دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

معرفی شرکت شیمی دارویی آفاق

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


شرکت شیمی دارویی آفاق یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده داروهای دام و طیور کشور است که فعالیت خود را از سال 1360 در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج آغاز نمود. کارخانه داروسازی آفاق با داشتن 2500 متر مربع سالن های تولید و آزمایشگاه، در سال 1390 به گروه کیمیافام پیوست و در بدو امر با شرایط GMP بهسازی و بازسازی گردید.

این شرکت به منظور کامل کردن سبد دارویی خود و قرارگرفتن در جایگاه مناسب از نظر کمیت تولیدات و تولید محصولات با کیفیت و مورد رضایت مصرف کنندگان و دامپزشکان، با همکاری و بهره گیری از تجارب گروه های علمی و فنی کیمیافام، در زمینه های مختلف از جمله بهبود فرمولاسیون و خطوط تولید، اقدام به تجهیز کامل کارخانه و بهینه سازی فرایند تولید نمود.

در راستای توسعه و گسترش شرکت آفاق و با برنامه ریزی های مدیریتی انجام شده، پروژه تولید انواع داروهای تزریقی در این شرکت در دست اقدام می باشد. با تکمیل این پروژه 2400 متر مربع به فضاهای تولیدی شرکت آفاق افزوده خواهد گردید.

محصولات شرکت شیمی دارویی آفاق توسط شرکت کیمیا پخش فام به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش سراسری داروهای دامپزشکی با داشتن دفاتر نمایندگی و انبارهای مجهز و مستقل در سطح کشور توزیع و در دسترس تولید کنندگان دام و طیور قرار می گیرد.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات