شرکت ویتا طب کوشا

تجهیزات آزمایشگاهی, تجهیزات پزشکی, سانتریفیوژ

نمایندگی فروش اسپکتروفتومتر نانودراپ

کمپانی Denovix یکی از کمپانی های بنیانگذار نانودراپ در جهان میباشد در سال 2013 این کمپانی مدل Denovix Ds-11 را به بازار معرفی نمود و در سال 2015 یک مدلی با حساسیت و دقت بالاتری با سری Ds-11-Fx به بازار معرفی شد.

توضیحات خدمت

کمپانی Denovix  یکی از کمپانی های بنیانگذار نانودراپ در جهان میباشد در سال 2013 این کمپانی مدل Denovix Ds-11 را به بازار معرفی نمود و در سال 2015 یک مدلی با حساسیت و دقت بالاتری با سری Ds-11-Fx  به بازار معرفی شد.

نانودراپ سری FX یکی از حساسیت ترین و با دقت ترین نانودراپ ها نسبت به سایر نانودراپ ها از جمله ترمو میباشد .این مدل از نانودراپ با دارا بودن وسیعترین محدوده دینامیکی و بالاترین محدوده تشخیصی با انعطاف پذیری و قابلیتی برتر برای اندازه گیری جذب و فلورسانس برای کمیت سریع اسیدهای نوکلئیک و پروتئین استفاده می شود. انالیزر نمونه ها در کمتر از 4 ثانیه انجام می گیرد.  این مدل از نانودراپ بدون اتصال به PC بوده و قابلیت اتصال از طریق wi-fi انجام می پذیرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت ویتا طب کوشا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی، سانتریفیوژ، حمام التراسونیک، اسپکتروفتومتر، میکروسکوپ، جذب اتمی، کروماتوگرافی گازی، ترازو، رفرکتومتر، ویسکومتر، سمپلر، بیلی روبین متر، همزن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات