طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

8 نکته برای انتخاب یک جراح زیبایی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یک تصمیم شخصی انجام جراحی زیبایی

ترمیمی یا آرایشی یک تصمیم بزرگ است. این امر می تواند با تصحیح یک نقص یا بهبود شیوه ای که در مورد خودتان احساس می کنید زندگی شما را تغییر دهد. انتخاب جراح زیبایی مهمترین تصمیمی است که می توانید بگیرید. چگونه بهترین جراح زیبایی را که مناسب شماست پیدا می کنید؟ در اینجا چند عامل مهم برای یادآوری وجود دارد.

  • 1. دریافت راهنمایی در شروع با پزشک عمومی برای راهنمایی به لیست جراحانزیبایی مشورت کنید. همچنین می توانید از خانواده ، دوستان و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی توصیه های لازم را بخواهید. برای تحقیق در مورد اعتبار و تجربه پزشکان وقت بگذارید. وقتی لیست خود را محدود می کنید ، با هر جراح زیبایی تماس بگیرید تا ببیند وی بیماران جدید را پذیرفته است یا خیر. در این صورت ، برای ملاقات و مصاحبه با جراح زیبایی از یک مشاوره درخواست کنید.
     

  • 2. تحقیق در مورد اعتبار جراح زیبایی صدور گواهینامه پزشکی یکی از مهمترین عواملی است که باید هنگام انتخاب جراح پلاستیک در نظر بگیرید. به شما می گوید که پزشک برای انجام جراحی زیبایی آموزش ، مهارت و تجربه لازم را دارد. همچنین تأیید کنید که جراح زیبایی سابقه ادعای سوءاستفاده یا اقدامات انضباطی را ندارد. می توانید دانشکده پزشکی جراحزیبایی ، بیمارستان آموزشی ، گواهی نامه ها و سوءاستفاده و سابقه انضباطی را در وب سایت های دانشگاه پزشکی وزارت علوم پیدا کنید.
     

  • 3. تجربه جراح زیبایی را در نظر بگیریدوقتی در نظر دارید جراحی زیبایی انجام دهید ، اهمیت دارد. هرچه یک جراح زیبایی تجربه بیشتری با شرایط یا روش داشته باشد ، نتایج شما بهتر خواهد بود. چنین تجربه ای به جراح زیبایی اجازه می دهد تا از عوارض جراحی جلوگیری کند و در صورت بروز آنها سریعاً آنها را تشخیص دهد. جراح زیبایی چند بیمار با وضعیت خاص شما را بپرسید. اگر به یک روش خاص نیاز دارید ، سؤال کنید که چه تعداد از روشهایی که پزشک انجام داده است و در مورد میزان عوارض - عوارضی که پزشک با آن روبرو شده است و همچنین خود شما از عوارض مطلع شده است ، آگاهی دارید.
     

  • 4- جنسیت را در نظر بگیریدمهم است که از جنسیت جراح زیبایی خود احساس راحتی کنید زیرا لازم است در مورد اطلاعات شخصی به صورت علنی بحث کنید. وقتی صحبت از جراحی پلاستیک می شود ، جنس خود شما نیز مورد توجه مهمی است. جراحی زیبایی به طور سنتی روی بیماران زن متمرکز شده است. با این حال ، مردان نیز به دنبال مزایای جراحی زیبایی هستند و نیازهای آنها غالباً متفاوت است. از جراح زیبایی در مورد آموزش و تجربه اخیر خود که به طور خاص با وضعیت و جنسیت شما در ارتباط است بپرسید.
     

  • 5. کیفیت بیمارستان تحقیقات بیمارستان پزشک شما بیمارستان شماست. به همین دلیل ، کیفیت مراقبت را در بیمارستانی در نظر بگیرید که جراح زیبایی می تواند بیماران را معالجه کند. کیفیت بیمارستان برای شما اهمیت دارد زیرا بیماران در بیمارستانهای دارای رتبه بالا عوارض کمتری دارند و میزان بقای بهتری دارند. علاوه بر این ، در نظر بگیرید که مکان بیمارستان برای شما مهم است یا خیر. اگر برای آزمایش یا معالجه نیاز به مراجعه به بیمارستان دارید ، می خواهید مکان را تشویق کنید ، نه اینکه از مراقبت به موقع دلسرد شوید.
     

  • 6. سبک ارتباطات را ارزیابی کنیدیک جراح زیبایی را انتخاب کنید که با او راحت صحبت می کنید و نیازهای اطلاعاتی شما را پشتیبانی می کند. وقتی برای اولین بار با جراح زیبایی ملاقات کردید ، یک سؤال بپرسید و توجه کنید که وی چگونه پاسخ می دهد. آیا او از سؤالات شما استقبال می کند و به روش هایی که می توانید درک کنید به آنها پاسخ می دهد؟ آیا جراح زیبایی گزینه های شخصی سازی شده برای نیازهای شما را به شما پیشنهاد می دهد؟ آیا قبل و بعد از عکس های کتاب واقعی کار پزشک برای بررسی شما وجود دارد؟ یک جراح زیبایی پیدا کنید که علاقه ای برای آشنایی با شما داشته باشد ، چه کسی ترجیحات درمانی شما را در نظر می گیرد و چه کسی به روند تصمیم گیری شما احترام می گذارد.
     

  • 7. بررسی نظرسنجی از رضایت بیمار را مرور کنیدشما می خواهید در تصمیم خود برای انجام جراحی زیبایی اعتماد به نفس کامل داشته باشید. خواندن آنچه دیگران در مورد پزشک می گویند می تواند بینشی در مورد چگونگی استفاده پزشک از پزشک و همچنین نحوه عملکرد پزشکی خود ارائه دهد. نظرسنجیهای رضایت بیمار به طور معمول از افراد درمورد تجربه خود در مورد قرار ملاقات ها ، زمان انتظار ، محیط دفتر و دوستی کارکنان پرسیده می شود. می توانید در مورد اینکه بیماران به پزشک چه میزان اعتماد دارند ، چقدر وقت خود را با بیماران خود می گذرید ، و چقدر خوب او به سؤالات پاسخ می دهد ، بیاموزید.
     

  • 8. بدانید بیمه شما چیست؟ پوشش بیمه شما یک موضوع عملی است. برای دریافت بیشترین مزایای بیمه و پرداخت کمترین هزینه برای مراقبت از خود ، شاید لازم باشد جراح زیبایی را انتخاب کنید که در برنامه شما شرکت کند. برخی از روش های انتخابی ممکن است توسط برنامه هزینه انعطاف پذیر در محل کار شما بازپرداخت شود. صرف نظر از نحوه پرداخت هزینه جراحی خود ، باید در انتخاب یک جراح زیبایی از برنامه خود ، اعتبار ، تجربه ، نتایج و کیفیت بیمارستان را در نظر بگیرید.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات