پاک آریو یورد سولار

پنل خورشیدی, ژنراتورخورشیدی, باتری خورشیدی

پمپ آب خورشیدی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فناوران کشورمان موفق به تولید پمپ آب خورشیدی شدند که می‌تواند با استفاده از انرژی خورشید، آب را از اعماق چاه استخراج کند.

 

 

 

محمدحسین قاضی که با همکاری حسین تکریمی طی شش ماه موفق به ساخت این سیستم شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این پمپ، برق مصرفی مورد نیاز خود را از انرژی خورشید تامین می‌کند و بدون هزینه در دسترس است، می‌توان از آن در تمام مناطقی که به شبکه برق سراسری دسترسی ندارند برای پمپاژ آب از اعماق زمین – تا عمق‌ ۲۴۰ متر – استفاده کرد.

 

این محقق با بیان این که از این پمپ می‌توان جهت آبیاری قطره‌ای استفاده کرد، ادامه داد: این سیستم قادر است، انرژی را در باتری‌های خود ذخیره کرده و در شب و روزهای ابری هم به فعالیت خود ادامه دهد.

 

قاضی افزود: دستگاه طوری طراحی شده که قابلیت جابه‌جایی و انتقال به مکان دیگر را نیز دارا است. وی هزینه ساخت این سیستم را منوط به طراحی، نیاز مشتری و موقعیت منطقه دانست

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پاک آریو یورد سولار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پنل خورشیدی، ژنراتورخورشیدی، باتری خورشیدی، اینورتر سینوسی، کیف ها ی مسافرتی خورشیدی، پنل خورشیدی تاشو، شارژرکنترلر خورشیدی، باتری خورشیدی، پنل خورشیدی ال جی، پمپ آب خورشیدی ، پنل خورشیدی شارپ، یو پی اس خورشیدی، سلول خورشیدی، کفکش خورشیدی، شناور خورشیدی لورنتز، اینورتر متصل به شبکه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات