شرکت ویتا طب کوشا

تجهیزات آزمایشگاهی, تجهیزات پزشکی, سانتریفیوژ

نمایندگی انحصاری فروش روتاری اواپراتور IKA

دستگاه تبخیر روتاری rotary evaporator دستگاهی که در آزمایشگاه های شیمی،داروسازی، صنایع غذایی، صنایع نفت و پتروشیمی برای برداشتن و تبخیر موثر حلال از نمونه به کار برده می شود. روتاری ها بر اساس کاربردشان انواع مختلفی دارند. دستگاه روتاری اغلب و به راحتی برای جداسازی حلال های با نقطه جوش پائین بکار می روند.

توضیحات خدمت

دستگاه تبخیر روتاری rotary evaporator دستگاهی که در آزمایشگاه های شیمی،داروسازی، صنایع غذایی، صنایع نفت و پتروشیمی برای برداشتن و تبخیر موثر حلال از نمونه به کار برده می شود. روتاری ها بر اساس کاربردشان انواع مختلفی دارند. دستگاه روتاری اغلب  و به راحتی برای جداسازی حلال های با نقطه جوش پائین بکار می روند.

روتاری اواپراتور مدل RV 8 Complete: این مدل از روتاری عضو جدیدی از خانواده روتاری اواپراتور  با طراحی دستی با صفحه نمایش دیجیتالی برای سرعت چرخش و دمای حمام  برای کنترل تمام فرایندهای تقطیر میباشد.نوع سرمایش عمودی بوده با رنج سرعت 5-300 rpm و گنجایش 3 لیتر

روتاری اواپراتور مدل RV 10 Control: این مدل از روتاری با قابلیت اتصال به کامپیوتر و دارا بودن کنترل اتوماتیک آب خنک و حمام آب گرم  دارای ظرفیت 3 لیتر بوده و سطح سرمایش آن 1500 سانتی متر مکعب میباشد.

روتاری اواپراتور مدل RV 10 Digital: روتاری با گنجایش 3لیتر و قابلیت اتصال به کامپیوتر، دمای 5-40 درجه و رطوبت 80%، دارای تایمر زمانی و دامنه سرعت 20-280 rpm.

جهت کاتالوگ محصول و قیمت روز با بخش فروش شرکت ویتا طب تماس حاصل فرمائید.

شماره های تماس: 02122919474-02122919720-02122277131

آدرس ایمیل: sales@vitateb.com

وب سایت: www.4lab.ir

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت ویتا طب کوشا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی، سانتریفیوژ، حمام التراسونیک، اسپکتروفتومتر، میکروسکوپ، جذب اتمی، کروماتوگرافی گازی، ترازو، رفرکتومتر، ویسکومتر، سمپلر، بیلی روبین متر، همزن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات