ویدکس ایران

سمعک, خدمات پس از فروش

سمعک دیجیتال

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

استفاده
از تکنولوژی دیجیتال در سمعک را می توان انقلابی بزرگ در این زمینه دانست چرا که سبب گردیده که رضایت مندی بیماران از سمعک افزایش یافته و عیوب تکنولوژیک سمعکها نیز کاهش یابد از طرف دیگر سبب گردید که سایز و اندازه سمعکها نیز کوچکترشود که خود عامل بسیار مهمی در این زمینه می باشد.

سمعک های دیجیتال به وسیله کامپیوتر قابل تنظیم بوده و علاوه بر برخورداری از 3 بخش اصلی تشکیل دهنده سمعک ، دارای مدارات پردازشی نیز هستند .بسته به نوع و مدل سمعک دیجیتال ، مدارات پردازشی تعداد باندها و کانال های مختلف دارند . برای مثال گروه سمعک BRAVO در 4 باند و 2کانال و گروه سمعک BRAVISSIMO در 4باند و 3کانال قابل تنظیم است.هرچه
پردازشگر سمعک پیشرفته تر باشد ، از تعداد باندها و کانال های بیشتری برخوردار بوده و امکان انجام تنظیمات دقیق تر را بر حسب نیاز بیمار برای ادیولوژیست (شنوایی شناس ) فراهم می کند و در نتیجه رضایت خاطر بیمار را تامین می کند .

 

سمعکهای دیجیتال همانند کامپیوترهای معمولی دارای CPU بوده وپس از دریافت اصوات براساس اطلاعات ادیوگرام فرد که در حافظه سمعکها دخیره شده است میزان تقویت صدا در فرکانسهای مختلف را تعیین می کنند واز سوی دیگر با حذف اصوات مزاحم و بلند شفافیت و قابلیت درک کلام بهتری را برای فرد استفاده کننده فراهم می آورند.

بر طبق آمار جهانی 87% سمعکهای فروخته شده در جهان در سال 2011 دیجیتال بوده اند ، از سوی دیگر استفاده از تکنولوژی های روز سیستم های دیجیتال همانند بلوتوث و یا کاربرد نانوتکنولوژی در طراحی و ساخت سمعکها همه و همه از مزایای کاربردی تکنولوژی دیجیتال در دانش تولید سمعکهای جدید و پیشرفته می باشد.

 ویدکس پیشگام و مبتکر سمعکهای دیجیتال

شرکت ویدکس با تولید اولین سمعک دیجیتال داخل گوش دنیا در سال 1995 با نام  Senso  انقلابی عظیم در تکنولوژی سمعک ایجاد کرد . شرکت ویدکس دانمارک با ارائه این تکنولوژی در دهه نود میلادی بسیاری از علوم شنوایی را در زمینه تجویز سمعک متحول کرده و دریچه ای جدید در جهت حل مشکلات افراد دچار کاهش شنوایی گشود . در حال حاضر نیز این شرکت با ارائه بهترین های تکنولوژی دیجیتال در دنیا شهرتی جهانی دارد.  

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ویدکس ایران

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سمعک، خدمات پس از فروش

دسته‌بندی محصولات