شرکت تسلا

یو پی اس, فروش یو پی اس, ups

علت خرابی و خاموش شدن یو پی اس چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یو پی اس یکی از مهم ترین و حیاتی ترین دستگاه های تولید و انتقال توان الکتریکی که در بسیاری از بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از یو پی اس ها به خصوص در حوزه صنعت برای تامین انرژی مورد نیاز از اهمیت ویژه ای برخورداری است.

منبع تغذیه بدون وقفه که می تواند بر اساس ظرفیت باتری های خود و ساختاری جریان برق فشاری قوی را به وسیله اینورتر به جریان باری کوچک تبدیل کرده و به مصرف تجهیزات مختلف برساند. همان طور که از نامش پیداست، یو پی اس ها قادر هستند بدون وقفه جریان را ذخیره و انتقال دهند.

اما یکی از رایج ترین و شایع ترین مشکلاتی که برای همه دستگاه ها و تجهیزات برقی به خصوص باتری ها پیش می آید، خرابی و از کار افتادگی سیستم می باشد که به عوامل زیادی بستگی دارد. دشارژ شدن و اتصال نادرست از جمله این موارد می باشد.

به همین سبب در این مقاله از سایت تسلا یو پی اس قرار است تمام موارد و عواملی که سبب خرابی و خاموش شدن ناگهانی یو پی اس ها می شوند، بپردازیم شیوه برطرف کردن آنها را بررسی نماییم. پس اگر شما در سیستم یو پی اس خود با مشکلاتی مواجه هستید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

عدم کارکرد یو پی اس
عدم کارکرد سیستم های یو پی اس یکی از اساسی ترین مشکلاتی است که ممکن است بعد از یک مدت استفاده از آنها و عدم رعایت برخی موارد با آنها مواجه شوید، عدم اتصال جریان شارژی به خروجی، روشن شدن چراغ های اخطار از نشانه های خرابی یو پی اس می باشد.

ساختار کلی یو پی اس اعم از یو پی اس برند های مختلف همگی به شیوه ای طراحی و ساخته شده اند که حداقل طول عمر بین ۴ الی ۵ سال را شامل می شوند و بسیار کم پیش آمده است که یو پی اس های استفاده شده در کمتر از آن نشانه های خرابی بروز دهد.

یو پی اس ها به دلیل برخورداری از برد های هوشمند و اتصالات بسیار زیاد در بین باتری ها و مدار از زمان اولین اتصال شروع به تبدیل و ذخیره توان زیادی از جریان فشار قوی می نمایند تا اینکه باتری ها به حال فول تبدیل شود. اما مشکلاتی از جمله شرایط نگهداری و کیفیت اتصالات سبب بروز برخی خطاها می شود.

خطاهایی که همراه با برخی نشانه ها هستند که نشان می دهد در ساختار یو پی اس اشکالی وجود دارد، معروفترین این نشانه روشن شدن چراغ قرمز رنگ روی یو پی اس است که اغلب به عنوان یک سیستم اعلام وضعیت بر روی دستگاه های الکترونیکی نصب می شود. در ادامه به همه این نشانه ها اشاره شده است.

عدم اتصال جریان به پورت خروجی
روشن شدن چراغ هشدار
عدم شارژ باتری ها
خاموش یو پی اس بعد از جدا شدن از منبع مادر
نمایش اعلان تعویض باتری در یو پی اس
مشاهده اکسید و یا خوردگی در اتصالات
کاهش راندمان و توان خروجی دستگاه
عوامل خرابی یو پی اس
ساختار یو پی اس ها متشکل از چندین بخش مهم است که عبارتند از باتری های یو پی اس که نقش قلب یو پی اس را دارند، اینورتر در ورودی یو پی اس که متحمل جریان فشار قوی زیادی در مدت مصرف است، اتصالات اصلی که از مهم ترین آن اتصال کوتاه از باتری یو پی اس می باشد، است.

همه این بخش ها در طی فعالیت و روشن بودن یو پی اس ممکن است که با اشکالاتی روبه رو شوند که در ادامه به بررسی تخصصی مشکلات هر یک خواهیم پرداخت. ایجاد هرگونه مشکل در هر قسمت یو پی اس می تواند تاثیر زیادی بر روی راندمان آن بگذارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تسلا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

یو پی اس، فروش یو پی اس، ups، باتری یو پی اس، استابلایزر، اینورتر، شارژ باتری

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات