شرکت الکترونیک آرین arianltd

فروش سیمکارت بین المللی, سیمکارت بین المللی, سیمکارت استونی

صرفه جویی در مسافرت های خارجی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

خرید بلیط ارزان قیمت 

یکی دیگر از مزایای ویزا کارت خرید بلیط ارزان قیمت است ، خیلی از ایر لاین ها قبل از شروع زمان های شلوغی اقدام به پیش فروش بلیط ها می کنند که گاها” حتی تا 50 درصد زیر قیمت می باشد . من خودم یک بلیط رم – بوداپست خریدم 19 یورو که 70 درصد تخفیف خورده بود.

شما با داشتن ویزا کارت خیلی راحت با کمترین هزینه سفرهای خودتان و یا دوستانتان را می توانید مدیریت کنید.

هتل ارزان قیمت 

برای هتل هم مثل بلیط پرواز ، قطار یا کشتی می توانید از تخفیف های زمان های پش فروش استفاده کنید.

شما می توانید با هتلی که قصد اقامت در آن را دارید مذاکره کرده و برای خود تخفیف بگیرید و با قیمت 400 تا 600 تومان زیر قیمت دلار ویزا کارت مجازی هزینه آنرا بپیردازید.

خرید های اینترنتی هیجان انگیز و ارزان قیمت !

با داشتن یک ویزا کارت می توانید به راحتی از اینترنت خرید کنید! آیا تا کنون به سایت های فروشگاهی خارجی سر زده اید؟ میدانید بسیاری از سایت های فروش آنلاین در برخی از ایام سال تخفیف های گاها تا ۹۰% میدهند؟ میتوانید آیپد، آیفون، تبلت های مختلف، پوشاک برند مختلف، تجهیزات و … را با تخفیف های بالا به نام خودتان بخرید و از لذت داشتن اجناس فروشگاه های خارجی با کمترین قیمت بهره مند شوید . به عنوان مثال من یک کت زارا را در حالت حراج به پول تومان خریدم 63000 تومان و این در حالیست که قیمت قبل از تخفیف آن حدود 800 هزار تومان خورده بود.

پرداخت هزینه های اشتراکی 

شما می توانید عضو سایتهایی شوید که دوست دارید از خدمات آنها مانند دریافت آموزش یا تصاویر یا فیلم استفاده کنید.

شما می توانید هزینه های مرتبط با آزمون های تافل یا آیلیتش و یا هر آزمون دیگر را خودتان بدهید و از پزداخت هزینه های اضافه به دیگران خودداری کنید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت الکترونیک آرین arianltd

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سیمکارت بین المللی، سیمکارت بین المللی، سیمکارت استونی، سیمکارت کانادا، سیمکارت آمریکا، سیمکارت انگلستان، سیمکارت انگلیس، سیمکارت خارجی، سیمکارت نایت سیم، سیمکارت knightsim، سیمکارت لست سیم، سیمکارت lastsim، شماره خارجی، سیمکارت رند، شماره رند، شماره مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل