ایمن تراز

فروش انواع ترازو دیجیتال صنعتی و فروشگاهی , فروش باسکول دیجیتال صنعتی , ترازو قطعه شمار

تعمیر ترازوهای دیجیتال

تعمیر ترازو وتعمیر باسکول دیجیتالی یکی از مهمترین مسائلی می باشد که اکثر مشتریان پس از خرید ترازو وخرید باسکول در هنگام بروز خرابی ترازو و خرابی باسکول با آن روبرو خواهند شد .

مشخصات

تعمیر ترازو :
تعمیر ترازوهای دیجیتالی

توضیحات خدمت

تعمیر ترازوهای دیجیتال
 
تعمیر ترازو و  تعمیر باسکول دیجیتالی یکی از مهمترین مسائلی می باشد که اکثر مشتریان پس از خرید ترازو وخرید باسکول در هنگام بروز خرابی ترازو و خرابی باسکول با آن روبرو خواهند شد .
 
  ایمن تراز برای آسایش وراحتی مشتریان خود اقدام به راه اندازی واحد خدمات و تعمیرات ترازو و خدمات تعمیر باسکول نموده تا در صورت نیاز مشتری به تعمیرات ، با اعزام کارشناسان خدمات به محل مشتری  برای تعمیرات ترازو و همچنین تعمیرات باسکول دیجیتالی اقدام نموده .
 
امروزه در سطح بازار تنوع ترازو دیجیتال و باسکول دیجیتالی بسیار زیاد می باشد و در بعضی موارد کیفیت بعضی از آنها بسیار پایین بوده ودر کوتاه مدت نیاز به تعمیر ترازو و تعمیر باسکول  پیدا خواهد کرد .
 
ایمن تراز نمایندگی رسمی چند شرکت معتبر ایرانی تولید کننده ترازو دیجیتالی و باسکول  در ایران می باشد که باداشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات ترازو دیجیتال و تعمیر باسکول صنعتی که با طی نمودن انواع دورهای آموزشی برای تعمیرات ترازو وتعمیرات باسکول دیجیتالی اقدام به تعمیر سیستمهای توزین شما مشتریان عزیز می پردازند.
 
در صورت بروز خطا در ترازوی دیجیتالی یا باسکول ، شما می بایست با ایمن تراز تماس گرفته و واحد خدمات پس از فروش ابتدا ایراد ترازو شمارا جویا شده و در صورتی که تعمیر ترازو تلفنی وبا کمک مشتری برطرف نگردد پس از دریافت آدرس مشتری و هماهنگ نمودن با کارشناس تعمیرات ترازو اقدام به ارسال متخصص مربوطه نموده تا تعمیر ترازو مشتری در محل خود مشتری انجام پذیرد.
 
کارشناس تعمیرات ترازو دیجیتال و باسکول قبل از حضور در محل با مشتری تماس گرفته و از ایراد ترازو مطلع می گردد تا با تهیه قطعات مورد نیاز برای تعمیر ترازوی دیجیتالی ویا باسکول صنعتی اقدام نموده .
 
در صورتی که در زمان گارانتی دستگاه خراب گردد ونیاز به تعمیر ترازو داشته باشد کارشناسان ایمن تراز برگه گارانتی مشتری را پر نموده و فقط هزینه ایاب ذهاب را از مشتری برای تعمیرات ترازو دریافت می نماید.
 
پیشنهاد ایمن ترازبه مشتریان عزیز قبل از استفاده از ترازو یا باسکول خریداری شده برای جلوگیری از خرابی ترازو و عدم نیاز به تعمیرات ترازو دیجیتالی این است که با مطالعه نمودن دفترچه راهنمای ترازو و باسکول دیجیتالی با عملکرد صحیح دستگاه ونحوه استفاده بهتراز ترازو و باسکول آشنا شده ، که این امر سبب می گردد که از انجام کارهایی که به ترازو وباسکول شما آسیب می رساند جلوگیری نمود.تا در کوتاه مدت نیاز به تعمیرات ترازو نداشته باشید.
 
یکی دیگر از نکاتی که در زمان استفاده از ترازو باید مدنظر داشت کاور یا طلق ترازو است که این کاور علاوه بر تمیز نگه داشتن ترازو از نفوظ گرد وغبار و رطوبت ناشی از تمیز نمودن ترازو با دستمال خیس به کیبرد ترازو جلوگیری می نماید.
 
یکی از دلایل اساسی که در اکثر موارد در گزارشات کارشناسان تعمیرات ترازو و باسکول ثبت می گردد خرابی کیبرد ترازو بوده که با نداشتن کاور یا همان طلق روی ترازو سبب نفوظ رطوبت به سطح زیرین کیبرد ودر نتیجه عمل نکردن کلیدهای عملیاتی می گردد که در این حالت مشتری باید کیبرد ترازوی خود را به طور کامل تعویض نماید .اما در صورتی که ترازو دارای کاور باشد این مشکل بوجود نمی آید و نیاز به تعمیر ترازو نیست.
 
یکی دیگر از مواردی که بسیار زیاد در گزارشات کارشناسان تعمیرات ترازو دیجیتالی ثبت گردیده خرابی باطری ترازو می باشد و این امر سبب می گردد در مواقعی که  برق فروشگاه قطع می شود ترازو خاموش شده ودلیل آن هم باطری ترازو می باشد که متخصص تعمیرات ترازوی فروشگاهی مجبور به تعویض باطری ترازو می گردد.
 
واما پیشنهاد ایمن تراز به شما مشتریان گرامی برای جلوگیری از خرابی باطری ترازو این است که حداقل هفته ای یکبار ترازو را از برق کشیده تا ترازو با باطری کار نماید وا ین امر باعث کار کردن باطری ترازو و جلوگیری از خرابی ترازو وباطری می گردد وبا انجام این کار دیگر نیازی به تعمیر ترازو فروشگاهی  نخواهید داشت
 
 
 
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایمن تراز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش انواع ترازو دیجیتال صنعتی و فروشگاهی ، فروش باسکول دیجیتال صنعتی ، ترازو قطعه شمار، باسکول دیجیتال جرثقیلی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 دقیقه پیش