شرکت تسلا

یو پی اس, فروش یو پی اس, ups

دلیل استفاده از یو پی اس در کارخانه ها

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای اکثر دستگاه های صنعتی به کیفیت برق خوب نیاز داریم. می دانیم که نوسانات و قطع برق در بسیاری از موارد اتفاق می افتد. با توجه به هزینه بسیار بالایی که برای ایمن سازی یا تعمیر هر دستگاهی لازم است، بهتر است با یک یو پی اس قوی از کارخانه محافظت کنید. مصرف برق اضطراری در یک کارخانه بزرگ می تواند تا 500 کیلو ولت آمپر برسد. اندازه دقیق آن به نوع برق مصرفی و میزان استفاده از آن از نظر تعداد دستگاه و اندازه کارخانه بستگی دارد.

بنابراین نوع یو پی اس بستگی به نوع کارخانه دارد اما باید از یو پی اس قدرتمند استفاده کرد. این یو پی اس ها معمولا اندازه بزرگ و قیمت بالایی دارند.

به طور متوسط ​​از هر سه فروشگاه یکی مورد سرقت قرار می گیرد. یکی از مهم ترین قسمت های سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم دزدگیر می باشد البته لازم به ذکر است که به عنوان سیستم دزدگیر نیز شناخته می شود و به دو صورت بی سیم و بی سیم در بازار تولید و به فروش می رسد.

با پیشرفت علم و فناوری، سیستم های اعلام سرقت روز به روز پیشرفته تر می شوند. گردش کار این سیستم ها در طول زمان با هوش مصنوعی ترکیب شده و توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد. زیرا تراشه های به کار رفته در این سیستم ها که به آنها FPGA (Field-Programmable Gate Arrays) می گویند از سال 2007 رایج شده است.

اما این سیستم ها برای ادامه کار به منبع برق نیاز دارند و به برق شهر متصل هستند. حال این سوال پیش می آید که اگر برق شهر مختل شود این سیستم ها از بین می رود؟ در پاسخ باید بگوییم خیر، زیرا یو پی اس ها در این شرایط کار می کنند و انرژی لازم برای ادامه کار این سیستم ها را تامین می کنند.اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه هستید، ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

سیستم اطلاع رسانی سرقت
دزدی از زمان های قدیم وجود داشته و هنوز هم وجود دارد. می توان گفت سرقت و سرقت اقلام و اجناس به صورت تصاعدی در حال رشد است و به تدریج افزایش می یابد، بسته به موضوع، هر چیزی از جواهرات گرفته تا خودرو قابل سرقت است. اما افرادی هستند که کارشان تامین امنیت است، در این زمینه بیکار ننشسته اند و روز به روز سیستم های امنیتی جدیدی می سازند و معرفی می کنند. تا بتواند به طور قابل توجهی از سرقت و سرقت جلوگیری کند.

بر اساس گزارش هایی مانند حمله به منزل، جیب بری، سرقت، خرابکاری و .... در سال های اخیر نشان می دهد که دزدی ها افزایش یافته و عربستان سعودی روندی را مشاهده می کند. طبق تحقیقات انجام شده سرقت ها در معروف ترین کشورهای جهان به شرح زیر است:

ایالات متحده ژانویه-اکتبر 2018: 6,374
کانادا ژانویه-اکتبر 2018: 8,492
لندن ژانویه-اکتبر 2018: 4782
سیستم اعلان سرقت یک سیستم واکنش سریع متمرکز است که در صورت رها شدن یا گم شدن اشیاء یا فضاهای خاصی هشدار ارسال می کند.

سیستم اعلام سرقت چه مدل هایی دارد؟
این سیستم ها یا دزدگیر سرقت در کشور عزیزمان ایران به دو دسته سیستم دزدگیر و دزدگیر خودرو تقسیم می شوند.

در ساخت این سیستم ها از قطعات و سنسورهای مختلفی استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اجزای سیستم اطلاع رسانی سرقت چیست؟
حسگر، آشکارساز، آشکارساز
یک آژیر
تماس گیرنده
باتری های اضطراری
سرور
از راه دور

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تسلا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

یو پی اس، فروش یو پی اس، ups، باتری یو پی اس، استابلایزر، اینورتر، شارژ باتری

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات