مرکز درمان تهران

پزشکی

بهترین کلینیک و دکتر متخصص کیست مویی در تهران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کیست مویی بیماری به شدت آزار دهنده ای است اما وقتی این کیست متورم شده یا عفونت کرده در واقع به یک دردسر بزرگ و به نظر غیر قابل حل تبدیل شده است. خارش، سوزش و درد شدیدی که در این حالت بیمار تحمل می کند، غیر قابل وصف است. چرا که عمدتا ًدرد ناشی از کیست مویی تا عمق جان احساس میشود، بنابراین بیمارانی که در این شرایط به ما مراجعه می کنند، خواستار درمانی فوری و اورژانسی هستند!

برای درمان کیست مویی به چه پزشکی مراجعه کنیم؟
برای تایید و تشخیص کیست مویی می توانید از پزشکان مختلف با تخصص های متفاوت کمک بگیرید، اما برای درمان این بیماری تنها یک پزشک وجود دارد!

متخصص جراح
بهترین گزینه ی دکتر برای تشخیص و درمان کیست مویی، متخصص جراح است. زیرا کاری که این متخصص در آن مهارت ویژه دارد، جراحی است. پزشک جراح تسلط، تجربه و علم کافی برای درمان این بیماری را دارد.

البته که باید توجه داشته باشید، تحصیل در این رشته تنها معیار مورد نیاز برای انتخاب پزشک نیست! در واقع باید از مهارت و تجربه پزشک و روشی که برای درمان کیست مویی انجام میشود، نیز اطمینان خاطر داشته باشید. جراحی که بار ها و بارها کیست مویی را درمان کرده، بی شک با پیچیدگی های درمان این بیماری آشنایی دارد و میتواند بهترین انتخاب پزشک برای درمان این بیماری باشد.

در ضمن این متخصص هم در زمینه درمان به روش جراحی سنتی و هم در درمان با لیزر تخصص کافی را دارا است.

از متخصص جراح وقت ویزیت بگیرید!
بیماران می توانند همین حالا و از طریق این شماره تماس از متخصص جراح (دکتر بیژن عابدیان) وقت ویزیت بگیرند.

02186084961
دکتر متخصص عفونت
شاید این تصور اشتباه وجود داشته باشد که برای درمان کیست مویی که عفونت کرده باید از به متخصص عفونت کمک بگیریم. اما خوب است بدانید این پزشکان تنها می توانند در رفع عفونت ناشی از بیماری موثر باشند. در ضمن برطرف شدن عفونت کیست مویی به معنی درمان آن نیست.

این بیماری تنها زمانی به طور کامل از بین میرود که حفره کیست مویی به طور کامل تخلیه شود.

پزشک متخصص پوست
تعدادی از بیماران با مشاهده علائم اولیه کیست مویی، آن را با بیماریهای پوستی مرتبط می دانند و به پزشک متخصص پوست مراجعه می کنند. این پزشکان می توانند به تشخیص بیماری شما کمک کنند؛ اما باید برای درمان از پزشک دیگری کمک بگیرید.

بهترین جراح کیست مویی چه ویژگی هایی دارد؟
جراحی کیست مویی به دلیل واقع شدن این بیماری در ناحیه ای مملو از اعصاب بسیار حساس است. زیرا هر اشتباهی ممکن است عواقب خاص خود را به همراه داشته باشد. بنابراین لازم است در حین انتخاب پزشک برای رفع این بیماری به نکات زیر توجه داشته باشید:

دکتر متخصص جراح
مجرب و متخصص باشد : مسلم است که در اولین قدم این پزشک باید، در زمینه درمان این بیماری علم کافی داشته باشد. اما تجربه و مهارت نیز یکی از لازمه های درمان موفق این بیماری است.
درمان را به تعویق نیاندازد : یکی از معیارهای اصلی برای موفقیت در درمان کیست مویی زمان مناسب است. اگر بیماری با تاخیر درمان شود، عفونت گسترش یافته و ممکن است به سایر بافت های بدن و یا خون نفوذ کند. پس پزشکی را انتخاب کنید که بتواند در اسرع وقت شما را ویزیت و بیماری را درمان نماید.
به علم روز مسلط باشد : بهتر است این بیماری را جدی بگیرید و پزشکی را انتخاب کنید که به علم روز و روش های نوین درمان آشنایی داشته و آن را به کار گیرد. استفاده از تجهیزات به روز برای درمان نیز می تواند در نتیجه ی آن و پیشگیری از عوارض موثر باشد.
ارائه بهترین خدمات توسط کلینیک عابدیان
کلینیک عابدیان مرکزی تخصصی است که در بهترین نقطه تهران با دسترسی سریع و راحت واقع شده است. این کلینیک سعی کرده تا تمامی شرایط لازم برای رفاه حال بیماران را فراهم نماید تا فرآیندی درمان به بهترین شکل انجام گیرد. از مزایای درمان کیست مویی در کلینیک عابدیان می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

پزشکی متخصص و با تجربه : دکتر بیژن متخصص این مرکز، در حدود 20 سال تجربه مرتبط و مستقیم با درمان این بیماری را داشته و هر روزه بیشتر از 10 ها مورد بیماری مشابه را درمان می نماید.
پرسنل و کادری حرفه ای : تمامی افرادی که در این مرکز با عناوین مختلف مشغول به کار هستند، همگی از افرادی دوره دیده ، با تجربه و مسلط انتخاب شده اند، تا بیماران در حین درمان به مشکلی بر نخورند.
رعایت اصول بهداشتی : این مرکز سعی کرده تا محیطی آرامش بخش و استریلیزه را برای بیماران فراهم نماید. تا درمان در بهترین حالت خود انجام شود.
تجهیزات به روز : استفاده از آخرین دستگاه به روز لیزر که مورد تایید وزارت بهداشت است، موجب شده تا این کلینیک به بهترین گزینه برای درمان این بیماری تبدیل شود.
تعرفه های مناسب : ما در این مرکز سعی کردیم، تا برای رفاه حال بیماران تعرفه های خود را به حداقل ممکن کاهش دهیم.
ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن : برنامه ریزی دقیق و رعایت نظم حرف اول را میزند. بنابراین بیمارانی که با این مرکز تماس میگیرند، می توانند در کمترین زمان ممکن با پزشک مشورت و یا مورد درمان قرار گیرند.
امکان مشاوره رایگان : یکی از مزایای کلینیک ما امکان مشاوره رایگان تلفنی ( و یا طریق واتساپ) با پزشک در مورد تشخیص و نحوه درمان این بیماری است.
با کلینیک عابدیان تماس بگیرید.
بیماران عزیز می توانند از طریق این شماره در پیام رسان واتساپ با ما در ارتباط باشند و در کمترین زمان جواب سوالات خود را بگیرند.

09198770284
خدمات ویژه برای مراجعین از شهرهای دیگر یا کرج
این مرکز برای بیمارانی که از سایر شهرها برای درمان به کلینیک ما واقع در مرکز شهر تهران مراجعه می کنند، اقدامات ویژه ای را انجام می دهد. این بیماران می توانند به صورت تلفنی با پزشک مشورت داشته و برای لیزر وقت بگیرند. سپس برای درمان به کلینیک مراجعه کنند.

فرآیند درمان کیست مویی با لیزر به کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد و بعد از آن بیماران می توانند به شهر خود بازگردند.

آمادگی برای ملاقات با پزشک
قبل از مراجعه به پزشک لازم است، موارد زیر را به یاد داشته باشید:

اطلاعاتی که باید به یاد داشته باشید :
علائم شما از چه زمانی آغاز شده است؟
آیا قبلاً هم سابقه چنین بیماری را داشته اید؟
در چه زمان هایی علائم شما شدیدتر است؟
چه داروها یا مکمل هایی را به طور منظم مصرف می کنید؟
آیا در میان اعضای خانواده سابقه چنین بیماری وجود داشته است؟
سوالاتی که پزشک از شما می پرسد:
آیا علائمی مثل تب را تجربه کرده اید؟
درد شما در چه زمانی از روز شدیدتر است؟
شغل شما چیست؟ آیا تمام روز می نشینید؟
سوالاتی که باید از پزشک خود بپرسید :
چه روشهای برای درمان بیماری من وجود دارد؟
بهترین راه برای درمان بیماری من چیست؟
آیا باید تا روز عمل دارویی مصرف کنم؟
قبل از انجام لیزر چه آزمایشاتی را انجام دهم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز درمان تهران

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

پزشکی

دسته‌بندی خدمات