گروه تبلیغاتی زیگفا

طراحی سایت, گردش مجازی, سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت منطبق با نیاز های کسب و کار های مختلف

مشخصات

سایت :
واکنشگرا
سایت :
بر پایه cms

توضیحات خدمت

موسسات فرهنگی، تجاری و تبلیغاتی همواره کوشیده اند در طراحی سایت خود بیشترین توجه و هزینه را صرف نمایند . چرا که یک وب سایت معرف و نماینده آنها در دنیای مجازی است و قویترین رسانه ای است که می توانند از آن به عنوان ابزاری ارتباطی ، تبلیغاتی ، اطلاع رسان و ابزار بازاریابی اینترنتی جهت جذب و افزایش مشتریان در زمینه فعالیت و تجارت شان استفاده نمایند . صاحبان فروشگاه با طراحی و پیاده سازی وب سایت فروشگاه ساز و با شرکت در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و افزایش سئو در نتیجه جستجو کوکل از رقبا پیشی می گیرند و آماده فروش بیشتر میشوند چرا که گوگل در بین موتورهای جستجو حرف اول را میزند و بهینه سازی سایت ( SEO ) شما راه را برای ورود به بازارهای گسترده تر و تجارت الکترونیک فراهم میکند . این اعتبار موسسات ، سازمانها و فروشگاه اینترنتی است که در نگاه اول بازدیدکننده به عنوان نمونه ارائه شده و مورد سنجش قرار می گیرد و بعد از آن برنامه ریزی جهت بازاریابی در دستور کار ما قرار میگیرد. بنابراین وب سایت شما نیز اولین پل ارتباطی با مشتریان در نظر گرفته می شود و هرگونه ضعف در طراحی و یا کوتاهی در بروزرسانی آن شاید به از دست دادن مراجعه کنندگان بیانجامد .

بنا بر این مهم ، گروه طراحی و تبلیغاتی زیگفا قسمتی از توان خود را در طراحی وب سایت و خدمات جانبی آن به کار گرفته است . پس از مشاوره ، بنا بر حرفه ، تجارت و گرایش کارفرما ساخت و طراحی نمونه اولیه وب سایت انجام می پذیرد . در صورت درحواست کارفرما خدمات جانبی چون ایمیل مارکتینگ و بهینه سازی ( بهبود سئو برای نمایش حرفه شما در نتایج اولیه گوگل – SEO ) و افزایش رنکینگ وب سایت و خدمات فروشگاه ساز ارائه می گردد . طراحی های این گروه مطابق با استانداردهای روز است . پس از مراحل طرحی سایت و بهینه سازی و ثبت و بازنشانی وبسایت در فضای وب ، خدمات پشتیبانی و مشاورات راهگشای گروه در اختیار مشتری قرار میگیرد . باید دانست که اهمیت پشتیبانی و خدمات بروزرسانی کمتر از طراحی سایت نمی باشد . از آنجا که شاهد سیر صعودی کاربران اینترنتی در دستگاه های قابل حملی چوت تبلت و گوشی های هوشمند هستیم ، طراحی های انجام شده به حالت Responsive صورت می پذیرند تا در انواع نمایشگرها به درستی مشاهده شوند . شما نیز می توانید به وسیله ارتباط با گروه ما و مدیریت بخش طراحی وب سایت مشاوره و راه کار مورد نیاز در حوزه حرفه ، فعالیت ، بازاریابی اینترنتی ، طراحی و بهینه سازی وب سایت ( SEO ) و برنامه ریزی خود کسب نمایید .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تبلیغاتی زیگفا

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، گردش مجازی، سئو و بهینه سازی سایت، چاپ و شاسی، نشر دیجیتال، کاتالوگ دیجیتال، نظارت بر چاپ، هویت بصری، برند سازی، چاپ

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات