ایمن تراز

فروش انواع ترازو دیجیتال صنعتی و فروشگاهی , فروش باسکول دیجیتال صنعتی , ترازو قطعه شمار

تعمیر ترازو

ایمن تراز برای راحتی وآسایش مشتریان خود اقدام به راه اندازی واحد خدمات وتعمیرات ترازو وباسکول نموده تا مشتریان در صورت خرابی ترازو دیجیتال بتوانند ابتدا طی تماس تلفنی با دفتر واح...

توضیحات خدمت

تعمیر ترازو
 
ایمن تراز برای راحتی وآسایش مشتریان خود اقدام به راه اندازی واحد خدمات و تعمیرات ترازو و باسکول نموده تا مشتریان در صورت خرابی ترازو دیجیتال بتوانند ابتدا طی تماس تلفنی با دفتر واحد تعمیر ترازو وباسکول ایراد ترازوی دیجیتالی خود را مطرح نموده  تا کارشناسان تعمیرات ترازو پس بررسی ایراد ترازو دیجیتال ابتدا اقدام به رفع مشکل ترازو وباسکول شما نموده تا  مشتری با کمترین هزینه ترازوی خود را تعمیر نماید.
 
ایمن تراز با دارا بودن کادری مجرب جهت تعمیرات ترازو دیجیتال  و تعمیر باسکول صنعتی اقدام به ارسال کارشناس به محل کار مشتری نموده تا تعمیر ترازو در محل مشتری انجام پذیرد که اگر ترازو گارانتی داشت برگه گارانتی را پرنموده در غیر این صورت بابت تعمیر ترازوی دیجیتال هزینه دریافت می نماید.
 
در ضمن توصیه ایمن تراز به مشتریان گرامی این است که از باز نمودن ترازو واقدام به تعمیر ترازو توسط افرادی که هیچ گونه تخصصی در تعمیرات ترازو وتعمیر باسکول ندارند جدا خودداری نمایید وتعمیرات ترازو دیجیتالی و باسکول های خود را به ما وکارشناسان مجرب ایمن تراز که دوره های آموزشی تعمیرات باسکول وترازو را گذرانده اند بسپارید تا به طور صحیح واستاندارد ترازوی شما را تعمیر نمایند.
 
در زیر توضیحاتی در رابطه با ایرادات احتمالی در خرابی ترازو وباسکول خدمت شما ارائه می گردد.
 
تعمیر برد پاور ترازو و باسکول
 
ابتدا باید بررسی نمود که برق به ترازو می رسد یانه که در اکثر ترازو های دیجیتالی برد پاور موجود می باشد که  برق 220 ولت را به 6الی 12 ولت تبدیل نموده که اگر برد پاور ترازو دیجیتال دچار مشکل شود ترازو با باطری  به کار خود ادامه می دهد که دراین حالت چراغ باطری برروی نمایشگر دستگاه روشن می گردد.و پس از خالی شدن باطری ، ترازو خاموش شده ودیگر روشن نمی شود دراین حالت تنها راه حل تعویض یا تعمیر برد پاور می باشد تا مشکل برق ترازو برطرف گردیده و ترازو با برق شروع به کار نموده وهمچنین باطری را شارژ نماید در این حالت تعمیر ترازوی دیجیتال در محل مشتری امکان پذیر می باشد. البته نکته بسار مهم که کارشناسان تعمیر ترازو دیجیتالی به مشتریان در رابطع با برق ترازو به مشتری یاد آور می گردند این است که در پریز برق ترازو را از سایر لوازم برقی جدا نموده تا در صورت اتصالی سایر لوازم برقی اعم از یخچال فروشگاه یا کالباس بر و...به ترازو آسیبی نرسد .
 
تعویض باطری ترازو و باسکول
 
در صورتی که برق شهر قطع گردد ترازو سریعا خاموش گردد یا بعد از مدت زمان کوتاهی این اتفاق افتاد باید باطری ترازو دیجیتالی و باسکول تعویض گردد تا در مواقع ضروری ترازو خاموش نشده و با باطری به کار خود ادامه دهد .
 
البته نکته بسار مهم که کارشناسان تعمیرات ترازوی دیجیتالی در حین تعویض باطری ترازو به مشتری اعلام می نمایند این است که حداقل در هفته  یکبار ترازو باباطری کار نماید یعنی این که کابل ترازو از پریز خارج نموده تا ترازو با باطری کار نماید واین امر سبب میگردد که عمر مفید ترازو افزایش یابد.
 
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایمن تراز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش انواع ترازو دیجیتال صنعتی و فروشگاهی ، فروش باسکول دیجیتال صنعتی ، ترازو قطعه شمار، باسکول دیجیتال جرثقیلی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 روز پیش