراحی اسپلیت پا در بسیاری از جداول ، استفاده از آن به عنوان یک نوع چند منظوره و جدول عملکردی را بیشتر می کند. سایر طرح های جدید میز اتاق عمل مدل ها همچنین می توانند در انواع تخصصی روش های جراحی کمک کنند. موقعیت های پیشرفته ترندلنبرگ ثابت می کند که یک دارایی واقعی در انواع قلب و عروق ، قفسه سینه ، شکم و ارولوژی از آنجایی که بیمار می تواند در موقعیتی قرار بگیرد که بتواند میز اتاق عمل را بر روی پا یا سر بلند کند ، امکان دسترسی آسان تر و کاهش مشکلات روش های جراحی را فراهم می آورد.

 یک سطح صاف برخی از لوازم جانبی معمولی که با خرید یک میز اتاق عمل وجود دارد ، چیست؟ اگرچه هر شرکت و حتی مدل جدول اتاق عمل لوازم جانبی استاندارد کمی متفاوت خواهد بود ، بیشتر آنها نوع استراحت سر ، تکیه گاه شانه و یا تخته بازو ، تکیه گاه جانبی و نوعی استراحت و تحریک پا دارند. ویژگی های اضافی که ممکن است در بعضی از مدل ها وجود داشته باشد شامل گرفتن دست ، گیره ، صفحه بیهوشی و گزینه های اضافی برای عملکرد جدول و موقعیت یابی است. اگرچه لوازم جانبی واقعی نیست ، میزان حرکت یا امکان موقعیت یابی جدول از موقعیت تخت نیز از مدل به مدل دیگر متفاوت خواهد بود و ممکن است مورد توجه مهمی برای انواع تخصصی روش های جراحی باشد . شیب جانبی ، وضعیت شکستگی کلیه و بالا رفتن از جدول ، همگی می توانند از عوامل مهم در انتخاب مدل نسبت به مدل دیگر باشند.

برچسب ها: تخت اتاق عمل ، تخت اتاق عمل ، تخت اتاق جراحی

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات