طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

رژیم ضد پیری، غذاهایی که از چروک جلوگیری می کنند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در حالی که پوست خوب به مراقبت عالی پوست متکی است ، یک رژیم غذایی سالم و سرشار از مواد مغذی نیز نقش دارد. در حالی که پیری فرایندی طبیعی است که نمی توان از آن جلوگیری کرد ، مبارزه با چین و چروک می تواند کاملاً خوب به نظر برسد.

جلوگیری از چین و چروک

وقتی صحبت از مبارزه با پیری زودرس می شود ، پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. چین و چروک ها در درجه اول در اثر آسیب آفتاب و از بین رفتن پروتئین های کلاژن و الاستین ایجاد می شوند. این دو پروتئین وظیفه جوان نگه داشتن پوست ، سفت و نرم بودن پوست را دارند.

آسیب خورشید هنگامی رخ می دهد که اشعه ماوراء بنفش به پوست ضربه می زند و بر تولید کلاژن و الاستین تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، این پرتوهای همچنین تولید رادیکالهای آزاد را ترغیب می کنند ، که بعداً زودرس پوست را پیری می کنند. با انجام مراقبت های مناسب از نور خورشید می توان از استفاده از ضد آفتاب مناسب و همیشه پوشیدن لباس محافظ جلوگیری کرد.

با افزایش سن ، پوست به طور طبیعی استحکام و کشش خود را از دست می دهد. با این حال ، سایر عواملی که می توانند این روند را تسریع کنند شامل آلودگی ، سیگار کشیدن ، استرس ، کم آبی و رژیم غذایی سرشار از غذاهای پیری است .

خوشبختانه غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی وجود دارد که می تواند به کاهش اثرات رادیکال های آزاد کمک کند و از این طریق ، از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

غذاهای مبارزه با چین و چروک آووکادوها

یک منبع عالی از چربی های سالم قطعاً آووکادو است. آنها همچنین سرشار از ویتامین E مغذی پوست هستند که نه تنها به کاهش زخم ها و جوش ها کمک می کند بلکه با رادیکال های آزاد نیز مبارزه می کند ، بنابراین از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

اگر این کافی نباشد ، آووکادو نیز در گلوتاتیون آنتی اکسیدان بسیار زیاد است گلوتاتیون با کمک به سم زدایی بدن ، به تمیز نگه داشتن پوست از آکنه و چروک کمک می کند.

انواع توت ها

اگر یک گروه از مواد غذایی آنتی اکسیدان ها بسیار زیاد باشند ، قطعاً انواع توت ها هستند. با داشتن سرشار از فلاونوئیدها ، پلی فنول ها و ویتامین ها ، انواع توت ها مواد غذایی مناسبی برای مقابله با چین و چروک و خطوط ریز هستند.

نه تنها با رادیکالهای آزاد مبارزه می کند بلکه باعث بازسازی سلولهای جدید پوست نیز می شود. چه آن را زغال اخته ، تمشک ، توت فرنگی ، زغال اخته یا تمشک ، حتما باید نوعی از انواع توت ها را به اسموتی صبح خود اضافه کنید.

گندم سیاه

گذشته از تقویت سلامت قلب ، این دانه جایگزین نیز می تواند علائم پیری زودرس را کاهش دهد.

گندم سیاه سرشار از روتین بیوفلاونوئید است که خاصیت آنتی اکسیدانی آن را در حفظ تولید کلاژن در پوست و همچنین ترغیب استفاده بدن از ویتامین C به بدن کمک می کند.

هویج

آنها ممکن است غذاهای بسیار خوبی برای مراقبت از چشم باشند اما ماده مغذی موجود در هویج - بتاکاروتن - همچنین با حفظ مبارزه با رادیکال های آزاد به جوانی پوست کمک می کند.

روغن زیتون

گذشته از افزودن مقداری طعم مورد نیاز به سالادهای مورد علاقه ما ، روغن زیتون نیز می تواند نقش مهمی در جلوگیری از مراقبت های زودرس داشته باشد.

روغن زیتون از نظر چربیهای اشباع نشده بسیار غنی است و این به آن اجازه می دهد تا پوست را هیدراته نگه دارد ، که از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا پوست خشک می تواند باعث ایجاد چین و چروک شود. گذشته از آن ، روغن زیتون همچنین سرشار از مواد مغذی مبارک رادیکال ویتامین E و A است.

اگر نمی خواهید آن را به سالاد اضافه کنید یا از آن برای پخت و پز سبک استفاده کنید ، روغن زیتون را می توانید به عنوان بخشی از کارهای روزمره پوست خود استفاده کنید. اطلاعات بیشتر در مورد آن در اینجا 

انار

این فوق العاده فوق العاده میوه ای سرشار از تعدادی ماده مغذی است اما مهمترین دو مورد در مورد مراقبت از پوست اسید اللاژیک و پونیکالاژین است .

اسید الاگیک با متوقف کردن ایجاد التهاب و از بین رفتن کلاژن از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. از طرف دیگر Punicalagin به حفظ سطح کلاژن پوست کمک می کند. 

ماهی سالمون

گذشته از اینکه فوق العاده غنی از اسیدهای چرب امگا 3 برای مقابله با چین و چروک هستند ، ماهی قزل آلا حاوی آنتی اکسیدان آستاگزانتین نیز هست. آستاگزانتین ، که مسئولیت رنگ صورتی ماهی قزل آلا است ، به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند.

گذشته از اینکه بدون چین و چروک پوست خود را حفظ کنید ، غذاهای ذکر شده در بالا کلیه فواید سلامتی بدن شما را نیز به شما ارائه می دهند ، بنابراین قبل از مشاهده اولین خط خوب ، حتما آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات