طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

7 داروی جوان سازی پوست که می توانید در خانه امتحان کنید


معمولاً بیشتر پوست آرزو می کند و درخشنده و بی عیب و نقص است. به جای هزینه کردن درمورد محصولات پوستی که نتیجه چندانی به همراه ندارد ، ممکن است بخواهید داروهای خانگی جوان سازی پوست را در نظر بگیرید.

عواملی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب ، استرس ، آکنه ، رژیم ضعیف پوست و پیری ، پوست شما را با لکه ها ، خطوط و زخم ها رها می کنند. به همین ترتیب ، جوانسازی پوست شما به کاهش چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند ، زیبایی خاصی به شما می بخشد.

داروهای طبیعی برای  جوان سازی پوست شما  می تواند به تنهایی یا همراه با سایر مواد مانند عسل و ماست برای بهترین نتیجه استفاده شود. در این پست قصد داریم به شما کمک کنیم تا برخی از راه حل های درمانی را که می توانید استفاده کنید ، بدانید.

بیایید درست وارد آن شویم!

1. پاپایا

پاپایا معمولاً در روشن کردن چهره پوست استفاده می شود. این گیاه دارای خاصیت سفید کننده طبیعی است که به داشتن ظاهری سبک تر کمک می کند. علاوه بر این ، به خلاص شدن از سلول های مرده پوست کمک می کند تا پوست نرم و نرم باقی بماند.

این ماده حاوی اسیدهای هیدروکسیل است که با حل سلولهای مرده پوست کار می کنند. این به پاکسازی علائم پیری مانند چروک کمک می کند. همچنین ، پاپایا دارای ویتامین های C و E است که به شما کمک می کند پوستی جوانتر به دست آورید.

برای استفاده ، کافی است 1/2 فنجان پاپایا رسیده را مخلوط کرده و یک قاشق غذاخوری شیر و چند قطره عسل خام را اضافه کنید. مخلوط را روی صورت و گردن خود بمالید و حدود 15 دقیقه آن را بگذارید. سپس آن را با آب خنک بشویید.

حداقل یک یا دو بار در هفته این روش را انجام دهید تا نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید.

2. زردآلو

زردآلو یکی از گزینه های بسیار مناسب برای جوان سازی پوست است. سرشار از آهن ، گوگرد ، کلسیم ، منیزیم و ویتامین های A ، B و C. Plus است ، حاوی روغنهای طبیعی است که توسط پوست قابل جذب است تا مرطوب کننده آن از درون باشد.

خمیر زردآلو همچنین در درمان شرایط پوستی مختلف مانند خارش ، اگزما و خشکی کمک می کند. همچنین منبع آنتی اکسیدان ها است ، که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و علائم پیری زودرس را کاهش می دهد.

با افزودن آب میوه و خمیر آن به ماسک های صورت و اسکراب های طبیعی می توانید از زردآلو استفاده کنید. ابتدا باید زردآلو و پوره زردآلو را در مخلوط کن بریزید. یک قاشق غذاخوری پودر هسته زردآلو را به پوره اضافه کنید.

این ترکیب را در حالی که حدود 5 دقیقه ماساژ می دهید روی صورت خود بمالید. بگذارید تقریباً 10 دقیقه روی پوست خود خشک شود و سپس آن را با آب بشویید. سعی کنید حداقل هفته ای دوبار این کار را انجام دهید.

3. جو دوسر

بسیاری از خانم ها به دلیل خاصیت مرطوب کننده و لایه بردار بودن آن ، عاشق اضافه کردن جو دوسر به ماسک های طبیعی پوست خود هستند. این ماده حاوی ساپونین ها است که مواد پاک کننده هستند.

بلغور جو دوسر همچنین به دلیل خاصیت ضد التهابی ، برای افرادی که پوست حساس دارند گزینه مناسبی است. می توانید از آن برای خلاص شدن از شر جوش های سر سیاه و سلول های مرده پوست استفاده کنید. همچنین به درمان آکنه و اگزما کمک می کند.

برای تهیه ماسک صورت با جو دوسر ، پنج قاشق غذاخوری جو دوسر زمینی را برداشته و با آب مخلوط کنید. خمیر جو دوسر را روی صورت خود بمالید و بگذارید حدود 20 دقیقه بماند. سپس آن را با آب ولرم بشویید.

همچنین می توانید به جای آب شیر را به دانه جو دوسر اضافه کنید. همچنین ، اگر پوست خشک دارید می توانید عسل اضافه کنید.

4. تخم مرغ

یکی از  راه های طبیعی جوان سازی پوست  ، استفاده از ماسک های سفیدی تخم مرغ است. این امر به کاهش منافذ روی پوست شما کمک می کند و در نتیجه لیفت طبیعی صورت در خانه ایجاد می شود. می توانید از سفید تخم مرغ برای خلاص شدن از شر پوست خسته کننده در صورت و گردن خود استفاده کنید.

مواد مختلفی وجود دارد که می توانید به همراه آن با سفیده تخم مرغ از آن استفاده کنید تا ماسک صورت ایجاد شود. برخی از آنها شامل ماست ، گلیسیرین ، عسل ، جو دوسر و آب لیمو هستند. شما می توانید از هر گزینه ای که می خواهید استفاده کنید.

برای ماسک عسل کافی است یک قاشق عسل را به سفیده تخم مرغ اضافه کرده و آنها را کاملا مخلوط کنید. این کار را روی صورت خود بمالید و حدود 15 دقیقه آن را بگذارید. سپس با آب خنک بشویید.

5- لیمو

اگر به دلیل وجود سلول های مرده چهره ای کسل کننده دارید ، آب لیمو گزینه ای فوق العاده برای کمک به آن است. لیمو حاوی ویتامین C و اسیدهای آلفا هیدروکسی است که به لاغری سلولهای مرده کمک می کند. همچنین می تواند به لکه های پیری کمک کند.

با مخلوط کردن آب لیمو با نمک دریا می توانید از این روش استفاده کنید. این خمیر را به آرامی روی صورت خود مالیده و 10 تا 15 دقیقه بگذارید. آن را با آب گرم بشویید. برای از بین بردن خشکی حاصل از پوست می توانید از مرطوب کننده استفاده کنید.

برای به دست آوردن نتایج رضایت بخش ، هر هفته حدود 1 تا 2 بار از داروی لیمو استفاده کنید.

6. پوست پرتقال

بعد از خوردن پرتقال های آبدار خود ، پوست کنده ها را دور نکنید. می توانید از آنها برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید. لایه برداری پرتقال ضد میکروبی و ضد باکتریایی است و همچنین به روشن شدن پوست کمک می کند.

به دلیل خاصیت قابض آن ، افراد مبتلا به آکنه و پوست روغنی می توانند پوست را مفید کنند. همچنین حاوی آنتی اکسیدان است تا پوست جوانی به شما بدهد. بنابراین ، هر زمان که پرتقال می خورید ، پوست آن را خشک کرده و آنها را در پودر خرد کنید.

یک قاشق غذاخوری پودر را برداشته و با دو قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید. محتوا را کاملاً مخلوط کرده و خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید. آن را به مدت 12 تا 20 دقیقه بگذارید و سپس آن را با آب سرد بشویید.

7. آووکادو

هنگامی که صحبت از جوان سازی پوست می شود ، آووکادو یکی از  گزینه های طبیعی برای  مراقبت از پوست است . این امر به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین های A ، D&E برای هیدراتاسیون پوست است. همچنین حاوی روغنهایی است که به پوست نفوذ می کنند تا به عنوان یک لایه محافظ عمل کنند.

همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند پوست آفتاب سوخته را تسکین دهد. آووکادو همچنین دارای استرولین ها ، که استروئیدهای طبیعی هستند و می توانند به تقویت تولید کلاژن و از بین بردن لکه های پیری کمک کنند.

برای استفاده ، یک آووکادو رسیده را پوره کرده و دو قاشق روغن زیتون اضافه کنید. مخلوط کنید تا خمیر غلیظ شود و آن را روی صورت خود بمالید. آن را به مدت 30 تا 60 دقیقه بگذارید و سپس آن را با آب گرم بشویید.

جوان سازی پوست - غذای آماده

این  داروهای طبیعی  در منزل شما موجود است ، یا می توانید آنها را از فروشگاه محلی تهیه کنید. نیازی نیست در مورد محصولات مصنوعی حاوی مواد شیمیایی که می توانند آسیب بیشتری به پوست شما وارد کنند ، اذیت شوید.

در حالی که از این داروهای خانگی برای جوان سازی پوست استفاده می کنید ، به یاد داشته باشید که استرس را کاهش می دهید ، با استفاده از ماساژ درمانی ، یک شیوه زندگی فعال را در پیش بگیرید و بخوبی بخوابید  . همچنین میوه و سبزیجات زیادی بخورید و آب زیادی بنوشید. این به شما کمک می کند پوست لطیف و دلخواه خود را سریعتر دریافت کنید.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات