کارگاه فنی روشن-تولید کننده و سازنده ماشین الات چاپ حرارت...

پرس حرارتی, دستگاه چاپ سیلک, خدمات چاپ پارچه

دستگاه چاپ روی کاشی و سرامیک ضد خش 09118117400

دستگاه چاپ روی کاشی وسرامیک به عنوان یک صنعت در ایجاد تابلو کاشی، تابلو کاشی پازلی، لوح تقدیر با قاب و بدون قاب، تندیس و یادبود در مراسم‌ها و همایش‌ها و مهم تر از همه در دکوراسیون منزل و محل کار و یک روش تبلیغاتی استفاده می‌گردد.استفاده از چاپ انواع عکس ها و طرح‌ها و رنگ ها روی کاشی و سرامیک در دکوراسیون داخلی و بیرونی جلوه خاصی به فضا می‌بخشد و باعث تنوع و جذابیت دکورها می‌شود

مشخصات

چاپ کاشی پازلی :
چاپ سرامیک پازلی
کاشی :
سرامیک
چاپ کاشی :
چاپ سرامیک
چاپ کاشی تکی :
چاپ سرامیک تکی

توضیحات خدمت

چاپ کاشی و سرامیک یکی از روش های زیبا سازی و تزیین است که بر روی سرامیک لعابدار یا بدون لعاب در ابعاد مختلف انجام می‌گیرد.

چاپ  روی کاشی وسرامیک  به عنوان یک صنعت در ایجاد  تابلو کاشی، تابلو کاشی پازلی، لوح تقدیر با قاب و بدون قاب، تندیس و یادبود در مراسم‌ها و همایش‌ها و مهم تر از همه در دکوراسیون منزل و محل کار و یک روش تبلیغاتی  استفاده می‌گردد.

استفاده از چاپ انواع عکس ها و  طرح‌ها و رنگ ها روی کاشی و سرامیک در دکوراسیون داخلی و بیرونی  جلوه خاصی به فضا می‌بخشد و باعث تنوع و جذابیت دکورها می‌شود و دست طراح را باز می کند تا فضایی وافعا زیبا بسازد.

طرح  و عکس دلخواه دلخواه روی سرامیک و کاشی به صورت دیجیتال  غیر مستقیم با دستگاه سیستم سابلیمیشن

با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی انجام می شود ..

چاپ انواع کاشی و سرامیک  را می‌توان به صورت یک تکه و یا به صورت پازلی انجام داد شما می توانید در هر سایزی و هر مساحتی طراحی کنید .

چاپ کاشی و سرامیک بصورت  پازلی و یکپارچه یکی از بهترین روش‌ها و مناسب ترین آنها و ارزشمندترین آنهاست که  زیباسازی دکوراسیون بیرون و  داخلی بوده که دارای تنوع بسیار و  زیبائی خاص ، رنگ و لعاب بسیار  جداب و جالبی است و مهندسین و دکوراتورهای حرفه‌ای از این محصول  انحصاری و اختصاصی، برای زیباسازی فضاهای مورد نظر خود استفاده می کنند.

از مزایای و خواص ویژه  چاپ روی کاشی و سرامیک پازلی یا یک تکه می‌توان به استفاده از کاشی و سرامیک به عنوان جایگزین بسیار مناسب  برای متریال‌های دیگر، بازدهی  بسیاربالای کاشی و سرامیک نسبت به مصالح دیگر، طول عمر بالا، صرفه جویی در هزینه ها، جذابیت و ... اشاره کرد.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کارگاه فنی روشن-تولید کننده و سازنده ماشین الات چاپ حرارت...

مازندران، آمل

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پرس حرارتی، دستگاه چاپ سیلک، خدمات چاپ پارچه، ساخت پرس چاپ، چاپ روی شال، دستگاهچاپ روی روسری، دستگاه پارچه شال ، دستگاه پارچه روسری، دستگاه چاپ سابلیمیشن، دستگاه تابلوفرش، دستگاهعکس برگردان، دستگاه روسری، دستگاه چاپ تابلوفرش، دستگاه چاپ، دستگاه چاپ پارچه، دستگاه شال و روسری

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش