نانوتکنیک اسپادانا

دستگاه حضور و غیاب, نرم افزار حضور و غیاب, دستگاه کنترل تردد

چگونه دستگاه حضورو غیاب مناسب انتخاب نماییم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
چـرا استفـاده از دستگاه حضور و غیاب اهمیت دارد؟
به طور کلی خرید دستگاه حضور و غیاب برای مدیران صرفه اقتصادی بسیاری دارد زیرا این سیستم با کنترل دقیق ورود و خروج درصد خطای محاسبات حقوق در پایان ماه را به صفر رسانده و با توجه به میزان کارکرد پرسنل مدیران می‌توانند آمار کاملی از مدت زمان کسر کار یا اضافه کار پرسنل خود را داشته باشند.
سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل،نگهداری آرشیو کاملی از ورود و خروج پرسنل، کنترل دقیق اضافه کار و کسر کار  تعداد محدودی از مزایای استفاده از دستگاه های حضور و غیاب میباشند.
در ادامه توضیحی مختصر در مورد انواع دستگاه حضور و غیاب به همراه  مزایا و معایب هر کدام آورده شده است.
دستگـاه های حضور و غیاب تشخیص چهره
دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره یکی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد که مبتنی بر سیستم بیومتریک است.این نوع دستگاه ها با تعبیه دو دوربین و تصویر برداری از دو جهت به سرعت کمتر از یک ثانیه میتوانند افراد را شناسایی نموده و تردد آنها را ثبت نمایند.
مزایا  : تغییرات در صورت اشخاص مانند آرایش کردن،لنز گذاشتن،عینک گذاشتن ،ریش گذاشتن و از این قبیل تغییرات هیچ تاثیری در شناسایی دستگاه نداشته و دستگاه به راحتی می‌تواند افراد را شناسایی نماید.
مشکلات  : در حال حاضر مشکل خاصی برای این نوع دستگاه ها گزارش نشده است.
موارد کاربـرد : مناسب برای سازمان‌هایی با تعداد پرسنل بالا، مناسب برای مشاغلی که ثبت اثر انگشت برای آنها دارای مشکل است مانند تراشکاری، تعمیرگاه و مشاغل کارگاهی)
 
دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت

در این نوع دستگاه ها از اثرانگشت افراد جهت ثبت تردد استفاده میشود. نوع شناسایی این دستگاهها نسبت به کارتی دارای امنیت بیشتری بوده و پرسنل نمیتوانند جای یکدیگر تردد ثبت نمایند

معایب : در بعضی از مشاغل که اثر انشگت آنها ممکن است آسیب ببیند  یا بر اساس نو کارشان دارای اثرانگشت چرب یا کثیف باشند این نوع شناسایی مناسب نمیباشد (مشاغلی کارگاهی ، تعمیرگاه ها و...)
موارد کاربـرد : این نوع دستگاه ها برای مشاغل دفتری و اکثر فروشگاه ها مناسب میباشد.
دستگاه های حضور و غیاب کارتی
این نوع دستگاه ها نسل اول دستگاه های حضور و غیاب میباشند. در این دستگاهها از کارت به عنوان ثبت تردد و ورود و خروج افراد استفاده می شود..
معایب : پرسنل میتوانند کارت را به یکدیگر داده و کارت را به جای هم بزنند.
موارد کاربـرد : این فناوری شناسایی تقریبا در دستگاههای جدید به تنهایی استفاده نمیشود و کنار سایر فناوریها مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع :

http://nanotechnic.ir/index.php/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/528-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نانوتکنیک اسپادانا

اصفهان

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

دستگاه حضور و غیاب، نرم افزار حضور و غیاب، دستگاه کنترل تردد، نرم افزار حسابداری هایپر مارکت، تجهیزات فروشگاهی، بارکدخوان، فیش پرینتر، بارکد پرینتر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات