بازرگانی دنیای چسب ( پخش عمده چسب Flex Tape و نمایندگی چس...

چسب دوقلو فولاد,اسپری رنگ,اسپری روان کننده

انواع شمع خودرو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انواع شمع خودرو کدامند؟

شمع‌های خودرو همه به یک گونه طراحی نشده‌اند و دارای انواع گوناگونی می‌باشند که هر کدام برای نوعی از موتور خودرو ساخته شده‌اند. دسته بندی شمع خودرو به صورت ذیل می‌باشد:


♦️شمع سرد: برای عملکرد در موتورهای با دمای بالا طراحی شده‌اند و دارای پایه های کوتاه می‌باشند تا سریعا بتوانند گرمای ایجاد شده در اثر جرقه زنی را کاهش دهند.
♦️شمع گرم: برای عملکرد در موتورهای با دمای پایین طراحی شده اند و دارای پایه های بلندتری می‌باشند تا گرمای خود را دیرتر از دست داده و در نتیجه بتوانند رسوبات باقی مانده حاصل از احتراق را در روی خود شمع بسوزانند.
♦️شمع نیکلی: جنس الکترودهای آن از آلیاژ نیکل می‌باشد و دارای طول عمر کوتاهی می‌باشند.
♦️شمع پلاتینیومی: جنس الکترودهای آن از آلیاژ پلاتینیوم بوده و دارای طول عمر بسیار بالایی هستند. اینگونه شمع‌ها توانایی تحمل دمایی تا ۲۵۰۰ درجه سانتیگراد را داشته و قادرند تا ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد مفید داشته باشند.
♦️شمع ایریدیومی: اینگونه از شمع خودرو نیز که الکترود مثبت آن از جنس ایریدیوم می‌باشد و دارای طول عمر بالاتری نسبت به شمع های پلاتینیومی می‌باشند.
♦️شمع های چند الکترودی: این گونه از شمع خودرو از چند الکترود منفی برخوردار می‌باشد که باعث طول عمر بسیار بالاتر می‌گردد. به علت اینکه هربار جرقه زنی باعث خوردگی قطب منفی می‌گردد، هر الکترود پس از خورده شدن جای خود را با الکترود نزدیکتر به قطب مثبت عوض کرده و در نتیجه طول عمر بالاتری برای شمع خودرو ایجاد می‌نمایند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی دنیای چسب ( پخش عمده چسب Flex Tape و نمایندگی چس...

مشهد

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

چسب دوقلو فولاد،اسپری رنگ،اسپری روان کننده، محصولات نگهداری خودرو، چسب رزین، چسب میتراپل، چسب پلی مکس اوهو، چسب UHU PolyMax، انواع رنگ، چسب اپوکسی صنعتی، لاک آنائروبیک، پخش عمده چسب، نمایندگی چسب، چسب سیلیکون، چسب دوطرفه، چسب نواری، دنیای چسب، محصولات لوکس خودرو، چسب فولاد، روغن ماشین، چسب Flex Tape، چسب فلکس تیپ

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات