طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

داروی آزمایش شده جدید می تواند مراحل اولیه COVID-19 را در بافتهای انسانی مهندسی شده به طور قابل توجهی مسدود کند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یک تیم بین المللی به سرپرستی محقق دانشگاه بریتیش کلمبیا ، دکتر جوزف پنینگر ، یک داروی آزمایشی را پیدا کرده است که به طور موثری درب سلولی که SARS-CoV-2 از آن استفاده می کند را برای آلوده کردن میزبان خود مسدود می کند.

این یافته ها ، که امروز در سلول منتشر شده است ، نوید بخش است که می تواند مانع از ابتلا به عفونت زودهنگام رمان عروق جدید شود که از تاریخ 2 آوریل ، بیش از 981000 نفر را تحت تأثیر قرار داده و جان 50،000 نفر را در سرتاسر جهان گرفت.

این مطالعه بینشهای جدیدی در مورد جنبه های کلیدی SARS-CoV-2 ، ویروسی که باعث COVID-19 ، و اثر متقابل آن در سطح سلولی و همچنین چگونگی آلوده شدن ویروس به رگ های خونی و کلیه ها فراهم شده است.

پنینگر ، استاد دانشکده پزشکی UBC ، مدیر موسسه علوم زندگی و رئیس صندوق تحقیقاتی کانادا 150 در زمینه ژنتیک عملکردی در این زمینه می گوید: "ما امیدواریم که نتایج ما پیامدهایی در تولید داروی جدید برای درمان این بیماری همه گیر بی سابقه داشته باشد." UBC

"این اثر ناشی از همکاری شگفت انگیز بین محققان و شرکتهای دانشگاهی ، از جمله گروه گوارش دکتر رایان کندر در STEMCELL Technologies در ونکوور ، نوریا مونتسرات در اسپانیا ، دکتر. Haibo Zhang و Art Slutsky از تورنتو و به خصوص تیم زیست شناسی عفونی علی میرزیمی در سوئد است. ، که هفته هاست که بطور روزانه و بی شبانه روز کار خستگی ناپذیری را برای درک بهتر آسیب شناسی این بیماری و ارائه گزینه های درمانی موفقیت آمیز انجام داده اید. "

ACE2 - پروتئینی روی سطح غشای سلولی - به عنوان گیرنده اصلی گلایکوپروتئین سنبله SARS-CoV-2 در مرحله شیوع این مرکز است. در کار قبلی ، پنینگر و همکارانش در دانشگاه تورنتو و انستیتوی زیست شناسی مولکولی در وین ابتدا ACE2 را شناسایی کردند و دریافتند که در موجودات زنده ، ACE2 گیرنده اصلی SARS است ، بیماری تنفسی ویروسی که در سال 2003 به عنوان یک تهدید جهانی شناخته شد. آزمایشگاه وی همچنین در ادامه پروتئین را به بیماریهای قلبی عروقی و نارسایی ریه پیوند زد.

در حالی که شیوع COVID-19 همچنان در سراسر جهان گسترش می یابد ، عدم وجود یک درمان ضد ویروسی بالینی اثبات شده یا درمانی که بطور خاص هدف قرار گرفتن گیرنده مهم SARS-CoV-2 ACE2 در سطح مولکولی را هدف قرار دهد ، به معنای یک زرادخانه خالی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است که تلاش می کنند موارد شدید COVID-19 را درمان کنید.

"مطالعه جدید ما شواهد مستقیم بسیار مورد نیاز را ارائه می دهد که یک داروی بنام APN01 (آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین محلول نوترکیب انسانی 2 - hrsACE2) - به زودی در آزمایشات بالینی توسط شرکت بیوتکنولوژی اروپایی Apeiron Biologics مورد آزمایش قرار می گیرد ، مفید است. یک درمان ضد ویروسی برای COVID-19 ، "می گوید: دکتر آرت اسلوتسکی ، دانشمند مرکز تحقیقات علوم پزشکی بیولوژیکی Keenan در بیمارستان سنت مایکل و استاد دانشگاه تورنتو که همکار این مطالعه است.

در کشت سلولی که در مطالعه حاضر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است ، hrsACE2 بار کوراو ویروس را با فاکتور 1000-5000 مهار می کند. در ماکت های مهندسی رگ های خونی انسان و کلیه ها - ارگانوئیدهای رشد یافته از سلولهای بنیادی انسان - محققان نشان دادند كه این ویروس می تواند مستقیماً در این بافتها آلوده و تکثیر شود. این اطلاعات مهمی در مورد پیشرفت این بیماری و این واقعیت است که موارد شدید COVID-19 با نارسایی چند عضو و شواهدی از آسیب قلبی عروقی وجود دارد. درجه بالینی hrsACE2 همچنین باعث کاهش عفونت SARS-CoV-2 در این بافت های انسانی مهندسی شده می شود.

"استفاده از ارگانوئیدها به ما امکان می دهد تا به روشهای بسیار چالش برانگیزی آزمایش کنیم که قبلاً برای سایر بیماریها نیز استفاده شده اند ، یا مواردی که نزدیک به اعتبار آن هستند. یک داروی جدید در شرایط انسانی "، می گوید: نúریا مونتسرات ، استاد ICREA در انستیتوی مهندسی زیستی کاتالونیا در اسپانیا.

پنینگر می افزاید: "ویروس ایجاد COVID-19 یک خواهر و برادر نزدیک به اولین ویروس SARS است." "کار قبلی ما به شناسایی سریع ACE2 به عنوان دروازه ورود برای SARS-CoV-2 کمک کرده است ، که بسیاری از بیماری را توضیح می دهد. اکنون می دانیم که یک فرم محلول ACE2 که ویروس را از بین می برد ، می تواند واقعاً منطقی باشد. درمانی که بطور مشخص دروازه ای را که ویروس باید برای ما ایجاد کند ، هدف قرار دهد ، برای این بیماری همه گیر وحشتناک است. "

این تحقیق تا حدودی توسط دولت فدرال کانادا از طریق بودجه اضطراری متمرکز بر تسریع در توسعه ، آزمایش و اجرای اقدامات برای مقابله با شیوع COVID-19 پشتیبانی شده است.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات