طیور پروران میهن

فروش جوجه بوقلمون, فروش جوحه شتر مرغ, فروش تخم شتر مرغ

جوجه مرغ بومی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

طیور پروران میهن مرکز پرورش و فروش جوجه شتر مرغ ، فروش جوجه بوقلمون ، جوجه مرغ و جوجه مرغ بومی و غیره است. برای خرید جوجه مرغ بومی می توانید با ما در تماس باشید. امروزه بیشتر افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند به نوعی برای خود شغل ایجاد کنند و از منافع آن استفاده کنند. مشاغل خانگی و نیمه صنعتی یکی از بخش هایی است که دولت چند سالی است از آن حمایت های ویژه ای انجام داده است و سعی نموده است با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه ای برای آن دسته از افرادی که به دنبال افتتاح یک کارگاه تولیدی هستند در ایجاد اینگونه اشتغال ها سهیم باشد.

 از جمله مشاغل خانگی که بیشتر در روستا ها میتوان بر روی پیشرفت آن حساب کرد پرورش دام و طیور است. یکی از زیر شاخه های پرورش طیور تولید و پرورش مرغ گوشتی و تخم گذار می باشد.

برای پرورش جوجه مرغ نیاز است تا ابتدا جوجه آن تامین شود و با پرورش آن به خواسته خود یعنی پرورش مرغ گوشتی و یا تخم گذار رسید. از جمله جوجه هایی که میتوان برای پرورش مرغ از آنها استفاده کرد جوجه مرغ بومی میباشد. این نوع جوجه که از نظر ساختار بدنی و ظاهری تفاوت های چشمگیری با نوع صنعتی خود دارد قدرت رشد و تولید مثل بالاتری نسبت به مرغ های صنعتی داشته و فرمی طبیعی تر دارد.

استفاده از جوجه مرغ بومی برای پرورش مرغ به روش خانگی و نیمه صنعتی از آن جهت به صرفه است که این نوع از جوجه ها با محیط طبیعی سازگار بوده و میتوانند بدون مشکل در این مکانها پرورش یابند. جوجه مرغ بومی به نحوی پرورش می یابد که بدون استفاده از هورمون های رشدی و یا مکمل های غذایی صنعتی نیز به رشد مطلوبی رسیده و از آنها به جهت تولید مثل ، تخم گذاری و یا از گوشت آنها استفاده نمود.

کارخانجات تولیدی بسیاری اقدام به تولید جوجه مرغ بومی برای فروش به کسب و کار های خانگی و نیمه صنعتی مینمایند و شما میتوانید در صورت تمایل به پرورش جوجه مرغ بومی از این کارخانه ها تعداد دلخواه جوجه مرغ بومی خریداری نمایید و با پرورش جوجه مرغ بومی درامد خوبی از این روش برای خود کسب نمایید.

پرورش جوجه مرغ بومی از آن جهت که با پرورش در محیط زندگی انسانی مطابقت بیشتری دارند امری آسان تر و نیاز به رسیدگی کمتری نسبت به مدل صنعتی خود دارند از این جهت در صورتی که مایل به افتتاح یه مزرعه پرورش جوجه مرغ بومی هستید همین امروز نسبت به عملی کردن این ایده خود اقدام نمایید.          

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طیور پروران میهن

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش جوجه بوقلمون، فروش جوحه شتر مرغ، فروش تخم شتر مرغ، فروش تخم نطفه دار شتر مرغ، فروش بوقلمون مولد، فروش شتر مرغ مولد، فروش جوجه بوقلمون نیکولاس ، فروش بوقلمون برنز ، فروش بوقلمون گردن آبی، فروش جوجه بوقلمون هیبرید، فروش جوجه بوقلمون بیوتی، فروش مرغ بومی، فروش اردک، فروش بلدرچین ، فروش تخم مرغ صادراتی، فروش جوجه بلدرچین یکروزه

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات