دورنمای امن پارت - نماینده انحصای آنتی ویروس تراست پورت د...

آنتی ویروس, تراست پورت, trustport

تراست پورت قدرتمند ، سریع و بی حاشیه

محصولات امنیتیTrustPort، چند سالی است که در ایران توسطنماینده انحصاریو رسمی این کمپانی شرکت "رقم سازان" که بیشتر منطقه خاورمیانه را پوشش می دهد ، توزیع و پشتیبانی می شود. البته قابل ذکر است که به تازگی بخش توزیع محصولات تراست پورت مستقل شده و تحت نام شرکت "پیشتاز ابتکار آسیا" فعالیت می کند.

محصولات این شرکت با توجه به پشتیبانی عالی , امکانات منحصر به فرد و تخفیفات ویژه شرکت پیشتاز ابتکارآسیا و همچنین مسئله تحریم نبودن در ایران به سرعت مورد توجه بازار ایران قرار گرفته است و بسیاری از سازمانها و موسسات و همچنین کاربران خانگی به آن روی آورده اند.

از جمله امکانات منحصر به فرد این محصولات ، به چند مورد بسنده کرده و شرح کامل را به آینده موکول می کنم:

  • استفاده همزمان از 2 موتور اسکن قوی و سریع (BitDefender و AVG) در کنار بهره بردن ار تکنولوژی تراست پورت
  • کنسول تحت وب با امکانات فراوان که قابلیت دسترسی از مکانهای مختلف را دارد و به تکنولوژی و مکان خاصی محدود نیست.
  • نسخه قابل نصب بر روی USB Flash Disk ها که امکان جابجایی آنتی ویروس را به کاربر می دهد.
  • و . . . . . .

 ارائه راه حلهای امنیتی تراست پورت در سال 1991 در قالب شرکت AEC شروع شد. در ابتدا برنامه ها و نرم افزار ها مخصوص تامین نیازهای امنیتی کمپانی ها طراحی شده بود.  محصولا امنیتی TrustPort از سال 2000 شروع به کسبجوایزمختلف کردو بطور منظم در آزمون های سایت های معروف و قابل استناد مقاسه آنتی ویروسها ، همچون AV-Comparatives و Virus Bulletin در رده های بالا قرار گرفت .

در ژانویه سال 2008 حق مالکیت AEC به شرکت Cleverlance داده شد.  Cleverlance یک شرکت برجسته و بزرگ ارائه راه حلها و خدمات در زمینه IT در اروپای مرکزیست .

در ماه مارس سال 2008 ، TrustPort با جدا شدن بخش توسعه و گسترس AEC به عنوان یک شرکت مستقل تاسیس شد. همچنین TrustPort workstation به TrustPort PC Security تغییر نام پیدا کرد. در همین زمان  TrustPort AntiVirus به عنوان یک محصول جداگانه برای مشتریانی که به ابزار امنیتی اضافی نیاز ندارند، تولید شد و همراه با دو محصول NET Gateway و TustPort WEB Filter به عنوان محصولات اصلی پکیج تراست پورت شناخته شد.

دفتر اصلی کمپانی تراست پورت در جمهوری چک قرار دارد و داراینمایندگانیدر بیش از 70 کشور دنیا است.

 COMPANY FOCUS

TrustPortمنبععمده ای ازراه حل هاینرم افزاری برایحفاظت ازداده هاو ارتباطاتامن است. محصولات آن شامل هر دو قشر مصرف کنندگان خانگی و شرکت ها/ارگان ها/موسسات می شود. محصولاتTrustPort در زمینه هایامنیتی متعددیاز جملهفن آوریهای برجستهآنتی ویروسبر اساسچندینموتوراسکن،دفاعدر مقابل تهدیداتاز قبیلویروس هایکلاسیک،macroviruses، تروجان ها وکرم ها را به ارمغان می آورد.تکنولوژیآنتی اسپمشاملطیف گسترده ای ازروش های کارآمدتشخیصوحذفایمیل های ناخواستهمی شود.TrustPortهمچنین در برگیرندهتکنولوژی هایقویرمزگذاریو کار باگواهینامه هایدیجیتال می باشد.

TrustPortبا استفاده ازتجربه ای طولانیمدت کهتوسط تیم توسعهخودبه دست آوردهشدهبهارائه راه حل هایابتکاریهمسوبانیازهایمشتریپرداخته است.TrustPortمحصولات آنتی ویروس و آنتی اسپم خود را برای کامپیوتر های شخصی ، فایل سرورها ، درگاههای اینترنت و دستگاههای قابل حمل عرضه می کند. این شرکت به تدریجا و بطور تصاعدی به ارائه ابزارهای جدید مقابله کننده در مقابل تهدیدات واقعی می پردازد. چند مثال ساده در برقراری امنیت توسط محصولات تراست پورت در کامپیوتر های شخصی شامل : اسکن خودکار دستگاههای ذخیره سازی جانبی ، ساخت دیسک نجات سیستم و یا حفاطت دائم از دستگاههای قابل حمل و در شبکه های کامپیوتری شامل : روشهای پیشرفته یتشخیصاسپم هاو یادفاعدر برابر حملاتهرزنامهجمعی می شود.

در انتها قابل ذکر است که شرکت دورنمای امن پارتنماینده رسمی شرکت پیشتاز ابتکار آسیا در استان خراسان رضوی می باشد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دورنمای امن پارت - نماینده انحصای آنتی ویروس تراست پورت د...

مشهد

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

آنتی ویروس، تراست پورت، trustport، antivirus

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات