ابزار ظفر: ارائه دهنده ابزار آلات دستی، برقی و کالیبراسیون

تجهیزات کالیبراسیون فشار , تجهیزات کالیبراسیون دما , ابزارآلات دستی

معرفی آچار فرانسه و کاربرد آن

آچار فرانسه  ابزاری است برای شل و سفت کردن مهره یا پیچ های شش گوش و یا چهار گوش .

این آچار دارای دو فک یکی ثابت و دیگری متحرک می‌باشد که فک متحرک آن با چرخاندن یک پیچ در وسط ابزار ، به فک ثابت نزدیک و دور شده و در نتیجه قابلیت تطبیق با سایز مهره‌های مختلف را پیدا می‌کند.

در حالی که می توان از آچارهای معمولی فقط بر روی مهره هایی با اندازه خاص استفاده کرد ، از آچار فرانسه  در انواع بسیار وسیع تری از سایزهای مهره و یا پیچ  استفاده می شود.

کاربرد استفاده این آچارها در هنگام کار با اتومبیل یا دوچرخه خود یا هنگام انجام کار لوله کشی بسیار مفید هستند.

این ابزار در سال ۱۸۴۲ توسط ریچارد کلابرن مهندس انگلیسی اختراع شد و از این رو در بسیاری از کشورهای اروپایی (مثل فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا) «آچار انگلیسی» نامیده می‌شود.

در کشور  دانمارک  به آن «آچار سوئدی» می‌گویند؛ چرا که نخستین بار جان پتر جانسون در سال ۱۸۹۱ با بهبود در طراحی این آچار آن را به نام خود ثبت نمود. «آچار جانسون» نمونه تکامل یافته‌تری از آچار اولیه کلابرن بود.

این ابزار در کشورهایی مانند ایران، لهستان، مجارستان، اسلوونی و رومانی  به آچار فرانسه شهرت دارد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ابزار ظفر: ارائه دهنده ابزار آلات دستی، برقی و کالیبراسیون

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات کالیبراسیون فشار ، تجهیزات کالیبراسیون دما ، ابزارآلات دستی ، ابزار آلات برقی ، ابزار آلات ایمنی ، ابزار آلات ساختمانی، هند پمپ کالیبراسیون، کمپراتور فشار ، دد ویت تستر ، ابزار ظفر ، تجهیزات اندازه گیری دقیق ، ناگمن Nagman، قیمت ابزار آلات ، قیمت تجهیزات اندازه گیری ، صفحات ساب و برش ، کابهای جوش و اینونتر

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات