شرکت ویتا طب کوشا

تجهیزات آزمایشگاهی, تجهیزات پزشکی, سانتریفیوژ

نمایندگی انحصاری فروش آسیاب آزمایشگاهی کمپانی IKA آلمان

شرکت ویتا طب کوشا وارد کننده انواع آسیاب های آزمایشگاهی کمپانی IKA با طراحی منحصر به فرد و جمع و جورو قابل حمل با ایمنی و تکرارپذیری بالا برای پوشش طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی میباشد. نمونه های این آسیاب های آزمایشگاهی به شرح ذیل میباشد:

مشخصات

شرکت سازنده :
ika
کشور سازنده :
آلمان

توضیحات خدمت

شرکت ویتا طب کوشا وارد کننده انواع آسیاب های آزمایشگاهی کمپانی IKA  با طراحی منحصر به فرد و جمع و جورو  قابل حمل  با ایمنی و تکرارپذیری بالا برای پوشش طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی میباشد. نمونه های این آسیاب های آزمایشگاهی به شرح ذیل میباشد:

آسیاب برقی مدل A11 Basic برای مواد سخت و شکننده و غیر الاستیک  از جنس استنلس استیل با گنجایش 80ml ، سرعت 28000rpm

آسیاب آزمایشگاهی مدل MF10 Basic، یک آسیاب آزمایشگاهی با درایو قدرتمند و سرعت 3000-6500rpm، دارای سرهای مختلف قابل تغییر  و ساخته شده از فولاد ضد زنگ

آسیاب آزمایشگاهی مدل MF10.1 ، برای خرد کردن و مواد فیبری مانند کاغذ و پوشش گیاهی، پلاستیک و مواد با وزن و حجم کم. ، مواد قبل از اینکه خارج شوند از طریق یک غربال عبور می کند. این غربال قابل تعویض و در دسترس در اندازه های مختلف میباشد.

آسیاب آزمایشگاهی دستی مدل M20 Universal، مناسب برای آسیاب مواد خشک سخت و شکننده تا 250 میلی لیتر با سرعت ثابت ، 20000rpm،  دارای محفظه قابل حمل برای شستشو و تمیز کردن آسان.

جهت کسب اطلاعات بیشتر قیمت روز و دریافت کاتالوگ محصول به بخش فروش شرکت ویتا طب کوشا تماس حاصل فرمائید.

شماره های تماس: 02122919474-02122919720-02122277131

آدرس ایمیل: sales@vitateb.com

وب سایت: www.4lab.ir

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت ویتا طب کوشا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی، سانتریفیوژ، حمام التراسونیک، اسپکتروفتومتر، میکروسکوپ، جذب اتمی، کروماتوگرافی گازی، ترازو، رفرکتومتر، ویسکومتر، سمپلر، بیلی روبین متر، همزن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات