پاک آریو یورد سولار

پنل خورشیدی, ژنراتورخورشیدی, باتری خورشیدی

سامسونگ با رونمایی از "اینترنت شلوار" جهانیان را شوکه کرد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

🔵سامسونگ با رونمایی از "اینترنت شلوار" جهانیان را شوکه کرد🔵

به نظر می رسد که رویای انسان برای رسیدن به روزی که تمامی اشیای پیرامون او، متصل به اینترنت باشد، در حال تحقق  است و کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از پیشگامان عرصه اینترنت اشیا، امروز با رونمایی از "اینترنت شلوار" (Internet of Trousers) گام مهمی را در این عرصه برداشت.

نامی عجیب و البته بی سابقه که همانند بسیاری از تکنولوژی هایی که امروزه نام آن ها برای ما عادی شده اند، نیازمند زمانی چند ماهه و شاید هم چند ساله برای جا گرفتن در میان کلمات و عباراتی که روزمره از آن ها استفاده می کنیم، است.

در واقع، اینترنت شلوار شامل مجموعه ای از شلوارهای هوشمندیست که به قابلیت ها و ویژگی های نوآورانه ای مجهز شده اند و با ظاهری شبیه به بسیاری از شلوارهای معمولی، می توانند انتخابی هوشمندانه برای آن هایی باشند که می خواهند چیزی فراتر از یک شلوار معمولی را بر تن داشته باشند.

اما شاید از خود پرسیده اید که این شلوارها از چه قابلیت هایی برخوردارند که سامسونگ، ماه ها متخصصان خود را برای طراحی و ساخت آن دور هم جمع کرده است.

شاید بارها برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از پوشیدن شلوار، فراموش کنید که زیپ شلوارتان را ببندید که خوشبختانه شلوار هوشمند سامسونگ می تواند به این نگرانی ها پایان دهد چرا که اگر زیپ شلوار به مدت 3 دقیقه باز بماند، ماژول ZipARTIK با فرستادن پیام های هشدار و یا همان نوتیفیکیشن بر روی گوشی هوشمند فرد، وی را از این موضوع باخبر می کند
شلوار هوشمند سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که اگر فرد به مدت طولانی (حداقل 60 دقیقه) در یک نقطه بنشیند و هیچ تحرکی نداشته باشد، نوتیفیکیشنی به گوشی فرد ارسال می شود و به وی می گوید از جای خود بلند شود و کمی قدم بزند. حال اگر فرد به این نوتیفیکیشن ها توجهی نکند و به مدت 3 ساعت همچنان بی حرکت بنشیند، شوک های الکتریکی تعبیه شده در جیب پشتی شلوار، شوک بسیار آرامی را به وی وارد می کند.
سامسونگ در این شلوارها، از پروسسورهای زیستی استفاده کرده است که قادرند اطلاعات زیستی و حیاتی افراد را چک کنند. اطلاعاتی از قبیل میزان ضربان قلب و سطح تعریق که اگر از میزان تعریف شده بالاتر و یا پایین‌تر بروند، نوتیفیکیشن هایی به فرد ارسال می کند تا اقدامات لازم، قبل از آن که دیر شود، صورت پذیرد.
، اگر دور کمر شما از حد معینی بیشتر شود (چاق شوید)، تراشه ARTIK تعبیه شده در این شلوار، سیگنال هایی را به یخچال خانه تان ارسال خواهد کرد تا بیش از این در خوردن زیاده روی نکنید. در اینجا، قفل یخچال تنها در صورتی باز خواهد شد که پدر و مادر و یا شخصی که سرپرستی فرد را بر عهده دارد، رضایت بدهد.
#سامسونگ_شلوار

کمپانی سامسونگ، این اکوسیستم (Smarter Fashion) را نیز همانند بسیاری از طرح های خلاقانه و نوآورانه خود، به صورت یک پلتفرم باز در دسترس سایر بازیگران این عرصه قرار خواهد داد تا با توسعه بیشتر این تکنولوژی، زمینه لازم برای تولید انبوه و ارایه به بازار فراهم شود.

#عنوان

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پاک آریو یورد سولار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پنل خورشیدی، ژنراتورخورشیدی، باتری خورشیدی، اینورتر سینوسی، کیف ها ی مسافرتی خورشیدی، پنل خورشیدی تاشو، شارژرکنترلر خورشیدی، باتری خورشیدی، پنل خورشیدی ال جی، پمپ آب خورشیدی ، پنل خورشیدی شارپ، یو پی اس خورشیدی، سلول خورشیدی، کفکش خورشیدی، شناور خورشیدی لورنتز، اینورتر متصل به شبکه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات