اینستروسنتر

تجهیزات صنعتی, تجهیزات ابزاردقیق, تجهیزات اندازه گیری

دماسنج لیزری | اندازه گیری دقیق دما

دماسنج لیزری | اندازه گیری دقیق دما


مرحله 1: مرحله اول خرید دماسنج لیزری می باشد
مرحله 2: خارج کردن دماسنج از بسته بندی آن
مرحله 3: مطالعه دفترجه راهنما دماسنج لیزری

مرحله 4: اندازه گیری دما با دماسنج

 

اگر فقط به همین راحتی بود ، چقدر خوب میشد . درست است؟ خوب ، از بعضی جهات خوب است. اندازه گیری دقیق دما با استفاده از مارک مناسب دماسنج (Laser thermometer) شروع می شود. تقریباً تمام دماسنج های دیجیتال و بیشتر دماسنج های مادون قرمز (دماسنج مادون قرمز شامل مدل های غیر تماسی و تمپانی است که از گوش خوانده می شوند) ساخت کشور چین هستند و با ده ها نام تجاری به شرکت های داخلی فروخته می شوند. اما همه کارخانه های چینی محصولات بی کیفیت تولید نمی کنند و اکثر "واردکنندگان" ایرانی از این محصولات وارد می کنند.
توانایی تعیین سریع و دقیق دمای بدن فرد ، عامل مهمی در ارزیابی وضعیت وی در طی بیماری ، پس از آسیب دیدگی یا در صورت قرار گرفتن در معرض شرایط نامناسب است. چه با یک کودک نوپا ، چه یک قربانی تصادف ، یا هر کسی که در این شرایط قرار دارد ، هنگام تلاش برای تشخیص اینکه چه مشکلی برای فرد ایجاد می شود و شدت مشکل را اندازه گیری کنید ، دماسنج یکی از مولفه های مهم تشخیصی است.
به لطف دماسنج های مدرن مانند دماسنج لیزری گرفتن دمای هوا بسیار آسان و بی خطر است چون سنسور دماسنج لیزری بسیار دقیق ساخته شده است. دیگر آن روزها گذشتند که دماسنج جیوه ای به زیر زبان می چسبید و به مدت پنج دقیقه منتظر می ماندید و سپس بیهوده سعی می کردید دمای محلی که مایعات قرمز در حال افزایش است را بخوانید - که همیشه تقریبی است ، اما هرگز دقیق نیست.

 

خرید دماسنج لیزری : هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید

اما چگونه اطمینان حاصل می کنید که فارغ از مارک ، اندازه گیری دقیق را با دماسنج انجام می دهید؟ این به درک اندازه گیری دما و محدودیت های ابزار کمک می کند.


دقت دماسنج

بیش از هر چیز ، تنها دماسنج است که به صورت دقیق و صحیح دمای فرد را مشخص می کند. اگرچه کاملاً اساسی به نظر می رسد ، اما اگر نوسانات حتی یک یا دو درجه ای تفاوت داشته باشند ، فهمیدن اینکه فردی تب دارد و یا اینکه شاید فقط کمی بدن او گرم باشد می تواند باعث مشکل شود پس دقت در دماسنج همه چیز است ، بنابراین این مهم ترین ویژگی ارزیابی شد. مخصوصاً در این شرایط ، که در کووید 19 مهم ترین عامل مشخص شدن فرد مبتلا به کرونا میزان تب او می باشد پس باید دماسنج لیزری طبی با دقت بالا را خریداری نمایئد.

استفاده آسان

دست و پنجه نرم کردن با یک دماسنج که بصری نیست ناامید کننده است و اصلا شرایط ایده آلی نیست وقتی که می خواهید دمای دقیق فرد را بگیرید. دماسنج های ارائه شده در اینستروسنتر همه دفترچه راهنما برای یادگیری هستند (در صورت وجود این موارد) .

ماندگاری

دماسنج ها لزوماً چیزی نبودند که کسی به طور روزمره با آن برخورد داشته باشد اما در این شرایط کرونا ما همه روزه شاهد آن هستیم که در تمام خانه ها و ادارت و بانک ها و... همه از دماسنج لیزری دیجیتال برای تب سنجی افراد استفاه می کنند. پس اگر قصد خرید دماسنج لیزری را دارید باید اطمینان حاصل کنید که ماشه (Trigger) قوی داشته باشد که زمان استفاده مدام ماشه خراب نشود.

قیمت دماسنج لیزری 

برای خرید دماسنج باید به سه فاکتور قبلی توجه کنید که تمام آنها را شامل شود. برای تشخیص کووید 19 (کرونا) هیچ چیزی به اندازه یک دماسنج مهم نیست پس بهتر است یک بار پول را صرف خرید یک محصول برتر که دقیق طراحی شده باشد ، کنید. نه اینکه با کم تر کردن هزینه مجبور باشید بعد از مدتی دوباره اقدام به خرید دماسنج لیزری کنید.

پس از بیان اینکه برای خرید دماسنج لیزری چه نکاتی را باید رعایت کنید در ادامه بیایید کمی با دمای بدن شروع کنیم.

دمای بدن چیست؟

دمای بدن یا درجه حرارت در اعماق بدن شما است. بیشتر افراد دمای طبیعی را 98.6 درجه فارنهایت می دانند (در انسان که میانگین دمای طبیعی بدن ‎۳۷°C است، دمای برابر یا بیش‌تر از ‎۳۸°C (در حالت استراحت) تب به‌شمار می‌آید) ، اما این اعداد می تواند گمراه کننده باشد. (و شاید حتی دیگر "طبیعی" نباشد ؛ چندین مطالعه اخیر حاکی از آن است که درجه حرارت بدن انسان طی قرن گذشته کاهش یافته است.) مانند سایر علائم حیاتی ، از جمله فشار خون ، این اعداد صرفاً نشان دهنده میانگینی از درجه حرارت جمعیتی است که روی آن ها آزمایش انجام شده است. در سطح فردی ، دمای بدن همه منحصر به فرد است و می تواند تا حدودی درجه متفاوت باشد. بنابراین به احتمال زیاد میانگین دمای بدن شما در محدوده 97.6 درجه فارنهایت تا 99.6 درجه فارنهایت بیشتر می شود.( محدوده ای از ‎۳۷°C )
علاوه بر این ، دمای بدن شما ، نه فقط در هنگام بیماری ، بلکه در ساعات مختلف روز و بسته به برخی از عوامل محیطی متفاوت است. سن نیز مانند انتخاب مکان (جایی که بدن را اندازه گیری می کنید) نقش دارد. نمودار موجود در اینجا نشان می دهد که برخی از این متغیرها چگونه بر دامنه دما تأثیر می گذارند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اینستروسنتر

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات صنعتی، تجهیزات ابزاردقیق، تجهیزات اندازه گیری، خدمات صنعتی، فیوز مینیاتوری، کلید محافظ جان ، بی متال ، کنتاکتور

دسته‌بندی محصولات