تکنو تراش آسیا

اره نواری, تیغ اره نواری, فروش اره نواری

ساخت اره نواری

ساخت اره نواری

مشخصات

شرکت سازنده :
Hakansson
کشور سازنده :
سوئد

توضیحات خدمت

ساخت اره نواری توسط تکنو تراش آسیا با کیفیت، استحکام بالا و ماندگاری طولانی مدت

ساخت اره نواری توسط تکنو تراش آسیا با کیفیت، استحکام بالا، انعطاف پذیری عالی و ماندگاری طولانی مدت، با کمک تجهیزات پیشرفته و تیغ اره هایی با جنس مرغوب، انجام می شود.

تولید اره نواری برای استفاده در صنایع گوناگون با کاربرد های مختلف انجام می شود.

اره نواری یا اره فلکه ای، به علت منعطف بودن، برای برش قطعات متنوع و تولیدات صنعتی گوناگون، به کار می روند.

ساخت اره نواری برای استفاده در انواع مختلف صنایع تولیدی انجام می شود.

اره نواری تیغه های اره ای دندانه دار و منعطفی است که با خاصیت فنری با بدنه ای که معمولا از جنس چدن ساخته شده، تولید می گردد.

ساخت اره نواری معمولا برای کارهایی که نیاز به دقت بالا دارد، انجام می شود و زین روی بسیار اهمیت دارد که این اره ها بدنه ای مقاوم داشته باشند تا در هنگام انجام کارهای دقیق از تنظیم خارج نشوند.

ساخت اره نواری مقاوم و با دوام در گروه تولیدی صنعتی تکنو تراش آسیا انجام می شود.

گروه تولیدی – صنعتی تکنو تراش برای ساخت اره نواری با استفاده از تجهیزات پیشرفته و جدید ترین تکنولوژی ها، در خدمت سایر صنایع داخلی است.

ساخت اره نواری یا تولید تیغ اره دستی در دو نوع انجام می شود: یکی اره دستی از نوع تیغ اره مویی و دیگری اره دستی از نوع تیغ اره سیمی است.

با توجه به پیشرفت های روزافزون تکنولوژی ساخت اره نواری به گونه ای پیشرفت کرده است که نسبت به تیغ اره های فلکه ای قدیم، دارای دوام بسیار بیشتری باشند.

تیغ اره ای که در ساخت اره نواری به کار می رود، شامل دو جنس است: 1- تیغ اره تک فلزی 2- تیغ اره دو فلزی

ساخت اره نواری با تیغ اره تک فلزی

تیغ اره تک فلزی از از ترکیب استیل و کروم تولید می شود. این نوع تیغ اره ها برای ساخت اره نواری هایی به کار می رود که با هدف استفاده برای برش اجسام غیر فلزی و سخت مانند گوشت، مقوا و کاغذ، چوب و …. به کار گرفته می شوند.

ساخت اره نواری با تیغ اره دو فلزی

در ساخت اره نواری با تیغ اره دو فلزی که برای برش قطعات فلزی کاربرد دارند و به تیغ اره آهن بر معروفند، یا از جنس فولاد نرم فنری ( برای ساخت اره نواری معمولی جهت برش فلزات نرم تر ) و یا از جنس فولاد آلیاژی با دندانه هایی از جنس فولاد تند بر اچ. اس. اس. ( برای تولید اره نواری های قوی برای برش فلزات سخت ) استفاده می شود.

البته لازم به ذکر است که برای ساخت اره نواری برای برش فلزات بسیار سخت، از الماسه در قسمت لبه های تیغ اره استفاده می شود.

ویژگی های کاربردی تیغ اره هایی که در تولید اره نواری استفاده می شود.

با توجه به جنس تیغ اره، نوع اره و کاربرد آن بر اساس ویژگی های متفاوتی که به واسطه جنس تیغه تعیین شده، مشخص می گردد.

انواع اره ها بر اساس نوع تیغ اره شامل: اره نواری، اره عمد بر، اره دیسکی، اره گرد، اره مویی برقی، اره دستی، و اره چکشی و … است.

از آنجا که تیغ اره منعطف و نرم بیشتری استفاده را دارد، ساخت اره نواری نیز، نسبت به سایر انواع اره ها، بیشتر انجام می شود؛ زیرا اره نواری برای کاربردهای بسیار مختلف در طیف وسیعی از صنعت، مورد استفاده قرار می گیرد.

در انتخاب اره نواری چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد؟

در ساخت اره نواری تیغه هایی با جنس و ویژگی های مختلف به کار می رود که خصوصیات متفاوتی به اره می دهد. بر این اساس باید هنگام انتخاب و خرید اره نواری چند نکته را در نظر گرفت تا بهترین گزینه را بر اساس ویژگی های اره نواری و کاربردی که از آن انتظار داریم، انتخاب کنیم.

  • به یاد داشته باشید که دستگاه اره نواری دارای ابعاد گوناگون است. با این حال عرض اره نواری دارای استاندارد مشخصی است، که همواره باید طبق آن تولید شود، تیغ اره که در ساخت اره نواری برش فلزات به کار می رود، 54، 41، 34، 13، 20، 27 و 67 میلی متر است.
  • در مورد طول تیغه مورد استفاده در ساخت اره نواری با توجه به ابعاد مختلف دستگاه اره نواری، ابتدا ساخت یک تیغ اره مبدا توسط متخصص با یک طول مشخص مثلا 100 متر انجام می شود و سپس بر اساس ابعاد دستگاه اره نواری، این تغیه 100 متری برش می خورد و در نهایت سر قطعات برش خورده تیغ اره را به هم جوش می دهند تا یک حلقه تیغ اره تولید شود که برای ساخت اره نواری به کار می رود. برای اتصال دو سر قطعات تیغ اره ها از روش جوشکاری خاصی تحت عنوان Flash Butt Welding استفاده می شود که بدون استفاده از فلز واسطه، دو سر قطعه مستقیما به یکدیگر جوش داده می شود.
  • یکی از مهم ترین موارد در ساخت اره نواری، آب بندی دندانه های تیغ اره است که اگر به درستی انجام نشود، دندانه های اره آسیب پذیر می گردد و سریع شکسته می شود. آب بندی با فشار کم و سرعت کم انجام می شود.
  • مرحله تاب کاری، مرحله نهایی در ساخت اره نواری است.مرحله تابکاری، مرحله نهایی تولید اره نواری است، این مرحله یک فرآیند حرارتی بوده که طی آن تیغ اره تولید شده را گرم کرده و سپس به آرامی سرد می نمایند تا خصوصیات فیزیکی مناسب و مد نظر در نقاط جوش قطعات تیغ اره، ایجاد شود.نکات مهمی که در حین استفاده از اره نواری، باید در نظر گرفت.به هر حال، اره نواری مانند هر وسیله صنعتی و انواع ابزار آلات، به عنوان یک وسیله سخت و برنده، ممکن است خطراتی را نیز در پی داشته باشد، بنابراین ضروری است که در هنگام کار و استفاده از اره نواری، با رعایت نکات ایمنی، احتمال خطرات ناشی از کار با آن را کاهش دهید.

    از جمله نکات ایمنی که برای استفاده از اره نواری باید رعایت شود شامل موارد ذیل است:

    • قطعه ای را که می خواهید برش دهید، محکم و ثابت نمایید.
    • سالم بودن تیغ اره و عدم وجود ترک بر روی آن
    • استفاده از عینک ایمنی و محافظ چشم و صورت در هنگام کار که از جمله نکات ایمنی الزامی است.
    • تمرکز و دقت در هنگام کار با اره نواری

    قیمت انواع تیغ اره نواری

    تکنو تراش آسیا، در وب سایت خود، انواع محصولات تخصصی خود را که شامل تیغ اره های مختلف با کاربرد های گوناگون است، ارائه می دهد و بهترین کیفیت را در ساخت اره نواری و اره مویی و تیغ اره های گوناگون، اعمال می نماید. قیمت این تیغ اره های مستحکم و منعطف، بر اساس جنس و نوع آن تعیین می شود و کاربران می توانند به راحتی در لیست اقلام تکنو تراش آسیا، قیمت های آن ها را نیز مشاهده نمایند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تکنو تراش آسیا

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اره نواری، تیغ اره نواری، فروش اره نواری، فروش تیغ اره نواری

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات