شرکت تسلا

یو پی اس, فروش یو پی اس, ups

راهنمای خرید یو پی اس برای دوربین مدار بسته

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه استفاده از دوربین در سراسر جهان و در اکثر مکان ها مانند شرکت ها، مغازه ها، منازل و ... برای جلوگیری از وقوع سرقت و انواع سرقت ها رواج یافته است که امروزه بر تعداد آنها افزوده شده است.

دوربین های مداربسته برای ادامه کار باید به منبع تغذیه یا برق متصل شوند و عملکرد آنها به تامین مداوم برق بستگی دارد. زیرا در صورت عدم تامین برق لازم به صورت مداوم، ممکن است دوربین دچار اختلال شود و در مراحل فیلمبرداری مشکل ایجاد شود و امنیت این مکان به خطر بیفتد.

به همین دلیل استفاده از یو پی اس برای تامین برق بدون وقفه دوربین های مداربسته در زمان قطع برق ضروری است. یو پی اس مدل های مختلفی دارد که برای دوربین های مداربسته مناسب است. در ادامه این مقاله با تسلا یو پی اس همراه باشید تا این مشکل را بررسی کنیم.

یو پی اس مناسب برای نظارت تصویری
برای اینکه بتوانید یو پی اس مناسب دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی را انتخاب و خریداری کنید، باید مواردی را در نظر گرفت که می توان به تعداد دوربین، DVR یا ضبط کننده و محاسبه میزان توان مورد نیاز در دوره های زمانی خاص نشان داده شده است.

یو پی اس چیست و چه کاربردی دارد؟
منبع تغذیه بدون وقفه که به آن یو پی اس نیز می گویند، برای تامین برق و برق مورد نیاز دستگاه های الکتریکی استفاده می شود. این دستگاه ها نسبت به اختلالات شبکه و قطعی برق بسیار حساس هستند و این حساسیت به قطعی و نوسانات برق باعث شده است که پزشکی و بیمارستانی، مخابراتی، کامپیوتری و ... مجتمع هایی برای استفاده از یو پی اس و جزو اصلی ترین ها هستند و این نیاز آنهاست.

افزایش یا کاهش ناگهانی ولتاژ، انواع اعوجاج های لحظه ای یا دائمی و تغییر فرکانس از مشکلات رایج برق شهری است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های ساخته شده که دارای دقت و حساسیت بوده و کاربردهای مهمی دارند، برای تامین ولتاژ و فرکانس پایدار و مطمئن نیاز به تجهیزاتی مانند منبع تغذیه بدون وقفه دارند.

دلیل اصلی ساخت یو پی اس مقاومت در برابر اختلالات برق AC است. به عنوان مثال یو پی اس را می توان برای محافظت از یک کامپیوتر شخصی ساده در محدوده چند صد ولت و برای مراکز بزرگ مانند مخابرات و مراکز صنعتی و کامپیوتری تا چند میلیون ولت طراحی و تولید و به بازار عرضه کرد.وجود باتری ها در یک یو پی اس نقطه قوت آن محسوب می شود و تضمین می کند که دستگاه های متصل به یو پی اس در صورت قطع برق به کار خود ادامه دهند. یک یو پی اس بدون باتری هرگز به درستی کار نمی کند. در واقع وظیفه باتری یو پی اس ذخیره انرژی جریان الکتریکی است که در هنگام قطع برق انرژی لازم را تامین می کند. باتری های یو پی اس در سه مدل با عمر طولانی، متوسط ​​و کوتاه تولید می شوند.

کاربردهای یو پی اس در دوربین های مدار بسته چیست؟
آنها از یو پی اس به عنوان منبع تغذیه اضطراری استفاده می کنند. در صورت بروز اختلال در برق شهر و قطع شدن برق ساختمان، این امکان وجود دارد که بیشتر تصاویر و فیلم های مهم ثبت شده از بین رفته و به دلیل قطع و خاموش شدن دوربین ها از کارایی آن کاسته شود.

استفاده از واحد یو پی اس می تواند این مشکل را تا حد قابل قبولی کاهش دهد و از قطع شدن و از بین رفتن محتویات آن جلوگیری کند. یک دستگاه یو پی اس انرژی و برق لازم برای عملکرد دوربین ها را تامین می کند و اجازه خاموش شدن آنها را نمی دهد و دوربین ها حتی در صورت قطع برق به کار خود ادامه می دهند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تسلا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

یو پی اس، فروش یو پی اس، ups، باتری یو پی اس، استابلایزر، اینورتر، شارژ باتری

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات