پارس بهینه ساز

فوم پاششی, پلی یورتان پاششی, عایق پلی یورتان

عایق حرارتی پلی یورتان به زبان خودمونی اولین بارتو ایران روی توری،پارس بهینه ساز

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

                              عایق حرارتی پلی یورتان به زبان خودمونی اولین بارتو ایران روی توری،پارس بهینه ساز

 

اوایل بهار بود که با یه درخواست عجیب مواجه شدیم مبنی بر عایق سازی حرارتی گنبد مصلی که حدود 1000 متر مربع هم بود. اینکه میگم عجیب از این جهت بود سازه این گنبد فقط یه اسکلت اهنی ظریف بود که با میلگرد جوشکاری شده بود و با یه توری در اصطلاح پشه بند رو کش شده بود.خب برای عایق کاری با فوم پلی یورتان به روش پاشش اولین چیزی که لازمه یه سطح کاملا صافه که ما نه تنها سطح صافی نداشتیم که یه جورایی اصلا سطحی نداشتیم فقط وفقط  توری.

کاری که انجام دادیم این بود که پاشش کار  هنگام اسپری، گان یا همون نازل رو تا اونجایی که میتونست موازی با سطح توری نگه میداشت که مواد کمتری از لای چشمه های توری رد شه و کمتر هدر بره.

حالا همه اینا یه طرف تصور کنین تو ارتفاع 33 متری وزش باد هم داشته باشی در حدی که بعد از ظهر از کارواشی که یه کوچه پایین تر بود اعتراض کردن که رو ماشینای ما فوم نشسته.روز دوم به این نتیجه رسیدیم صبح ساعت 5 قبل از اینکه باد شروع شه کار رو استارت کنیم چون تا ساعت 12 ظهر یا باد وزش نداشت یا خیلی کم بود. با این استراتژی بالاخره تونستیم بعد از چند روزکار رو به اتمام برسونیم.البته خداییش مسئولین و امام جمعه استان امکانات خوبی در اختیار پرسنل شرکت گذاشتند.

به هر حال امیدوارم شرح و گزارش پروژه هایی از این دست که در فضای باز انجام میشه (مثل نمای ساختمون ها) بتونه ذهن شما دوستان رو در زمینه میزان مصرف مواد پلی ورتان تو فضای باز و وزش باد روشن کنه.چون هم تاثیر زیادی تو کیفیت کار داره هم باور کنین  هزینه تمام شده پروژه رو به شکل عجیبی پایین میاره. راستی چند تا از عکسای پروژه رو هم گذاشتم که توضیحاتم شفاف تر شه. اگه دوست دارین فیلم اجرا رو هم ببینین میتونین تو قسمت ویدیو پروژه های سایت parsbehine.com ببینین.

با تشکر،یا علی 

پیمان افشاری 09122171715

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس بهینه ساز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فوم پاششی، پلی یورتان پاششی، عایق پلی یورتان، فوم پلی یورتان، عایق حرارتی پلی یورتان، عایق صوتی پلی یورتان، عایق پلی یورتان پاششی، فوم پاششی، عایق حرارتی، عایق صوتی، عایق حراتی دیوار، عایق حرارتی سقف ، عایق عرشه فولادی، عایق حرارتی عرشه فولادی، عایق صوتی عرشه فولادی، polyurethane

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات