گروه تبلیغاتی زیگفا

طراحی سایت, گردش مجازی, سئو و بهینه سازی سایت

نشر دیجیتال

مجله دیجیتال (کاتالوگ دیجیتال) را میتوان یکی از جدید ترین روشهای دنیای تبلیغات در عصر حاضر دانست که هر روز شاهد استقبال و گرایش طیف وسیعی از کاربران به آن می باشیم . طیف کاربرانی که شامل کمپانی های بزرگ تجاری ، خدماتی ، تبلیغاتی و حتی کاربران خانگی را شامل می شود.

مشخصات

کاتالوگ :
دیجیتال
بروشور :
دیجیتال
نشر :
دیجیتال
محیط :
تعاملی
ماهنامه :
تبلیغاتی
مجله :
دیجیتال

توضیحات خدمت

مجله دیجیتال (کاتالوگ دیجیتال) را میتوان یکی از جدید ترین روشهای دنیای تبلیغات در عصر حاضر دانست که هر روز شاهد استقبال و گرایش طیف وسیعی از کاربران به آن می باشیم . طیف کاربرانی که شامل کمپانی های بزرگ تجاری ، خدماتی ، تبلیغاتی و  حتی کاربران خانگی است و هر یک می کوشند با کمک از آن پیام تبلیغاتی مورد نظر را انتقال دهند و محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند . در ایران نیز در کنار بکارگیری نمونه های مالتی مدیا در سبک سنتی ، اینگونه طراحی کاتالوگ و بروشور ( digital catalog ) با استقبال فراوانی در حوزه چاپ و نشر روبرو شده است . شاید دلیل این اقبال روزافزون از مجله (کاتالوگ دیجیتال) را بتوان به عوامل زیر نسبت داد:

هزینه های چاپ:
در وهله اول باید گفت هزینه های چاپ برای ناشران در بازه های زمانی مختلف به طور مداوم در حال افزایش است . جدا از این ، مجموعه فرآیند بعد از چاپ ، شامل بسته بندی و سیستم توزیع نیز محلی برای افزایش این هزینه ها است  . افزایش هزینه ها در سمت دیگری که در اصل گیرنده این محصول می باشد نیز اثر گذاشته و شاهد افرایش تعرفه سفارش برای خوانندگان و مشتریان هستیم .

زمان:
در شرایط جدید همگی ما بیش از پیش به اهمیت واژه زمان پی برده ایم .در تمامی صنایع قسمت مهمی از فناوری در جهت کوتاه ساختن زمان در فرآیند تولید به خدمت گرفته می شوند .دنیای نوین ارتباطات نیز از این قاعده مستثنا نیست و علاوه بر کاهش زمان تولید محصولات فرهنگی ، در کوتاه کردن فاصله ارائه محصول به کاربر نهایی نیز گام بر می دارد . دیگر خطای انسانی در مراحل چاپ و توزیع باعث اتلاف این عنصر ارزشمند نمی شود و هرگونه خطا در مراحل تولید و انتشار به راحتی قابل جبران است .  صنعت چاپ سنتی چه در تولید و چه در تکثیر گرفتار محدودیت های خاص خود است . این نوع نسخه از مجلات  و بروشور ، به راحتی قابلیت تکثیر و ارائه به کاربر در کوتاه ترین زمان ممکن در فضای آفلاین ، همچون رایت انبوه بر سی دی و یا کپی بر روی حافظه های فلش ، و محیط آنلاین وب سایت ها را دارا است . در کنار مشاهده آنلاین قابلیت دانلود نسخه اصلی مجله نیز برای کاربری آفلاین فراهم می شود.

محیط تعاملی:
عامل سوم را باید تعامل و یا به طور دقیقتر محیط تعاملی دانست . محیط تعاملی که در رایانه ها و تلفن های هوشمند و به طور کلی در نرم افزار های موجود در آنها ، نسبت به هر کلیک و یا لمس کاربر واکنش نشان می دهند . حال تصور مرور هر صفحه دلخواه از مجله با یک کلیک و یا بزرگنمایی آن با لمس انگشتان تا چه اندازه می تواند لذت بخش باشد؟ علاوه بر این ، قابلیت های به کارگیری تعامل و بارگزاری این محصول در محیط های آنلاین همانند وب موجب شده است در راه اندازی و طراحی آنلاین ، قسمتی برای معرفی پروژه های شرکتی با کمک از این فناوری در نظر گرفته شود .

چند رسانه ای (مولتی مدیا):
برگ برنده این نسخه جدید را باید شرایط آوردن محیطی برای بکارگیری از رسانه های مختلف ( مالتی مدیا ) عنوان کرد . رسانه ها یا همان Media ، دنیای امروز ما را اشباع کرده اند و شاید تصور زندگی بدون آنها میسر نباشد . به طور نمونه روزنامه ها ، رادیو ، تلویزیون و منابع دیگر ، گونه های مختلفی از این رسانه ها را به عنوان حامل به گیرنده می رسانند . گیرنده نیز با متن ، موسیقی ، ویدئو ، انیمیشن و … که برای او به ارمغان آورده شده اند ، به مقصود خود دسترسی پیدا میکند . حال می توان تمامی این رسانه ها را در قالب این نوع از کاتالوگ به کار گرفت  و از دنیای دو بعدی مجلات سنتی و چاپی که متن و تصویر را برایتان به اشتراک می گذاشتند ، به دنیای چند رسانه ای این مجلات وارد شد . آیا تا به حال به لذت پخش یک موسیقی از هنرمند مورد علاقه تان همزمان با خواندن بیوگرافی او در مجله فکر کرده اید؟ آیا هیچ وقت پس از خواندن مقاله در یک رشته علمی به دنبال فیلمهای آموزشی آن در وب نگشته اید . شاید هم به تولید برنامه ای جهت آموزش دانش آموزان با قابلیت دانلود بتوان اندیشید . اینجاست که این محصول تمامی خواسته های شما را در یک نسخه برآورده می سازد . حمایت از زبان های مختلف نیز در کنار مفاهیم فوق قابلیت استفاده و نمایش در محیطی دارای چند زبان ( multilingual ) را فراهم می سازد و تمامی این موارد تاثیر بسیار مثبتی بر روی مخاطبان شما ایجاد خواهند کرد .

محیط زیست:
عامل دیگر در رویکرد مثبت به این نوع کاتالوگ و بروشور ، گرایش جامعه جهانی به هنجارهای دوستدار محیط زیست می باشد . هنجارهایی که در قسمتی از خود تاکید به حفظ درختان و استفاده از روشهای جایگزین در مصرف کاغذ و منابع مربوط دارد .

مزایای دیگر به کارگیری در یک نگاه :
۱ – صفحات به صورت دیجیتال طراحی می شوند و زمان اصلاح بسیار کم تری نیاز دارند و محدودیتی در تعداد صفحات وجود ندارد. .
۲ – استفاده از نرم افزارهای مختلف برای ایجاد داده اولیه و گرفتن خروجی یکسان .
۳ – کاهش هزینه طراحی و نشر کاتالوگ آنلاین دیجیتال در مقایسه با هزینه های چاپ کاتالوگ واقعی.
۴ – مکملی در کنار یک طراحی وب سایت جهت معرفی محصولات ، کالا یا خدمات شما.
۵ – قابلیت افزودن رمز عبور و افزایش امنیت (security) برای محدود کردن به مخاطبین خاص .
۶ – قابلیت نشر و ارائه اطلاعات به روی لوح فشرده و حافظه های فلش .
۷ – دارای قالب های مختلف مناسب برای سایت عکاسی ، مجلات پزشکی ، ماهنامه های هنری و …
۸ – توانایی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی .
۹ – دارا بودن ابزار چاپ و نمایش اطلاعات تماس شرکت .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تبلیغاتی زیگفا

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، گردش مجازی، سئو و بهینه سازی سایت، چاپ و شاسی، نشر دیجیتال، کاتالوگ دیجیتال، نظارت بر چاپ، هویت بصری، برند سازی، چاپ

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات