صنایع شیمیایی ژیکاوا

انواع افزودنیهای بتن, ملاتهای آماده مصرف, چسب کاشی و سرامیک

تمایل مردم برای استفاده از تکنولوژی‌ها و مصالح جدید و نوین در ساختمان‌سازی

عاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: تمایل مردم برای استفاده از تکنولوژی‌ها و مصالح جدید و نوین در ساختمان‌سازی در دو سال اخیر در واقع با آغاز پروژه‌های مسکن مهر در استان افزایش یافته است.

سیامک ساسانی اظهار کرد: در حال حاضر ساخت و سازها باید با روش سریع سازی و حداقل کردن زمان ممکن صورت گیرد. وی با تاکید بر لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان، افزود: در حال حاضر حدود 22 مبحث مقررات ملی ساختمان در بخش‌های مختلف وجود دارد که باید رعایت شود و لازم است در ساخت و سازها از تکنولوژی‌های نوین استفاده شود.

ساسانی تصریح کرد: سرعت‌ دهی در اجرای ساختمان، افزایش دوام ساختمان و افزایش استحکام ساختمان از جمله دلایل لزوم استفاده از تکنولوژی‌های جدید و مصالح نوین در ساختمان‌سازی است. این تکنولوژی‌ها به‌ عنوان عایق حرارتی و عایق صوتی در ساختمان‌ها عمل می‌کنند.

معاون بنیاد مسکن خوزستان ادامه داد: تکنولوژی LSF، ICF و شیشه دو جداره با قاب UPVC از جمله تکنولوژی‌های جدید در ساختمان سازی است. وی در ادامه به ورود تکنولوژی نماهای مرکب جدید ساختمان به کشور اشاره کرد و گفت: این نماهای جدید از نظر دوام رنگ، استحکام و مقاومت در برابر رطوبت و بارندگی نسبت به نماهای موجود ساختمان قابلیت بالایی دارند.

13 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع شیمیایی ژیکاوا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

انواع افزودنیهای بتن، ملاتهای آماده مصرف، چسب کاشی و سرامیک، عایق پایه سیمانی، رنگ نما -ژیکافام، انواع گروت ها، تخریب کننده غیر انفجاری بتن، ضدیخ ، روغن قالب بتن، شاتکریت

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات