شرکت تسلا

یو پی اس, فروش یو پی اس, ups

اینورتر یو پی اس چیست ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بسیاری از وسایلی که به صورت روزمره استفاده می شود با برق کار می کنند که می توان به وسایل استفاده شده در بیمارستان ها ، اداره جات، شرکت ها و …. اشاره کرد. که اگر اختلالی در برق شهری رخ دهد می تواند سبب آسیب رسیدن به دستگاه ها و حتی سبب خاموش شدن آن ها می شود.

بسیاری از لوازم مورد استفاده ضروری است که همیشه به برق متصل باشند مثل دستگاه های مورد استفاده در بیمارستان ها که قطع برق آن ها ممکن است برای بیماران خطر ساز باشد. این حساسیت نه تنها در بیمارسان ها بلکه در اداره جات هم وجود دارد که ممکن است باعث از بین رفتن اطلاعات شود.

پس به همین دلیل ذکر شده نقش یو پی اس بسیار مهم است. یکی از اجازه استفاده شده در یو پی اس اینورتر است که در این مقاله از تسلا یو پی اس به بررسی آن می پردازیم، پس تا آخر همراه ما باشید.

اینورتر چیست؟
اینورتر UPS (منبع تغذیه بدون وقفه) دستگاهی است که در صورت قطع برق، برق پشتیبان را برای بار تامین می کند. این جزء اجزای ضروری یک سیستم UPS است و وظیفه تبدیل برق DC (جریان مستقیم) ذخیره شده در باتری ها را به برق AC (جریان متناوب) که می تواند توسط دستگاه های الکترونیکی استفاده شود را بر عهده دارد.

اینورتر کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که منبع تغذیه بار، بدون وقفه باقی می ماند و به فعالیت خود ادامه می دهد حتی اگر منبع تغذیه اصلی از کار بیفتد. وجود اینورتر برای دستگاه های حیاتی که حتی قطع لحظه ای برق می تواند باعث آسیب یا اختلال قابل توجهی شود، بسیار کاربردی است.

 

دلایل استفاده از اینورتر در یو پی اس
استفاده از اینورتر در یک سیستم UPS بسیار مهم است زیرا اکثر دستگاه های الکترونیکی با برق AC کار می کنند. در صورت قطع برق، اینورتر یو پی اس به عنوان منبع برق اولیه انتخاب می شود و جریان پیوسته برق AC را به بار متصل می کند.

بدون اینورتر، سیستم UPS تنها می‌تواند برق DC را تامین کند که با اکثر دستگاه‌های الکترونیکی سازگار نیست. با تبدیل برق DC ذخیره شده در باتری ها به برق AC، اینورتر تضمین می کند که بار حتی زمانی که منبع تغذیه اصلی از کار بیفتد، به دریافت برق ادامه می دهد.

علاوه بر این، اینورتر در یک سیستم UPS به تنظیم ولتاژ و فرکانس خروجی کمک می کند و اطمینان می دهد که بار منبع تغذیه پایدار و ثابتی را حتی در زمان نوسانات یا قطع برق دریافت می کند. این به محافظت از تجهیزات الکترونیکی حساس در برابر آسیب کمک می کند و طول عمر آن را افزایش می دهد.

یو پی اس چیست؟
UPS مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply است و دستگاهی است که در صورت از کار افتادن منبع تغذیه اصلی، برق پشتیبان را برای تجهیزات الکترونیکی تامین می کند. یک سیستم یو پی اس به عنوان یک منبع تغذیه پشتیبان عمل می کند تا اطمینان حاصل کند که سیستم های حیاتی حتی در زمان قطع یا نوسانات برق فعال باقی می مانند.

یک سیستم یو پی اس معمولاً از یک باتری، یکسو کننده، یک اینورتر و یک مدار کنترل تشکیل شده است. یکسو کننده برق AC ورودی را به برق DC تبدیل می کند و سپس در باتری ذخیره می شود. سپس اینورتر برق DC ذخیره شده را به برق AC تبدیل می کند و آن را برای تامین بار مورد نیاز دستگاه ها ارسال می کند.

در صورت قطع برق، سیستم یو پی اس قطع برق را تشخیص می دهد و به طور خودکار به اینورتر باتری به عنوان منبع تغذیه اولیه سوئیچ می کند. این امر سبب می شود تا جریان مداوم برق،  تمیز و پایدار فراهم شود و از تجهیزات متصل در برابر آسیب و خرابی محافظت می کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تسلا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

یو پی اس، فروش یو پی اس، ups، باتری یو پی اس، استابلایزر، اینورتر، شارژ باتری

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات