طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

ماسک لیفتینگ برای زیبایی پوست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال زیبایی بیشتر پوست و موی خودتان هستید حتما صمغ کتیرا را می شناسید و می دانید که این ماده حاوی خواص ضد پیری است و ایجاد چین و چروک پوست را به تأخیر می‌اندازد. کتیرا باعث حالت دهندگی بهترموها می‌شود. شما می توانید از مخلوط کتیرا و شیر، ماسکی تهیه کنید که به سفت شدن یا کشیده شدن پوست کمک ‌کند.

به نقل از روزنامه خراسان ،برای این‌که بدانید به کتیرا حساسیت دارید یا نه بهتر است ابتدا این ماسک را به مدت 5 دقیقه روی پوستتان بمالید و اگر دیدید مشکلی وجود ندارد اجازه دهید برای 30 دقیقه روی پوستتان بماند.در صورتی که پوستتان به ماسک کتیرا و شیر واکنش نشان داد و قرمزشد نباید از کتیرا استفاده کنید. بهتر است به جای کتیرا، از مخلوط آرد برنج همراه با شیر استفاده کنید و روی پوست صورتتان بمالید.برای پاک سازی و شفافیت پوست می توانید به صورت دو بار در هفته از ماسک نشاسته استفاده کنید.نشاسته به دلیل دارا بودن خاصیت چسبندگی یک ماسک عالی برای پاک کردن منافذ پوست است.روش تهیهدو قاشق غذاخوری شیر یا ماست را با یک قاشق چای‌خوری نشاسته مخلوط کنید و برای 5 دقیقه اجازه دهید نشاسته به خوبی جذب شیر شود. پس از این مدت، این ماسک را روی پوست صورتتان بمالید. بعد از 15 تا 20 دقیقه که ماسک خشک شد، ابتدا با آب گرم و پس از آن با آب سرد صورتتان را بشویید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات