دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

شرکت داروسازی آمینه گستر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
آمینه گستر

کیفیت,  آمیزه ای از دانش و تعهد

شرکت آمینه گستر با دارا بودن بیش از 30 سال سابقه در صنعت دام و طیور کشور فعالیت خود را در سال 1363 بعنوان یکی از نخستین واحدهای فول اتوماتیک تخمگذار در ایران و با تولید تخم مرغ و گوشت آغاز کرد و در سالهای پس از آن با مطالعه و پژوهش در خصوص تولید مکمل های دام و طیور و آبزیان اقدام به ورود بدین عرصه نمود که حاصل آن تاسیس شرکت سهامی خاص آمینه گستر و کارخانه این شرکت برای تولید مکمل های غذائی و درمانی و با سرمایه گذاری خصوصی و سهامداران خانوادگی در سال 1375 بود.

از همان سال های ابتدائی، شرکت آمینه گستر علاوه بر تولید محصولات مورد نیاز آن زمان کشور، با تاکید بر تخصص و نوآوری پژوهش های زیادی را بر روی نیازهای آتی صنعت دام و طیور کشور انجام داد به گونه ای که نیازهای صنایع جدید الورود و نوپا نیز از نگاه تخصصی این شرکت دور نمانده و هم اکنون این شرکت علاوه بر تولید مکمل های تخصصی نژادهای گوناگون ماکیان صنعتی مانند:Ross, Cobb, Hy-Line, Arbor Acres, Hobard, Bovense, Indian River, Lohmann, Rowan Ranger and Shaver, وغیره. با تولید مکمل های تخصصی شترمرغ، بوقلمون، اسب های ورزشی و پرورشی، مکمل های تخصصی آبزیان و حیوانات خانگی شامل سگ، گربه و کبوتر بعنوان نخستین تولید کننده این محصولات تخصصی و با تولید و صادرات مکمل خرچنگ و خوک بعنوان تنها شرکت پیشرو در این خصوص در ایران و خاورمیانه شناخته می شود.

در سالهای گذشته این شرکت با تامین استانداردهای لازم مثل G.M.P ,HACCP,ISO and etc. جهت تولید در سطح جهانی موفق به کسب مجوزهای مرتبط گردیده و با راه اندازی خط تولید انواع محصولات داروئی نظیر: پودرهای محلول در آب، محلول های ویتامینه و انواع آنتی بیوتیکها با قدرت و افتخار به جرگه تولید کنندگان محصولات داروئی صنعت پیوسته است که حاصل این تلاش های خانواده آمینه گستر و کارکنان آن در بخشهای گوناگون، تولید محصولات متعدد داروئی با کیفیتی مشابه و بعضا بالاتر از محصولات اروپائی می باشد.

البته بایستی خاطر نشان کرد که شرکت آمینه گستر علاوه بر دارا بودن نامی نیک به همراه سالها تجربه و تخصص در صنعت طیور کشور، با تولید انواع مکلمل های تخصصی دام کوچک و بزرگ در بخشهای پروار و شیری و با تنوعی کم نظیر جهت تامین نیازهای دام های صنعتی در دوره های تولید، خشکی، اسپرم گیری و اصلاح نژاد در این بخش نیز حضوری فعال و پر رنگ داشته و محصولات آن در جای جای کشور مورد توجه و مصرف دامداران موفق قرار دارد.

از سوئی دیگر تجارب چند ساله این شرکت در عرصه علمی و تولید به همراه شبکه بازاریابی و فروش بسیار گسترده در سراسر کشور موجب جلب نظر برخی شرکتهای صاحب نام اروپائی جهت همکاری و در نتیجه اخذ نمایندگی محصولات آنان برای توزیع در شبکه فروش کشوری آمینه گستر گردیده است.

کیفیت محصولات تولیدی والاترین هدف شرکت آمینه گستر و اطمینان و رضایت مصرف کنندگان بزرگترین افتخار ما می باشد.

آدرس کارخانه: مازندران، نور، چمستان، شهرک صنعتی چمستان، شرکت آمینه گستر

تلفن : 44663911-011

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان توحید، خیابان غلامرضا طوسی، کوچه یوسف، پلاک4

تلفن: 4 - 02166911802

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات