فن آوران عمران پاریز| نماینده رسمی شینگل ایرانی اوریبان|ت...

پوشش سقف,نمای کامپوزیتی,نمای سه بعدی

فن آوری بام:

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 ایجاد یک فرصت برای به اشتراک گذاری اطلاعات و ارائه پشتیبانی به طراحان و بهبود "کیفیت ساختمان" و "آرامش زندگی" برای کاربر نهایی.

در طراحی ساختمان و ساخت و سازها، سقف ها اغلب با وجود اهمیت محافظتشان از ساختمان در برابر آب و هوای نامساعد، کیفیت زیبایی شناختی و دوام ،کم ارزش دیده میشوند.مقررات و الزامات قانونی هستند که حمایت ارزشمندی برای طراحی سقف به این دلیل که سقفها سطحی از کنترل در صنعت ساخت و سازارائه میدهند، بوجود آمد. از سوی دیگر، این مقررات و الزامات وظایف ارزیابی شرایط خاص و شناسایی روش های مناسب ترین سقف را به طراح ارائه میدهند.

 

توجه به این که بازار ساختمان در ایران نیاز به کالاهایی با خصوصیات خاص و جواب دهی به نیاز و خیال پردازی معماران علاوه بر ایجاد طرح های شگفت انگیز و سبک سازی ساختمان و امنیت بیشتر جهت ساکنین داخل ساختمان را دارد پوشش های سقفی شینگل تا حد مناسبی این رویاها را به واقعیت تبدیل کرده است .

 

اکنون در ایران نیز همپای با سایر کشورهای پیشرفته محصولات سقفی سقفهای شیبدار با ترکیب و ویژگی های خاص موجود می باشد . و این گامی بلند در نوسازی ساختمانهای با سقف شیبدار می باشد.

 

صنعت ساخت و ساز این قابلیت را دارد که به منظور کاهش هزینه های ساخت ، تعمیر و نگهداری و کاهش هزینه های انرژی از این پوشش های سقفی برای ویلا و نماهای خاص استفاده نمایند .

می توان از فن آوری های موجود در محصولات پوشش های سقفهای شیبدار برای خلق قابلیت هایی مانند : خود تمیزشوندگی ، کنترل و کاهش اتلاف انرژی به کمک عایق ها ، تأمین و ذخیره انرژی ، کنترل آلودگی ، جلوگیری از خوردگی و امواج صوتی و......کمک گرفت .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران عمران پاریز| نماینده رسمی شینگل ایرانی اوریبان|ت...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پوشش سقف،نمای کامپوزیتی،نمای سه بعدی،نمای شینگل، سقف شینگل، شینگل سولار، شینگل فلزی،تایل سنگریزه ای، عایق رطوبتی، عایق حرارتی، تخته OSB،ورق OSB،پیشانی چوبی OSB، سقف شیبدار، بخاربند،لایه زیرین شینگل، چسب شینگل،چسب ایزوگام،چسب قیری، طراحی و اجرا،آندولین،آندوویلا، نمای کامپوزیت،او اس بی، شینگل سنگریزه ای،شینگل کلاسیک، نمای شینگل،نمای چند بعدی،سقف چند بعدی، دیوار چوبی،پیشانی چوبی،نما پیشانی دیوار، سازه چوبی،سقف شیروانی،چوب ضد رطوبت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات