شرکت سکا|دارای مجوز کالیبراسیون و ولیدیشن اتوکلاو و وارد ...

pH متر,پ هاش متر,پی اچ متر

نمایندگی رسمی فروش فلومتر

شرکت سازه کار آفرینان وارد کننده انواع فلومتر رزمونت ساخت کشور امریکا یوکوگاوا ساخت کشور ژاپن

مشخصات

برند :
rosemount
برند :
Yokogawa

توضیحات خدمت

   شرکت سازه کآرفرینان

 وارد کننده انواع فلومتر

انواع فلومتر مایع و گاز را در اختیار همکاران و مشتریان عزیز قرار می‌دهد. فلومتر (جریان‌سنج ، دبی سنج ، روتامتر) وسیله ایست که حجم مواد عبوری را نسبت به زمان معرفی می‌کند. از فلومتر در بیشتر صنایع ازجمله صنعت تصفیه آب استفاده می‌شود. دانستن مقدار دقیق جریان عبوری سیالی مانند آب امری حیاتی است. همچنین اندازه‌گیری دقیق فلو به دلیل ملاحظات مالی درفروش و خرید حجم مشخصی از ماده و کالا ویژه‌ای دارد.

فروش فلومتر مغناطیسی : فلومتر وسیله ای است که مقدار مواد عبوری را نسبت به زمان اعلام می کند . در بیشتر صنایع از جمله صنایع نفت و پتروشیمی و … اطلاع از مقدار دقیق فلوی عبوری سیالی مانند گاز و یا نفت حیاتی است . توجه به این نکته که میزان کل فلو که معرف جرم ماده مصرفی است در بسیاری موارد نظیر پروسه های صنعتی کاربرد دارد . همچنین اندازه گیری دقیق فلو به دلیل ملاحظات مالی در فروش و خرید حجم مشخصی از ماده و کالا مانند کنتور گاز خانگی و تبادلات نفتی و …اهمیت ویژه ای دارد.

 

انواع فلومتر:

فروش

 

* فروش مگنتیک فلومتر

 

*فروش فلو ترانسمیتر

 

( mass flometer) mass فروش فلومتر *

 

* فروش فلومتر ورتکس

 

*فروش فلومتر (Thermal Mass)

 

* فروش فلومتر(Variable)

 

* فروش فلومتر توربین

 

*فروش فلومتر اختلاف فشار

 

* فروش فلومتر اولتراسونیک

 

* فروش فلو سوئیچ

 

* فروش فلومتر (Coriolis Mass)

فلومتر التراسونیک

فلومتر جابجایی مثبت

فلومتر توربینی

فلومتر مغناظیسی

فلومتر ونتوری

فلومتر کانال باز

فلومتر دنده ای

فلومتر اورفیس پلیت

فلومتر حرارتی

انواع فلومتر:

 

فلومتر ای بی بی / فلومتر ABB

 

فلومتر کروهنه / فلومتر KROHNE

 

فلومتر زیمنس/ فلومتر SIEMENS

 

مس فلومتر / فلومتر MASS

 

فلومتر ورتکس / فلومتر VORTEX

 

فلومتر کوریولیس / فلومتر CORIOLIS

 

فلومتر کوبولد / فلومتر KOBOLD

 

دستگاه فلومتر برای اندازه گیریِ میزان جریان ( آهنگ جریان ) و یا برای اندازه گیری مقدار کمّی گاز و مایعات به کار می رود. موارد کاربرد دبی سنج یا فلومتر بسیار متنوع است.

به این مثال ها توجه کنید: جریان آب گذرنده از یک کانال روباز , نشت دریچه یا سوپاپ هیدرولیک ویا اندازه گیری سوخت در امتداد تزریق کننده سوخت.

 

اگر چه تکنولوژی های بسیاری برای اندازه گیری جریان وجود دارند , اما یک نوع دستگاه فلومتر وجود دارد که مستقیماً حجم واقعی را اندازه می گیرد که به آن جریان سنج حجمی (positive displacement meter ) می گویند. اما انواع دیگر میزان جریان را با مقیاس متفاوتی نشان می دهند که هم ارز با میزان جریان است.

 

فلومتر ها با نام های زیادی شناخته می شوند، مانند: پیمانه جریان (flow gauge )، اندیکاتور جریان (flow indicator )، مایع متر (liquid meter ) و غیره.

 

فلومتر های مکانیکی

 

یک جریان سنج حجمی شاید از نظر کار کرد با یک سطل و کرونومتر برابری کند. کرونومتر زمانی که جریان آغاز می شود شروع به کار می کند، و زمانی که حجم سطل به حد تعیین شده رسید متوقف می شود. حجم تقسیم بر زمان مساوی است با جریان آب.

 

برای اندازه گیری های متوالی، ما به یک سیستم پیوسته پر کن و خالی کن سطل احتیاج داریم تا بتوانیم آب را پخش کنیم بدون این که اجازه بدیم از لوله ها خارج شود.

 

این شکل گیری و متلاشی شدنِ پیوسته ی جابه جایی حجمی شکل پیستون ها را به صورت دادن و گرفتن در سیلندر در می آورد، چرخ دنده ها پیوسته به سوی دیوار داخلی فلومتر یا در طول گودالِ جلو رونده دبی سنج که توسط چرخش تخم مرغی دنده ها یا پیچ خوردگی ایجاد می شود، ساییده می شوند.

 

کدام نوع از فلومتر ها بهتر است؟

 

هر فلومتر برای کاربری خاصی مناسب می باشد، که انتخاب تکنولوژی مناسب برای استفاده، ملزم نوشتن مشخصات جریان است که تعیین دستگاه فلومتر مناسب به آن وابسته است.

 

در موارد انتخاب فلومتر ها، بهتر است نکات زیر را بدانید:

 

نوع گاز ها و مایعاتی که اندازه گیری می شوند؟

مینیمم و ماکزیمم شدت جریان

صحت نتیجه ملزم به چه چیزهایی است؟

ویسکوزیته و دمای سیال.

افت فشار قابل قبول.

در جاهای پرخطر نیز می توان دستگاه فلومتر را نصب کرد؟

جریان سیال متناوب است یا متوالی؟

نوع خروجی یا اطلاعات مورد نیاز شما چیست؟

آیا مواد تشکیل دهنده با سیال سازگار است؟

با توجه به موارد بالا شما قادر به حذف تکنولوژی هایی که برای شما کاربردی ندارند هستید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت سکا|دارای مجوز کالیبراسیون و ولیدیشن اتوکلاو و وارد ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

pH متر،پ هاش متر،پی اچ متر،درمان میگرن سفالی، فشارسنج wika،رطوبت سنج، دماسنج،دماسنج رطوبت،دماسنج لیزری، فشارسنج ،فشارسنج ویکا،ولیدیشن اتوکلاو، ترمومتر،ترمومتر لیزری،ترمومتر تماسی، فلومتر،فلو ترانسمیتر، دیتالاگر،دیتالاگر دما،دیتالاگر دو کاناله، مولتی متر،لودسل،توزین،مولتی فانکشن، کالیبراسیون،نشاندهنده دما،تولید کننده ترازو، ترانسمیتر فشار 3051 برندROSEMOUNT، تراتزو،شاخص تست، رطوبت سنج،رطوبت و فشارسنج، ترانسمیتر فشار،کالیبراسیون اتوکلاو، ترازو،ترازوآزمایشگاهی، قد سنج،تولید ترازو،، کالیبراتور،کالیبراتور دما

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات