طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

15 دستورالعمل استفاده از ژل آلوئه ورا برای پوست و مو

1.چای سبز و آلوئه ورا:

ترکیب این دو عنصصر با یکدیگر به عنوان یک تونر پوستی عالی عمل خواهد کرد.و سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید که به بسته شدن منافع، دفع سموم، کاهش قرمزی و ورم کمک می کند. کسانی که پوست بیش از حد چرب دارند، می توانند از مقداری روغن فندق نیز استفاده کنند.

2.آلوئه ورا و روغن زیتون برای آرایش چشم پاک کن:

پاک کردن آرایش چشم و ابرو و مژه می تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل است که بسیاری از محصولات مراقبت از چشم در بازار حاوی مواد شیمیایی خشن می باشند.

اما آنها میتوانند موجب خشک شدن شدید پوست و آسیب به ناحیه اعصاب چشم شوند. این پاک کننده با استفاده از دو ماده:روغن زیتون فوق العاده و آب آلوئه ورا ساخته می شود.

3.ژل اصلاح:

استفاده از آلوئه ورا به تنهایی برای ژل اصلاح کاربرد دارد و پوست را نرم می کند، منافذ را می بندد، و علاوه بر مرطوب کنندگی موجب کشته شدن باکتری ها می شود.

اما بهتر است که با صابون مایع کاستیل (صابون ملایم و سفت دارای روغن زیتون و هیدروکسید سدیم) ، گلیسیرین گیاهی، روغن زیتون و روغن های ضروری ترکیب شود تا بهترین نتیجه گرفته شود و کاربردی تر باشد.

4.اسپری نرم کننده و تسکین دهنده پس از آفتاب:

پوست را پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب با عناصری که در ذیل ذکر میشود، اسپری کنید. ویتامین E، فندق و آلوئه ورا

5. اسکراب روشن کننده پوست:

اگر میخواهید پوستتان روشن شود و لکه های پوستی از بین برود، از ترکیب شکر، آب لیمو و آلوئه ورا استفاده کنید.

6. تمیز کننده روزانه پوست:

برای انواع پوست ( چرب، خشک و یا ترکیبی ) مناسب است. این شستشو دهنده ملایم حاوی ژل آلوئه ورا، روغن جوجوبا، صابون مایع کاستیل، خاک رس آرایشی و روغن، ضروری است.

7. مرطوب کننده و آرامش بخش:

این یک نوع کرم صورت نرم و ابریشمی است که بوی عالی دارد و تا ماه ها میتوان آن را نگهداری کرد. همانطور که در بخش سلامت نمناک توضیح داده ایم برای تهیه آن نیاز دارید تا ژل آلوئه ورا ، روغن بادام شیرین، روغن جوجوبا و اسانس های مورد علاقه تان را با یکدیگر ترکیب کنید.

 

آلوئه ورا و تاثیرات خارق العاده اش برای پوست8. آلوئه ورا و عسل ماسکی عالی برای آکنه:

این ماسک با خواص ضد باکتری و ضد التهابی که دارد برای کاهش درد، ورم و خارش ناشی از آکنه بسیار موثر است.

9. ماسک صورت آلوئه ورا و خیار برای پوست های خشک:

استفاده از این ماسک منافذ را میبندد و خشکی پوست را کاهش میدهد. وقتی کافی است تا مقداری خیار رنده شده را با ژل آلوئه ورا ترکیب کنید، روی صورتتان اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب سرد بشویید.

10.شوینده لباس:

این یک مواد عالی برای شستشوی بدن، به خصوص هنگام بیدار شدن از خواب در هنگام صبح است. آلوئه ورا، شی باتر،صابون پایه کاستیل و روغن های پرتغالی و لیمو را با یکدیگر ترکیب کنید و از بوی خوب و حس طراوت آن لذت ببرید.

11. برای ضد پیری پوست:

آلوئه ورا باعث کم شدن منافذ، تسکین چین و چروک و رطوبت رسانی پوست میشود. بدین منظور، خیار، چای سبز، چای بابونه، ژل آلوئه ورا و ژلاتین را با یکدیگر ترکیب کنید.

12. بدنتان را خنک نگاه میدارد:

در روز های گرم پرفشار تابستان، مقداری از ژل آلوئه ورا، روغن فندق و نعناع را با یکدیگر ترکیب کنید و درون یخچال نگهدارید.

13. اسکراب پا:

پس از یک روز خسته کننده کاری، مقداری شکر و آلوئه ورا را ترکیب کنید و به مدت 15 دقیقه روی پوستتان اعمال نمایید تا تمام خستگی را از بدن شما دور کند.

14. از بین بردن پف و تیرگی زیر چشم:

آلوئه ورا، خیار و فندق را با یکدیگر ترکیب کنید و اطراف چشمانتان اعمال کنید. این ماسک به رفع پف و تیرگی اطراف چشم کمک بسزایی خواهد کرد.

15. نرم کننده موثر مو:

مقداری آلوئه ورا، روغن بادام و روغن زیتون را با یکدیگر ترکیب کنید و از آن به عنوان یک نرم کننده استفاده نمایید.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات