شرکت طرح منظر آریا

محوطه سازی,دیزاین باغ تالار, اجرای فضای سبز

طراحی و توسعه آبنمای شیشه ای

یک آبنمای دکوراتیو با صدای آرام آب و ترکیب با نورپردازی لایت آبشار شیشه ای محل کار و یا زندگی شما را تشکیل می دهد،آبنما شیشه ای با حرکت آرام آب بر روی شیشه در یک سیستم بسته هیچگونه پرش یا پاشش آب نخواهد داشت ،سیستم آبنما شیشه ای با عث ایجاد جذابیت و هیجان در فضای کار و یا زندگی شما خواهد شد.

مشخصات

آبنمای :
شیشه ای
آبنما :
شیشه ای
آبشار :
شیشه ای

توضیحات خدمت

استفاده از یک آبنمای شیشه ای دکوراتیو و زیبا بدون مشکلات خاص نگهداری و نگرانی از خیس شدن فضای مقابل همواره یکی از دغدغه های مشتریان آبنمای شیشه ای است.

گروه کارشناسی طرح منظر آریا با سابقه اجرای صدها آبنما در نقاط مختلف کشور این اطمینان را به شما می دهد که با تهییه آبنما شیشه ای از شرکت ما هیچک از مشکلات ذکر شده را نخواهید داشت.

آبنما شیشه ای با کاور استیل مدرن و نورپردازی لابت که جریان آب بر روی شیشه را زیباتر نمایان می کند. احساسی دلپذیر از داشتن یک آبنمای مدرن را به شما منتقل می سازد.

یکی از گزینه های کارشناسان ما به مشتریان محترم جهت استفاده از آبنما در فضای داخلی آبنمای شیشه ای می باشد،آبنمای حبابی و همچنین آبنمای فیبر نوری به عنوان گزینه های بعدی مطرح میشوند که هریک ویژگی های منحصر به خود را دارا می باشند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت طرح منظر آریا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

محوطه سازی،دیزاین باغ تالار، اجرای فضای سبز، اجرای انواع آبنما،آبنمای فضای داخلی، اجرای آبنما شیشه ای،آبنما شیشه ای با کاور، اجرای آبنما فیبر نوری،ساخت آبنمای ریسه ای، اجرای آبنما صخره ای، اجرای آبنما سنگی و سیمانی، آبنما مدرن، طراحی و اجرای آلاچیق، طراحی و اجرای سازه های چوبی، روف گاردن، فضای سبز عمودی، دکوراسیون شهری، مبلمان شهری، آلاچیق پرتابل، آلاچیق پرتابل سیمانی

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 روز پیش