صنایع فلزی آریا تولید کننده درب آکاردئونی و حفاظ پنجره

درب آکاردئونی, حفاظ پنجره, حفاظ شاخ گوزنی

vip
vip

هزینه نصب درب آکاردئونی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

با وجود آنکه سایر شرکت ها از اعلام قیمت دقیق درب آکاردئونی و هزینه نصب آن به صورت صریح در فضای اینترنت خودداری میکنند ما کاملا واضح هزینه را به روز به اطلاع شما میرسانیم.

هزینه نصب درب آکاردئونی سه گل چهار خم از جنس تسمه 5 فابریک با حمل و نصب و رنگ  700,000  تومان و با رنگ کوره ای 800,000  تومان

که این قیمت مربوط به دی ماه 1397 میباشد

هدف از نصب درب اکاردیونی ، حفظ امنیت فضای داخلی است. اجناس نامرغوب و بی کیفیت نمی توانند امنیت مورد نظر را ایجاد کنند. استحکام کمتر، ریزش رنگ ها، دستگیره های بی کیفیت و عدم امنیت قفل ها در برخی موارد دیده شده که بسیار ناخوشایند است. فروش درب آکاردئونی آریا طبق ضوابط مشخص و با قیمت مصوب صورت گرفته و کیفیت مواد اولیه آن تضمین می شود.

پس از ثبت سفارش و تماس با شماره 09126215957، همکاران کارشناس به محل اعزام شده و اندازه گیری های لازم را شخصا انجام می دهند. دقت داشته باشید که اندازه گیری های قبلی شما، تنها برای برآورد تقریبی هزینه ساخت اعتبار دارد ولی برای ساخت درب آکاردئونی همه اندازه گیری ها توسط نماینده شرکت انجام می شود.

هزینه حمل و نصب درب آکاردئونی در استان تهران و برای مناطق 22 گانه شهری و همچنین شهرستان های اطراف به صورت جداگانه محاسبه نخواهد شد. قیمت اعلامی در فاکتور فروش درب آکاردئونی، شامل همه هزینه های ارسال به محل و نصب نیز خواهد بود. نصاب مجاز به دریافت وجه اضافی در محل نیست و در صورت مشاهده تخلف، برخورد مقتضی انجام خواهد شد.

صنایع فلزی آریا تولید کننده عمده حفاظ امنیتی و انواع درب آکاردئونی در سراسر کشور است. نمایندگان شرکت آریا در همه استان ها حضور دارند. تنها با یک تماس می توانید از اسامی نمایندگان فروش در شهرستان خود مطلع شوید. هزینه حمل و نصب درب اکاردونی در استان های دیگر با توجه به بعد مسافت و دوری از محل کارخانه محاسبه می شود. به این ترتیب اختلاف کمی در فاکتورهای ثبت شده برای هر شهرستان وجود خواهد داشت.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع فلزی آریا تولید کننده درب آکاردئونی و حفاظ پنجره

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

درب آکاردئونی، حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی، نرده روی دیوار، حفاظ روی دیوار، نرده حفاظ ساختمان، درب آهنی، حفاظ بالکن و تراس، حفاظ بوته خاری

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات