تکنو آلومینیوم تولید کننده درب و پنجره دوجداره,انواع نمای...

پنجره دو جداره, پنجره دوجداره آلومینیوم, پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره دوجداره چیست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مزایای پنجره دوجداره

*پنجره دوجداره معمولی:

آلومینیوم فلزی است بهادار قابل بازیافت  سبک  بادوام  مقاوم  دوست دار محیط زیست  و از نظر زیست محیطی سازگار با بدن انسان که به سبب ویژگی و قابلیت های خاص در زمان های طولانی مورد توجه قرار گرفته است بطوریکه هم اکنون در صنایع  مختلفی همچون صنعت هواپیما سازی  کابل های برق  تولید ورق های  کامپوزیت  درب و پنجره ساختمان و نماهای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. 

در دهه ی اخیر نوع جدیدی از  پروفیل  جهت  تولید درب و پنجره های  دوجداره آلومینیومی  به صورت اختصاصی و با محاسبات دقیق فنی-مهندسی توسط متخصصین و مهندسین این صنعت طراحی گردید که علیرغم ظرافت  زیبایی و دوام  بدلیل طراحی خاص مهندسی سبک می باشد و به سبب استفاده از قطعات و یراق آلات مخصوص نیازی به تقویت با آرماتور ندارد.. امروزه  سیستم های  قدیمی مانند ST و کرنت  که در گذشته  متداول  بود بدلیل  نداشتنن هوابندی کامل و زیبایی از رده خارج شده و  مشاوران  معماران و مهندسین ساختمان جهت  بهینه سازی  مصرف سوخت  صدا و زیبایی نما  تاکید زیادی مبنی بر جایگزینی سیستم های  جدید اختصاصی دوجداره به جای این  سیستم های  قدیمی دارند. در سیستم های قدیمی مقاطع المان های عمودی وافقی  پنجره با هم  متفاوت بود که  در نتیجه روی زیبایی و هوابندی پنجره تاثیر بسزایی می گذاشت  همچنین این سیستم ها فابلیت فارسی بر شدن را نداشتند.

* پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک:

پروفیل های ترمال بریک از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا (جدار داخلي و خارجي) تشکیل شده اند که توسط یک تیغه ی عایق پلی آمیدی که در وسط این دو سطح داخلی و خارجی قرار میگیرد به هم پانچ می گردند (این اتصال توسط پیشرفته ترین ماشین ماشین آلات انجام می شود) و در نهایت به آن پروفیل ترمال بریک می گویند. نکته ی قابل تامل در سیستم درب و پنجره ترمال بریک همسویی ضریب انبساط طولی پلی آمید با آلومینیوم در شرایط جوی متفاوت می باشد (بحث سرما گرما و انقباض و انبساط) . در واقع این تیغه ی پلی آمیدی مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر می شود وامكان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده که در نتیجه مانع از افت شدید حرارت و برودت دمای محیط داخل ساختمان وصرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی و افزایش طول عمر دستگاه های مولد حرارت در فصل سرما و برودت درفصل گرما می گردد ، و امکان دو رنگ بودن نماي داخلي و خارجي را ميسر مي نماید.

مزایای دیگر این تیغه پلی آمیدی بالابودن استحکام ، مقاومت در برابر فشارمواد شیمیایی و اشعه یو وی و طول عمر بالا می باشد.

                                                  

    کلمه  ترمال بریک  یعنی شکست حرارتی که در این سیستم به دلیل  شکست حرارتی

      و ممانعت از انتقال حرارت توسط تیغه پلی آمیدی این عنوان به آن اطلاق می شود.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تکنو آلومینیوم تولید کننده درب و پنجره دوجداره,انواع نمای...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

پنجره دو جداره، پنجره دوجداره آلومینیوم، پنجره دوجداره یو پی وی سی، پنجره دوجداره ترمال بریک، نمای شیشه ای، نمای شیشه ای لامل، نمای شیشه ای فرم لس، نمای کرتین وال، لامل، شیشه دوجداره، شیشه سه جداره، شیشه سکوریت، پارتیشن اداری، سقف کاذب، دامپا، درب دوجداره

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات