شرکت تسلا

یو پی اس, فروش یو پی اس, ups

یو پی اس آفلاین چیست ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در بین مدل های ساخته شده توسط یو پی اس، مدل آفلاین ارزان ترین یو پی اس است که همانطور که گفته شد، برق را در زمان کار عادی از طریق شبکه برق شهری تامین می کند. در این شرایط زمانی که برق شهری به زندگی عادی روزمره خود ادامه می دهد، شارژر با آمپراژ مناسب باتری قرار داده شده در یو پی اس را شارژ می کند.

عملکرد این مدل یو پی اس به این صورت است که در هنگام قطع برق یا نوسان زیاد اینورتر شروع به کار کرده و ولتاژ DC باتری را به ولتاژ AC تبدیل می کند که باعث انرژی مورد نیاز می شود.دستگاه های متصل را تهیه کنید.

لازم به ذکر است که این فرآیند، یعنی. تغذیه دستگاه ها از یو پی اس یا سوئیچ بیش از 8 میلی ثانیه طول می کشد که به خودی خود کم نیست و باعث خاموش شدن یا راه اندازی مجدد دستگاه های متصل به بانک می شود.

چه زمانی از یو پی اس آفلاین استفاده می کنند؟
همانطور که قبلا ذکر شد، ابتدایی ترین مدل یو پی اس، یو پی اس آفلاین است که برای کارهای غیر بحرانی و کوچک که نیاز به مقاومت در برابر قطع برق و پایانه های بالغ یا تجهیزات کیلوولت آمپر دارند، استفاده می شود.

به عنوان مثال، این یو پی اس ها را می توان در خانه ها برای رایانه های شخصی استفاده کرد تا آنها را در زمان قطع برق کار کند. باتری های یو پی اس آفلاین داخلی بوده و در داخل محفظه یو پی اس نصب می شوند، همچنین با توان کم تولید و به بازار عرضه می شوند.

هزینه یو پی اس آفلاین چقدر است؟
در مقایسه با سایر یو پی اس ها، مدل های آفلاین آن ارزان تر و هزینه پایین تری دارند زیرا فناوری به کار رفته در آن ها نسبت به یو پی اس های تعاملی آنلاین و خطی ساده تر است.با توجه به اینکه هزینه کمی برای آن وجود دارد استفاده زیادی می شود و می تواند در مکان هایی مناسب باشد که فقط روشن نگه داشتن سیستم را در اولویت قرار می دهیم و حفاظت از آن جزو اولویت های ما نیست. همچنین از آنجایی که نسبت به سایر یو پی اس ها هزینه کمتری دارد، هزینه های نگهداری و سرویس بسیار ارزان تر از سایر مدل ها می باشد.

مزایای یو پی اس آفلاین چیست؟
این مدل یو پی اس امروزه زیاد استفاده نمی شود و بیشتر در مواقعی استفاده می شود که منبع تغذیه اصلی مشکل داشته باشد. در مواقع عادی، AC منبع اصلی برق برای کاربر است و زمانی که ولتاژ برق در نوسان است، یو پی اس آفلاین برق مورد نیاز دستگاه های الکترونیکی را تامین می کند، بنابراین می توان با این مدل از یو پی اس ها در هنگام قطع برق استفاده کرد.

یکی از مناسب ترین دستگاه ها یا کارهایی که یک یو پی اس آفلاین می تواند برای آن مفید باشد، برق رسانی به کامپیوتر در خانه یا محل کار است. از آنجایی که ولتاژ خروجی این دستگاه شباهت زیادی به موج سینوسی دارد، تنها بر روی دستگاه هایی که آداپتور دارند قابل نصب است.

ویژگی های Ups Offline چیست؟
لازم به ذکر است که به یو پی اس های آفلاین، یو پی اس های پشتیبان نیز گفته می شود. این مدل ابتدایی ترین سطح یا یو پی اسی است که برای حفاظت در برابر برق استفاده می شود. هنگامی که منبع تغذیه اولیه منبع تغذیه باشد، یک فیلتر EMI و RFI در خروجی UPS ارائه می شود.در برخی موارد، هنگامی که منبع تغذیه در یک بازه زمانی خارج از بازه مشخص شده در منطقه عملکرد UPS کار می کند یا نوسانات زیادی وجود دارد، یک رله بار به خروجی اینورتر متصل می شود تا باعث استفاده از شارژ باتری شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تسلا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

یو پی اس، فروش یو پی اس، ups، باتری یو پی اس، استابلایزر، اینورتر، شارژ باتری

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات