طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

متخصص پوست و مو کیست ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

متخصص پوست و مو کیست ؟

متخصص پوست و مو پزشکی است که در زمینه درمان بیماری های پوست ، مو و ناخن و نواحی حاوی مایع مخاطی در بدن (مانند داخل دهان ، بینی و چشم ها ) تخصص دارد. برخی از مهم ترین توانایی ها ی بهترین متخصص پوست و مو به قرار زیر است :- تشخیص و درمان بیش از ۳۰۰۰ نوع بیماری پوست و مو از جمله بیماری هایی مانند سرطان پوست ، اگزما ،درمان جای جوش و آکنه و عفونت ناخن .- کمک به بهبود سلامت و شادابی و زیبایی پوست، مو و ناخن افراد مراجعه کننده به طور مثال : تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست ، رفع جای جوش ، بازیابی زیبایی پوست پس از جراحی های سرطان پوست، جراحی صورت برای درمان چاقی صورتپزشک متخصص پوست مو بیمارانی از تمامی سنین از نوزاد تا سنین بالای ۱۰۰ سال را درمان می کند .

چگونه یک متخصص پوست و موی خوب پیدا کنیم ؟
شما قطعا پوست و زیبایی صورت خود را به تنها دستان کسی خواهید سپرد که به او اعتماد و به کارش اعتقاد دارید. در این جا به چند نکته مهم برای پیدا کردن بهترین دکتر متخصص پوست یا کلینیک زیبایی خوب می پردازیم . همچنین در ادامه می توانید لیستی از بهترین متخصصین پوست و موی کشور را مشاهده کنید.یک دکتر پوست خوب می تواند شما را به بیماران سابق خود که از نتایج درمان کاملا راضی بوده اند معرفی کند یا نتایج درمان بیماران قبلی را به شما نشان دهد ، به این ترتیب شما می توانید مطمئن شوید که سایر مراجعه کنندگان قبلی نیز از نتایج راضی بوده اند. یک پزشک متخصص قابل اعتماد همچنین با کمال میل درباره سوابق تحصیلی ، دوره های آموزشی و مدارک خود به شما توضیح می دهد . یک پزشک متخصص خوب همچنین قبل از شروع درمان ، طی یک جلسه مشاوره ، نوع پوست شما و درمان های مناسب برای آن و در کنار آن ، خواسته های شما را بررسی می کند تا بهترین نوع درمان را برای شما در نظر بگیرد و به طور کامل روش درمانی که برای شما در نظر گرفته است و دلیل انتخاب این روش را برای شما توضیح می هد و در نهایت هیچ الزام و اجباری برای اتخاذ درمان و پرداخت هزینه به شما تحمیل نمی کند.از طرف دیگر پزشکی که قابل اعتماد نیست برای انجام مشاوره و تشخیص زوائد پوستی با بیمار وقت کافی نمی گذارد و در عین حال اصرار به رزرو نوبت برای انجام درمان ( یا گذراندن دوره درمانی) دارد. این حالت در عین حال که احساس ناخوشاید و ناراحت کننده ای به مراجعه کنندگان می دهد ، می تواند خطراتی به همراه داشته باشد . به عنوان مثال برای از بین بردن موهای زائد توسط لیزر ، نوع لیزر باید با توجه به نوع پوست ، رنگ پوست و رنگ موها به دقت انخاب شود . با این اوصاف در صورتی که قبل از لیزر موهای زائد یک جلسه مشاوره برای بررسی و در نظر گرفتن موارد فوق نداشته باشید ... لیزر مناسب برای پوست و موی شما انتخاب نمی شود و در نتیجه نتایج لیزر ممکن است همراه با عوارض زیاد و ریکاوری سخت باشد یا هیچ اثری و نتیجه ای نداشته باشد .

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات