بازرگانی دنیای چسب ( پخش عمده چسب Flex Tape و نمایندگی چس...

چسب دوقلو فولاد,اسپری رنگ,اسپری روان کننده

نکاتی پیرامون واتر پمپ و عملکرد آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

واتر پمپ یا پمپ آب را می توان به قلب خودرو تعبیر کرد. همانطور که قلب عملیات خون رسانی را انجام می دهد و لحظه ای وقفه در کار آن سبب مرگ خواهد شد واتر پمپ هم به همین صورت است و با از کار افتادن یا معیوب شدن این قطعه خودرو، چرخه آب رسانی و پمپ آب از کار می‌افتد و با بالا رفتن بی رویه دما، خودرو از کار می‌افتد.
این دما در شرایطی است که موتور با احتراق بنزین، حرارتی به بزرگی 2500 درجه سانتی گراد را تولید می‌نماید و تنها راه پایین آوردن این دما بهره بردن از سیالی مثل آب یا ترکیب آن با ضد یخ، ضد جوش و دیگر سیالات موثر است تا بتوان دمای موتور خودرو را زیر 90 تا 95 درجه نگه داشت. این فرایند به وسیله واتر پمپ انجام می‌پذیرد تا موتور در شرایطی مناسب از نظر دمایی قرار گیرد.
ساختار واتر پمپ به شکلی مدور است و از اتاقک‌هایی که در مرکز قرار دارد تشکیل شده است. عملکرد خنک کردن موتور به این شکل است که آب در داخل مجاری موتور باید عبور کند و دمای آن را پایین آورد. لازمه این حرکت نیرویی است که این نیرو توسط واتر پمپ تامین می‌شود که باعث راندن آب با فشار به درون موتور می‌گردد. عمل آب رسانی به این شکل است که واتر پمپ آب را از رادیاتور به موتور می‌رساند و پس از عبور آب و خنک سازی آن را دوباره به رادیاتور باز می‌گرداند. نیروی لازم واتر پمپ جهت پمپ کردن آب توسط تسمه ای که آن را به موتور وصل می‌کند تامین می‌شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی دنیای چسب ( پخش عمده چسب Flex Tape و نمایندگی چس...

مشهد

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

چسب دوقلو فولاد،اسپری رنگ،اسپری روان کننده، محصولات نگهداری خودرو، چسب رزین، چسب میتراپل، چسب پلی مکس اوهو، چسب UHU PolyMax، انواع رنگ، چسب اپوکسی صنعتی، لاک آنائروبیک، پخش عمده چسب، نمایندگی چسب، چسب سیلیکون، چسب دوطرفه، چسب نواری، دنیای چسب، محصولات لوکس خودرو، چسب فولاد، روغن ماشین، چسب Flex Tape، چسب فلکس تیپ

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات