شرکت سکا|دارای مجوز کالیبراسیون و ولیدیشن اتوکلاو و وارد ...

pH متر,پ هاش متر,پی اچ متر

جلوگیری از بروز میگرن مزمن با سفالی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دانشمندان می‌گویند مصرف بیش از حد قرص‌های مسکن ممکن است میگرن را بدتر کند.مصرف می‌ کنند،" و دچار درد بیشتر و بیشتری می‌شوند. مصرف بیش از حد قرص‌های مسکن بوسیله بیماران مبتلا به ميگرن را به دچارشدن به سردردهای بیشتر می‌انجامد که به نوبه خود به داروهای مسکن بیشتر نیاز دارند.
عده‌ای از این بیماران به سرنوشت بدتری دچار می‌شوند که دچار شدن به میگرن مزمن است، که در آنها تعداد بیشتری از روزهای هفته دچار درد هستند تا بدون درد، و پژوهش‌های جدید دال بر این است که برخی از داروهای مسکن از جمله داروهای مخدر خطر ابتلا به این وضعیت را می‌افزایند.
اشتباه نکنید: درمان میگرن،‌ به طور مناسب، مهم است. پیام اصلی این است که اگر به طور مرتب دچار سردردهای میگرنی می‌شوید، باید از دستگاه درمان میگرن سفالی cefaly دستگاه پیش‌گیری‌کننده میگرن استفاده کنید- تا به دام وابستگی به داروهای مسکن نیفتید.

در سردرد میگرنی که ممکن است عوامل محركي مانند فقدان خواب یا استرس بروز آن را تحریک کند، سر معمولا در یک طرف دچار ضربان می‌شود، و حمله سردرد ممکن است از چند ساعت تا سه روز به طول انجامد. حرکت کردن سردرد را بدتر می‌کند.
برخی از افراد ممکن است اختلالات بینایی مانند دیدن نقاط نورانی را تجربه کنند، هر چند که نداشتن "اورا" (پیش‌حمله) کلاسیک به معنای مبتلا نبودن به میگرن نیست.

88482667

88482661

09388420407 تلفن مشاوره: فروش دستگاه سفالی درمان میگرن

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت سکا|دارای مجوز کالیبراسیون و ولیدیشن اتوکلاو و وارد ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

pH متر،پ هاش متر،پی اچ متر،درمان میگرن سفالی، فشارسنج wika،رطوبت سنج، دماسنج،دماسنج رطوبت،دماسنج لیزری، فشارسنج ،فشارسنج ویکا،ولیدیشن اتوکلاو، ترمومتر،ترمومتر لیزری،ترمومتر تماسی، فلومتر،فلو ترانسمیتر، دیتالاگر،دیتالاگر دما،دیتالاگر دو کاناله، مولتی متر،لودسل،توزین،مولتی فانکشن، کالیبراسیون،نشاندهنده دما،تولید کننده ترازو، ترانسمیتر فشار 3051 برندROSEMOUNT، تراتزو،شاخص تست، رطوبت سنج،رطوبت و فشارسنج، ترانسمیتر فشار،کالیبراسیون اتوکلاو، ترازو،ترازوآزمایشگاهی، قد سنج،تولید ترازو،، کالیبراتور،کالیبراتور دما

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات