فروشگاه حامد سنسور

محصولات شراک , سنسور تشخیص رنگ, قیمت سنسور

پرده نوری چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 برای محافظت و حفظ انسان و در مواردی دیگر کنترل اجسام و همچنین به منظور جلوگیری از دسترسی به نقاط خطرناک و مخاطره آمیز در کارخانه ها و دستگاه های پرس صنعتی از light curtains یا پرده نوری استفاده می شود. پرده های نوری جزء بهترین و مطمئن ترین ابزاری هستند که می توانند با یک بار هزینه و طول عمر بالا از خطرات احتمالی  به طور کامل جلوگیری کنند. دارای استانداردهای مختلفی بوده که بسته به نوع مصرف و محیط مورد استفاده در دقت های(رزولوشن) مختلف، سایزهای گسترده و با درجه حفاظت های مختلف وجود دارند. 

۱- پرده های نوری با قابلیت تشخیص انگشت که در این نوع فاصله بین سنسورها ۱۴ میلیمتر می باشد.

۲-پرده های نوری با قابلیت تشخیص دست و یا بازو که فاصله بین سنسورها ۲۰ میلیمتر و یا ۳۰ میلیمتر می باشد.

۳-پرده  های نوری برای تشخیص ورود انسان و یا اجسام دیگر به مناطق خطرناک 

 ارتفاع آنها می تواند از ۳۰ سانتیمتر تا ۳ متر و دارای استانداردهای مختلف باشد.

شرکت Leuze electronic بابیش از ۷۰ سال سابقه درخشان در تولید انواع چشم و سنسور های نوری و همچنین پرده های نوری با کیفیت بسیار بالا و دارای استاندارد های روز اروپا هم اکنون در ایران قابل عرضه می باشد. بازرگانی مشعل تنها نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت leuze electronic آلمان در ایران می باشد. 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه حامد سنسور

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

محصولات شراک ، سنسور تشخیص رنگ، قیمت سنسور، فروش سنسور، فروش رله، سنسور مگنتی حفاظتی ، نماینده schrack، رله شراک، نماینده شراک ، رله های شراک، سنسور، سنسورهای القایی ، چشم نوری ، سنسور فاصله، نماینده leuze، پرده نوری

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات