زرپلاست

گالن پلاستیکی, سطل پلاستیکی, بشکه پلاستیکی

PE یا پلی اتیلن پرمصرفترین پلاستیک دنیا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پلی اتیلن با علامت اختصاری PE پرمصرفترین پلیمر در دنیا از دسته ترموپلاستیک ها و متعلق به خانواده پلی اولفین هاست و نمایان گر بزرگترین گروه از ضایعات پلاستیکی می باشد.

این پلیمر کاربرد فراوانی در صنعت بسته بندی دارد.برای مثال کیسه ها و دبه ها, بطری های شیر, قاشقهای پلاستیکی در آشپزخانه را می توان نام برد.خواص PE به طور گسترده ای به درجه شاخه ای بودن زنجیر آن بستگی دارد.

نحوه تولید گریدهای اصلی پلی اتیلن

PE در دو شکل اصلی به نام های پلی اتیلن با چگالی بالا(HDPE) و پلی اتیلن با چگالی پایین (LDPE) موجود می باشد.این پلیمر از طریق پلیمریزاسیون رادیکالی اتیلن تولید میشود.


برای رسیدن به جرم مولکولی بالا به دلیل تبخیر بالای مونومر ͵ واکنش را در فشار بالا (atm 1500-1300) و دمای بالا ( C° ۳۰۰-۸۰) نگه میدارند. در این شرایط سخت پلیمر حاصله یک پلیمر با درجه بالایی از زنجیرهای  شاخه ای کوتاه و بلند است که کریستالیتی را تا حدود ۵۰% محدود میکند و سبب یک گستره ذوب نسبتا پهن میگردد.HDPE با استفاده از کاتالیست فیلیپس و یا زیگلر_ناتا تولید میشود و و این پلیمر خطی تر و درجه کریستالیتی بالاتری از LDPE دارد.

 

منبع : http://zarplast.ir

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

زرپلاست

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

گالن پلاستیکی، سطل پلاستیکی، بشکه پلاستیکی ، دبه پلاستیکی، بطری پلاستیکی، سطل رنگ، سطل چسب ، بطری استوانه، بطری سم، گالن روغن، دبه ماستی، گالن کتابی ، گالن صنعتی، گالن دکمه دار، قوطی پلاستیکی، قوطی پلمپی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات