دارالترجمه و مرکز ترجمه متون تخصصی البرز

دارالترجمه, ترجمه متون, مترجم زبان

ترجمه متون تخصّصی حسابداری

ترجمه متون تخصصی حسابداری ترجمه تخصصی متون حسابداری و مالی ترجمه دقیق و روان مقاله انگلیسی ترجمه مقاله حسابداری ، کتاب ، پایان نامه حسابداری و مالی

مشخصات

ویرایش مقاله ISI :
حسابداری
جستجوی مقاله :
دانشگاهی
ترجمه حسابداری :
تهران و شهرستان
ترجمه متون :
حساب داری
ترجمه تخصصی :
حسابداری
ترجمه تخصصی متون :
حسابداری مدیریت
ترجمه متون تخصصی :
حسابداری

توضیحات خدمت

ترجمه متون تخصصی حسابداری گرایش های لیسانس و ارشد . ترجمه تخصصی متون حسابداری ، مالی ،. ترجمه فوری متون حسابداری . دارالترجمه ترجمه حسابداری در دارالترجمه شهر ، نزدیک شما .

ضرورت انتخاب مترجم تخصصی برای ترجمه تخصصی حسابداری :

یک سهل انگاری کوچک کافیست تا یک ترجمه تخصصی حسابداری کاملا اشتباه و غیرقابل استفاده شود. متون تخصصی این رشته مملو از کلماتی است که برای مترجمین غیرتخصصی همگی ناآشنا و غیرقابل فهم هستند. ترجمه مقالات علمی و ترجمه کتاب در گرایش‌های مختلف شامل حسابداری ، حسابرسی و حسابداری مدیریت هر یک مترجم تخصصی ویژه خود را می‌طلبد تا بتوانند با شناخت کافی از مفاهیم و توانمندی در معادل سازی کلمات و اصطلاحات تخصصی حسابداری آن‌ها را به زبان مقصد برگردانند. این مسئله برای ترجمه انگلیسی به فارسی و از آن مهم تر در ترجمه مقالات علمی که برای چاپ در مجلات معتبر نظیر Journal of Accounting Research  ، The Accounting Review   ،Contemporary Accounting Research ، Journal of Risk and Uncertainty   و کنفرانس‌های بین‌المللی  لازم است از فارسی به انگلیسی ترجمه شوند حائز اهمیت است. شبکه ترجمه تخصصی ترجمانو با انجام بررسی‌های مداوم بر روی فرآیندهای تخصصی ترجمه این نوع از مقالات و به کارگیری مترجمین مجرب جهت انجام ترجمه تخصصی حسابداری متون و مقالات علمی توانسته است پیچیدگی این حیطه از ترجمه های موجود را کاهش داده و با ایجاد یک دپارتمان ترجمه تخصصی حسابداری ، خدماتی مناسب به علاقه مندان این حیطه ارائه دهد.

 

دپارتمان ترجمه تخصصی حسابداری

این دپارتمان با بیش از چند مترجم دارای تحصیلات دانشگاهی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری گرایش‌های مختلف حسابداری شامل حسابرسی ، حسابداری و حسابداری مدیریت تشکیل شده است. تمامی مترجمین پیش از ورود به شبکه در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و نمره قابل قبولی کسب کرده‌اند ، سپس در فرآیند آموزش و ارتقاء قرار گرفته و با افزایش تجربه ، قابلیت‌‌های آن‌ها توسط ارزیابان حرفه‌ای بهبود یافته است و می‌توان مطمئن بود که نه تنها در ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی حسابداری توانمند هستند ، بلکه ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی حسابداری را نیز به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند.

 

فرآیند ترجمه متون تخصصی حسابداری

هر سفارش ترجمه پس از آن که در وب‌سایت ثبت و فرآیند پرداخت آن توسط مشتری انجام شود وارد سیستم تخصیص مترجمین می‌شود. بسته به اینکه سفارش برای ترجمه فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی باشد زمینه تخصصی و سطح کیفیت آن ( ترجمه تخصصی تنها برای سطوح خوب و عالی انجام می‌گیرد و سطح متوسط تنها برای ترجمه عمومی است) مترجمینی که در سطح کیفی قرار دارند و رشته تحصیلی آن‌ها نیز هماهنگ با متن باشد می‌توانند سفارش را مشاهده کنند. مثلا متون تخصصی حسابداری را صرفا مترجمینی می‌توانند مشاهده و انتخاب کنند که رشته تحصیلی آن‌های یکی از گرایش‌ های حسابداری باشد. پس از آن که سفارش به مترجم تخصیص داده شد ، ترجمه آغاز می‌شود و در تاریخ مشخص شده فایل ترجمه در پنل مترجمین آپلود می‌شود. اگر سفارش در سطح عالی پرداخت شده باشد ، پیش از تحویل به مشتری لازم است ارزیاب تخصصی دپارتمان ترجمه تخصصی حسابداری کیفیت کار را بررسی کند و در صورت تایید ، فایل ترجمه به صورت تایپ شده برای مشتری ارسال می‌شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارالترجمه و مرکز ترجمه متون تخصصی البرز

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

دارالترجمه، ترجمه متون، مترجم زبان، مترجم همزمان در تهران، ترجمه همزمان، ترجمه همزمان در تهران، ترجمه شفاهی، ترجمه فوری، ترجمه حضوری ، مترجم انگلیسی، ترجمه انگلیسی ، ترجمه متون تخصصی ، ترجمه همزمان انگلیسی، ترجمه متون انگلیسی ، دارالترجمه متون دانشجوئی، ترجمه متون عربی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش