شرکت پاپک مگنت

معادن سنگ شکن, ماسه شوی ها, سیمان

نقش آهنرباهای صنعتی ( MAGNET ) در صنعت تولید شن و ماسه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نقش آهنرباهای صنعتی ( MAGNET ) در صنعت تولید شن و ماسه

احمد مرادی  - مدیر فروش شرکت پاپکُ مگنت----09128442700

 

با سلام ،

موقعیت طبیعی و شرایط اقلیمی و وجود معادن مختلف در کشورمان موجب شده است بخش معدن و صنایع معدنی از مهمترین صنایع شناخته شود.

در صنعت تولید شن و ماسه ، خردایش اولین و مهمترین مرحله در پروسه تولید میباشد که حفظ و نگهداری تجهیزات خردایش نظیر انواع کراشر ، کوبیت ، هیدروکن و ماسه ساز از دغدغه های معدن داران و مدیران کارخانجات سنگ شکن میباشد.

در اکثر کارخانجات صنعتی و معدنی که بخش خردایش وجود دارد وجود قطعات آهنی مزاحم نظیز ناخن لودر ، قطعات شوتها و سرندها ، میلگرد و ... به همراه مواد اولیه روی تسمه نقاله و یا فیدر ها وارد خطوط کارخانه شده و به تجهیزات خردایش خسارت های جدی وارد می نماید.

در سال های اخیر تولید تجهیزات مغناطیسی و ارائه آهنرباهای بالای باند دائم در مدل های مختلف به بیش از 3000 کارخانه تولید شن و ماسه ، آجر ، گچ و غیره  باعث شده این تجهیز یکی از اصلی ترین تجهیزات حفاظتی در خط تولید باشد که هزینه های سنگین تعمیرات را به حداقل می رساند.

اکثریت مدیران معادن شن و ماسه

در کشور با مشاوره و توجیه عملکرد

این دستگاه کارآمد و نصب آن در

خط تولید ، باعث صرفه جویی در

زمان و  هزینه های سنگین تعمیرات

 دستگاه های خردایش شده اند.

 

عملکرد جداکننده های مغناطیسی دائم معلق به این صورت است که دستگاه توسط سیم بکسل و شگل روی نوار نقاله ، قبل از دستگاه های خردایش بصورت آویزان قرار می گیرد و به علت طراحی سه قطب توانایی جذب قطعات آهنی و ناخن لودر را از زیر بار نیز دارد.

طبق آمار بدست آمده از مدیران کارخانجات شن و ماسه با توجه به حجم تولید سالانه بین 20 الی 50 میلیون تومان هر کارخانه شن و ماسه هزینه تعمیر و سرویس دستگاه های سنگ شکن را پرداخت می نماید که در صورت استفاده از مگنت علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه های سنگ شکن ، هزینه سنگین تعمیرات ناشی از ورود قطعات آهنی را به صفر می رساند.

در سال های اخیر دیگر از روش دو قطب در طراحی و چیدمان مگنت آهنرباهای بالای باند دائم استفاده نمی شود بلکه از روش سه قطب (Three Polar  ) استفاده می شود که این نوع طراحی در چیدمان مگنت در حال حاضر در بیشتر کشورهای دنیا ( اروپا و امریکا ) مورد استفاده قرار میگیرد که باعث لرزش در قطعه شده و توانایی جذب قطعات آهنی در زیر بار برای دستگاه را به وجود می آورد زیرا در طراحی دو قطب مگنت روی سطح قدرت مناسبی دارد ولی از عمق میدان کمتری برخوردار است ، بنابراین توانایی جذب قطعات زیر بار را نخواهد داشت.

یکی دیگر از مواردی که در تولید آهنرباهای بالای باند دائم اهمیت دارد استفاده از یوق آهنی با کربن کم و خاصیت مغناطیسی بالا در سه ضلع دستگاه است که هم بر شدت میدان مغناطیسی تاثیر مثبت داشته و هم مگنت را در برابر ضربات محافظت مینماید که این نوع طراحی مطابق شرکت ERIEZ  آمریکا می باشد و از بالاترین راندمان کاری برخوردار خواهد بود.

امید است با نصب مگنت در خطوط کارخانجات شن و ماسه دیگر شاهد توقف خط و همچنین پرداخت هزینه های بیهوده ناشی از ورود قطعات آهنی به داخل دستگاه های خردایش نباشیم.

 

  

                                                                                        

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پاپک مگنت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

معادن سنگ شکن، ماسه شوی ها، سیمان، فولاد، کاشی و سرامیک، ریخته گری، ماسه شویها، صنایع معدنی(آهن-سیلیس،مس ،آلومینیوم)، صنایع معدنی(بازیافت،فولاد،9، صنایع غذایی، شیشه، صنایع شیمیایی، صنایع کاغذ، صنایع چینی، پتروشیمی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات