پارتیکان - تجهیزات کاهش مصرف آب

مدیریت مصرف آب, عمده فروش, خرده فروش

راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
اقتصاد > مصرف  - 1- از تمامی قوانین و محدودیت‌های حفاظت آب که ممکن است در محل زندگیتان اعمال شوند، آگاه شوید و از آن تبعیت کنید.
2- از آب حفاظت کنید چون زندگی ما به آن وابسته است. هیچ‌گاه به‌دلیل اینکه فرد دیگر مسئول پرداخت آب‌بها‌ است، آب را هدر ندهید.
3- موقع مسواک‌زدن شیر آب تصفیه شده را باز نگذارید.
4-  سعی کنید مدت استحمامتان کوتاه باشد. آب پخش‌کن دوش حمام را با نوع جدید آن (سردوش کاهنده مصرف) تعویض کنید.
5- برای آب دادن به درختان، درختچه‌ها، بوته‌ها و گل‌ها از آبیاری قطره‌ای صرفه جویی‌کننده آب استفاده کنید.
6- برای دوش گرفتن در حمام، زمان بگیرید و آن‌را به کمتر از 5‌دقیقه برسانید چون در این صورت ماهانه حدود 4000‌لیتر آب صرفه‌جویی خواهد شد.
7- بهتر است برای شستن سبزیجات ابتدا آنها را در ظرفی بخیسانید و سپس آب بکشید.
8- از جریان آب به‌منظور آب‌شدن یخ گوشت یا دیگر مواد‌غذایی منجمد استفاده نکنید و برای آب شدن یخ مواد خوراکی منجمد، آن را در هوای آزاد قرار دهید.
9- فرزندانتان را در مورد نیاز به حفاظت از آب آگاه‌سازید. از خرید اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که به جریان ثابت آب نیاز دارند، اجتناب کنید.
10- هنگام استفاده از دستشویی شیر آب را به‌طور مداوم باز نگذارید چون جریان دائم آب موجب اتلاف آن می‌شود.
11- اگر دوش حمام شما بتواند طی کمتر از 20‌ثانیه یک ظرف 4لیتری را پر از آب کند در آن صورت حتما آن را با یک سر دوش کاهنده مصرف تعویض کنید.
12- برای نظافت حیاط به‌جای مصرف آب، بهتر است از جارو استفاده شود.
13- در باغچه خانه، درختان، بوته‌ها و چمن‌های بومی و مقاوم به خشکی که به آب کمتری نیاز دارند و تحمل ماه‌های گرم تابستان را دارند؛ بکارید. این‌گونه‌ها هنگام کاشت، نیازی به آبیاری مرتب ندارند و معمولاً یک دوره خشکی را بدون آبیاری، به‌خوبی تحمل می‌کنند. در یک منطقه گیاهانی را در کنار هم بکارید که نیازی مشابه داشته باشند. بهتر است از روش آبیاری قطره‌ای استفاده شود. از کاشت گیاهانی مانند چمن و شمشاد که هر روز نیاز به آبیاری فراوان دارند،خودداری کنید.
14- تمام شیلنگ‌ها، اتصالات و شیرها را به‌طور مرتب کنترل کنید تا از نشتی آب جلوگیری شود.  
15- ضروری است برای اطمینان از سلامت لوله‌ها و شیرهای آب، آنها مرتبا کنترل شوند.
16- در مواقع جایگزینی یا افزودن گل و گیاه در باغچه خانه، گیاهی را انتخاب کنید که آب کمتری را مصرف کند. به این طریق سالانه تا 2200‌لیتر آب برای هر گیاه قابل صرفه‌جویی خواهد بود.
17- از نصب سیستم‌های آب تزیینی (مثل فواره‌ها) اجتناب کنید. مگر اینکه آب در سیستم بازیافت شود. همچنین سیستم را درجایی نصب کنید که تلفات کمی در اثر تبخیر و باد داشته باشیم.
18- لوله‌های آب منزلتان را عایق بندی کنید. عایق کاری لوله‌های گرم، روشی است که هدر رفتن آب را قبل از خروج آب گرم کاهش می‌دهد.
19- لوله‌های آب گرم را عایق‌بندی کنید تا برای رسیدن آب‌گرم به شیر آب لازم نباشد آن را بی‌جهت باز بگذارید.
20-  ماشین‌های لباسشویی معمولاً مقدار زیادی آب مصرف می‌کنند، بنابراین اگر از تعداد دفعات کاربرد ماشین لباسشویی بکاهید، عملاً در مصرف آب صرفه جویی کرده‌اید.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارتیکان - تجهیزات کاهش مصرف آب

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مدیریت مصرف آب، عمده فروش، خرده فروش، نماینده، اعطای نمایندگی، ادوات کاهش مصرف آب، تجهیزات کاهش مصرف آب، فروش پرلاتور ، قرارداد با کارخانه های شیر آلات، تولید کننده شیر آلات لمسی برای اولین بار در ایران، تجهیزات کاهش مصرف آب

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات