تکنو آلومینیوم تولید کننده درب و پنجره دوجداره,انواع نمای...

پنجره دو جداره, پنجره دوجداره آلومینیوم, پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پنجره دوجداره یو پی وی سی

 

1- یو پی وی سی چیست:

مواد اصلی یو پی وی سی را نفت خام و نمک طعام تشکیل میدهند . از نفت خام،اتیلن و از نمک،کلر بدست می آید درنهایت کلر،اتیلن، وینیل کلرید از طریق پلیمریزاسیون با هم ترکیب و پلی وینیل کلرید یا بصورت خلاصه پی وی سی بدست می آید که ماده ای پلاستیکی و قابل ارتجاع است. امروزه پی وی سی در کنار پلی اتیلن- پلی پروپیلن- پلی استیرول به عنوان یک ماده استاندارد در زمینه های مختلف کاربرد فراوانی دارد.

افزودنی ها: با افزودن موادی مانند ضربه‌گیرها کاهش‌ دهنده‌های سرعت اشتعال یا متعادل

کننده‌های گرم ، پر کننده‌ها ، کمک فرایندها و روان‌کننده‌های داخلی و خارجی و در صورت نیاز رنگ‌های صنعتی و اکسیـد تیتانیوم به نفت خام و نمک طعام ماده جدیدی بدست می‌آید که هر چند خمیر مایه آن پی وی سی است اما خواص فیزیکی متفاوتی داشته و به آن ماده غیر پلاستیکی یا یو پی وی سی اطلاق می شود.درواقع یوپی وی سی یک نوع پلاستیک حرارت دیده می باشد که در فرایند تولید ، از طریق اکسترودر شدن به شکل مقاطع مختلف در می آید

Un plasticized Poly Vinyl Chloride: که به اختصار Upvc

2- کاربردهای مختلف یو پی وی سی:

طیف وسیعی از محصولات را می توان با یوپی وی سی تولید نمود که برای نمونه می توان به پروفیل های قابل مصرف در ساخت درب و پنجره، کرکره، کف پوش، سقف کاذب، کابل‌های ایزوله، چرم مصنوعی، ورق یو پی وی سی محافظ قرص، کیسه خون و سرم اشاره کرد.

3- کاربردهای یو پی وی سی در ساختمان:

در ساخت درب و پنجره  دوجداره یو پی وی سی از پروفیل های مناسب که دارای غلظت بالای مواد متشکله هستند استفاده می شود تا استحکام کافی را داشته باشند. البته در بعضی واحدهای تولیدی از مواد نامرغوب استفاده می شود که از کیفیت پروفیل می کاهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تکنو آلومینیوم تولید کننده درب و پنجره دوجداره,انواع نمای...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

پنجره دو جداره، پنجره دوجداره آلومینیوم، پنجره دوجداره یو پی وی سی، پنجره دوجداره ترمال بریک، نمای شیشه ای، نمای شیشه ای لامل، نمای شیشه ای فرم لس، نمای کرتین وال، لامل، شیشه دوجداره، شیشه سه جداره، شیشه سکوریت، پارتیشن اداری، سقف کاذب، دامپا، درب دوجداره

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات